Przetargi.pl
Modernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych Szpitala w Ostródzie S. A.

Szpital w Ostródzie Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Władysława Jagiełły 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89/646-06-71
  • Data zamieszczenia: 2022-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital w Ostródzie Spółka Akcyjna
    ul. Władysława Jagiełły 1
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89/646-06-71
    REGON: 511398725
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-ostroda.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych Szpitala w Ostródzie S. A.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja lewego skrzydła Oddziału Chorób Wewnętrznych znajdującego się na I piętrze Szpitala w Ostródzie S.A. przy ul. Władysława Jagiełły 1, obejmująca w szczególności:1) wykonanie robót rozbiórkowych,2) wymianę drzwi wewnętrznych oddzielających Oddział Chorób Wewnętrznych od pozostałej części klatki,3) wykonanie tynków i okładzin ściennych,4) wykonanie posadzek,5) wykonanie stolarki drzwiowej,6) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej,7) wykonanie instalacji ciepłej i zimnej wody użytkowej oraz cyrkulacji,8) wykonanie instalacji oświetleniowej,9) wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych,10) wykonanie instalacji ochrony od porażeń elektrycznych,11) wykonanie instalacji internetowej,12) wykonanie instalacji monitoringu,13) wykonanie instalacji hydrantowej uwzględniającej:a) wyposażenie Oddziału Chorób Wewnętrznych w podręczny sprzęt gaśniczy,b) właściwe oznakowanie ewakuacji i punktów ppoż.,c) montaż hydrantów z miejscem na gaśnicę,d) jednoczesny pobór wody z dwóch urządzeń gaśniczych (hydrantów wewnętrznych DN 25) na poziomie co najmniej 1dm3/s w każdym urządzeniu,14) dostawę i montaż niezbędnego wyposażenia, tj.: wykładzin PCV, glazury i terakoty, grzejników, umywalek, zlewów, misek ustępowych, pisuarów, pochwytów i poręczy dla osób niepełnosprawnych, natrysków i brodzików (natryski wyposażone w siedziska ścienne składane), paneli medycznych nadłóżkowych, baterii prysznicowych, wpustów podłogowych prysznicowych, bidetów, kranów, opraw oświetleniowych, włączników i gniazd elektrycznych. 2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót – załącznikach nr 4.1 – 4.13 oraz 5.1 – 5.11 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej SWZ, z zastrzeżeniem postanowień pkt 5. Przedmiary robót stanowiące załączniki nr 6.1 – 6.3 do SWZ traktowane są jedynie jako materiał poglądowy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 103 Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 5.000,00 złotych.2. Wadium może być wniesione w:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).3. W przypadku wyboru pieniądza jako formy wadium, środki wpłacić należy na następujący rachunek bankowy zamawiającego: PKO BANK POLSKI Nr konta 12 1440 1101 0000 0000 0990 9818.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, tj. wykonali nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie, remoncie lub modernizacji budynku w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.), z których wartość każdej była nie mniejsza niż 800.000,00 złotych brutto w ramach jednej umowy (kontraktu).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-31

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach