Urząd Gminy w Biszczy ogłasza przetarg
- Adres: 23-425 Biszcza, Biszcza 79
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 084 6856022 , fax. 084 6856301
- Data zamieszczenia: 2014-07-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Biszczy
Biszcza 79 79
23-425 Biszcza, woj. lubelskie
tel. 084 6856022, fax. 084 6856301
REGON: 00099974200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugbiszcza.bip.lubelskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja oddziału przedszkolnego przy Samorządowym Zespole Szkolnym im. Dzieci Zamojszczyzny w Biszczy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamawiający dokonuje podziału przedmiotu zamówienia na poszczególne części Cz. I - organizacja placu zabaw, poprzez zakup i montaż urządzeń oraz wykonanie bezpiecznej nawierzchni ( opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 6 do siwz zadanie 1,2 ) Cz. II - wyposażenie poprzez zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach oraz zakup i montaż przykładowych zestawów, rolet okiennych, wykładziny dywanowej, obejmuje zakup mebli przedszkolnych, pomocy dydaktycznych, zabawek, sprzętu AGD, artykułów plastycznych ( opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 6 do siwz zadanie 3,4, 5, 6, 7,8,9 ) Cz. III - wyposażenie, zakup sprzętu ICT, sprzętu audiowizualnego, zakup tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem, zakup kserokopiarki, oprogramowanie ( opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 6 do siwz zadanie,10,11,12,13,14 ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości 2 000 zł, słownie: dwa tysiące złotych. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy dane i numer rachunku bankowego zamawiającego dla wadium z adnotacją wadium - 97 9649 0002 2001 0000 0101 0003 BS Biszcza 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie 2014-05-27, sposób przekazania w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Gmina Biszcza, Biszcza 79 , 23-425 Biszcza w sekretariacie lub dołączyć do oferty 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy bank zamawiającego nr rachunku: 97 9649 0002 2001 0000 0101 0003 BS Biszcza z adnotacją wadium na modernizację oddziału przedszkolnego przy Samorządowym Zespole Szkolnym im. Dzieci Zamojszczyzny w Biszczy 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć najpóźniej na dzień przed terminem otwarcia ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko?wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 10. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugbiszcza.bip.lubelskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w gminie Lubartów - doposażenie oraz wyposażenie
Dodano: 2015-03-03 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych
Dodano: 2015-01-23 - Modernizację oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Bełżec - dostosowanie pomieszczeń, zakup mebli i wyposażenia, sprzęt ICT
Dodano: 2015-01-23 - Dostawa wraz z montażem wyposażenia dydaktyczno - socjalnego oraz placu zabaw dla żłobka w miejscowości Karczmiska Pierwsze.
Dodano: 2014-12-12 - Dostawę i montaż mebli, wyposażenia wypoczynkowego do sal dydaktycznych, dostawę i montaż sprzętu komputerowego, dostawę i montaż sprzętu do sali gimnastycznej oraz dostawę pomocy dydaktycznych z tytułu dofinansowania w zakresie wyposażenia w sprzęt szkolny i pomoce dydaktyczne pomieszczeń w nowo wybudowanych obiektach szkół
Dodano: 2014-12-09 - Zakup wyposażenia, w tym pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół nr 12 w Lublinie przy ul. Sławinkowskiej 50
Dodano: 2014-12-09 - Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych
Dodano: 2014-12-01 - Dostawa wraz z montażem wyposażenia dydaktyczno - socjalnego oraz placu zabaw dla żłobka w miejscowości Karczmiska Pierwsze
Dodano: 2014-11-28 - Zakup wyposażenia, w tym pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół nr 12 w Lublinie przy ul. Sławinkowskiej 50
Dodano: 2014-11-18 - Dostawa tablic medycznych i innych pomocy dydaktycznych na potrzeby Zakładu Fizjoterapii Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Dodano: 2014-11-04