Przetargi.pl
Modernizacja oddziału okulistycznego

1 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 20-904 Lublin, Al. Racławickie 23
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7183203
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 1 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    Al. Racławickie 23 23
    20-904 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7183203
    REGON: 43102223200011
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1szw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oddziału okulistycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane związane z realizacją zadania pod nazwą: modernizacja oddziału okulistycznego, w budynku 1 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ, przy al. Racławickich 23 w Lublinie. 1. Zakres robót: I etap - roboty budowlane w budynku nr 33 wentylatornia, II etap - instalacje wod.-kan. i ccw, c.o. i c.t., wentylacji i klimatyzacji, gazów medycznych, elektryczne w bud nr 33 wentylatorni; - instalacje wod.-kan. i ccw, c.o. i c.t., wentylacji i klimatyzacji, gazów medycznych, elektryczne w budynku nr 1(lewe skrzydło) oddział okulistyki; - roboty budowlane w budynku nr 1 (lewe skrzydło) oddział okulistyki
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełniający warunki określone art. 22 ust.1 - Prawa zamówień publicznych, tj.; 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. prowadzą działalność w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wykonawcy potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: ? w okresie ostatnich 5-ciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem (remont oddziałów szpitalnych z salą do zabiegów operacyjnych) o porównywalnej wartości z wartością robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia (wartość robót określa się wg oferty złożonej przez Wykonawcę), ? dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, wymagana jest również przynależność do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego, w specjalności; - konstrukcyjno-budowlanej, - sanitarnej w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych, - elektrycznej w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. ? posiadają narzędzia i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Kosztorys ofertowy - sporządzony wg zasad określonych w pkt XIII SIWZ) - jako załącznik nr 1 do oferty 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt. 1),2),3) - Prawa zamówień publicznych - jako zał. nr 2 do oferty. 3. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust 1 pkt 1-9 Prawa zamówień publicznych - jako zał. nr 3 do oferty 5. Oświadczenie o zapoznaniu się z dokumentacją projektową i obiektem w którym wykonywane będą roboty budowlane - jako zał. nr 4 do oferty. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz zawierający aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy - jako załącznik nr 5 do oferty W przypadku gdy Wykonawcą są przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej, do oferty winno być załączone zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione na każdego przedsiębiorcę z osobna. 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - jako zał. Nr 6 do oferty. 6. Kserokopie: uprawnień budowlanych, określonych pkt V ppkt 2) SIWZ, zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, dla osób które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i zostaną im powierzone samodzielne funkcje techniczne w budownictwie - jako zał. nr 7.1., 7.2., itd. do oferty. 7. Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 5-ciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem(remont oddziałów szpitalnych z salą do zabiegów operacyjnych) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( wartość robót określa się wg oferty złożonej przez Wykonawcę), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - jako zał. nr 8, 8.1., 8.2. itd. do oferty. 8. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - jako zał. nr 9 do oferty. 9. W przypadku gdy Wykonawca w ofercie zastosuje rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego - art. 30 ust. 5 ustawy - Prawa zamówień publicznych - dokumenty na potwierdzenie rozwiązań równoważnych z rozwiązaniami zaproponowanymi przez Zamawiającego - jako zał. nr 10.1., 10.2.,itd. do oferty. 10. Pełnomocnictwo do reprezentacji i zawarcia umowy wystawione przez wszystkich Wykonawców w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - jako zał. nr 11 do oferty. 11. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jeżeli wykonawca nie dysponuje własnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia - jako zał. nr 12 do oferty. 12. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli wykonawca nie dysponuje własnymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - jako zał. nr 13 do oferty. 13. Dowód wniesienia wadium - jako zał. nr 14 do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1szw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach