Przetargi.pl
Modernizacja Oddziału Ginekologiczno – Położniczego z Patologią Ciąży

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 21040 Świdnik, ul. Bolesława Leśmiana
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 817 514 215, , fax. 81 751 27 49
  • Data zamieszczenia: 2017-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Bolesława Leśmiana 4
    21040 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. 817 514 215, , fax. 81 751 27 49
    REGON: 43101087800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozswidnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Oddziału Ginekologiczno – Położniczego z Patologią Ciąży
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są prace modernizacyjno – adaptacyjne obejmujące część pomieszczeń Oddziału Ginekologiczno – Położniczego z Patologią Ciąży, który jest zlokalizowany na III piętrze Szpitala SP ZOZ w Świdniku. 2. Szczegółowy zakres robót opisany został w Załączniku Nr 1 do SIWZ – Kosztorys Ofertowy „Modernizacja Oddziału Ginekologiczno – Położniczego z Patologią Ciąży”, sporządzonym na podstawie Przedmiaru robót, stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. 3. W zakres prac modernizacyjno – adaptacyjnych obejmujących pomieszczenia Oddziału Ginekologiczno – Położniczego z Patologią Ciąży ( 4 sale chorych jedno-łóżkowe, 4 sale chorych dwu-łóźkowe, 1 salę chorych trzy-łóżkową i 2 szatnie dla personelu ) określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ ( Kosztorys Ofertowy „Modernizacja Oddziału Ginekologiczno – Położniczego z Patologią Ciąży” ), wchodzi m.in. : - malowanie pomieszczeń, - wykucie z muru ościeżnic, - rozebranie ścianek, - wymiana skrzydeł drzwiowych wraz z futrynami, - zerwanie starych podłóg i wykonanie nowych z wykładziny PCV, - remont toalety (wymiana glazury, terakoty, osprzętu), - wymiana instalacji elektrycznej, - modernizacja instalacji gazów medycznych, - modernizacja instalacji przyzywowej oraz - wymiana 2 sztuk drzwi na aluminiowe w pomieszczeniu magazynu i brudownika. 4. Materiałami pomocniczymi do sporządzenia oferty i do sporządzenia Kosztorysu Ofertowego są : ­- Rysunek „Modernizacja Oddziału Ginekologiczno – Położniczego z Patologią Ciąży” –który stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ. ­- Przedmiar robót określony w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określił w tym zakresie warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna być sporządzona na Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ i powinna zawierać wypełniony Kosztorys Ofertowy ( Załącznik Nr 1do SIWZ ). 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt 12-23 ustawy Pzp, Wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie – Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane. 4. Wraz z ofertą należy złożyć dokument pełnomocnictwa (jeżeli zachodzi potrzeba załączenia pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu ). 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, samodzielnie ( bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego ) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu ( o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp ). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 6. Działając na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających zgodnie z art. 25 ust. 1 spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7. Zamawiający, zgodnie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub osoby wspólnie ubiegające się o zamówienie na podstawie umowy o pracę co najmniej jednej osoby, która w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia wykonywać będzie bezpośrednie czynności związane z. wykonywaniem prac modernizacyjno – adaptacyjnych. Na potwierdzenie w/w warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę, wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ, które przedłoży najpóźniej w dniu podpisania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach