Przetargi.pl
Modernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych i Oddziału Ginekologiczno – Położniczego z Patologią Ciąży Szpitala SP ZOZ w Świdniku

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 21040 Świdnik, ul. Bolesława Leśmiana
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 817 514 215 , fax. 81 751 27 49
  • Data zamieszczenia: 2018-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Bolesława Leśmiana 4
    21040 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. 817 514 215, fax. 81 751 27 49
    REGON: 43101087800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozswidnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych i Oddziału Ginekologiczno – Położniczego z Patologią Ciąży Szpitala SP ZOZ w Świdniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są : a/ prace modernizacyjno – adaptacyjne obejmujące pomieszczenia Oddziału Chorób Wewnętrznych, który jest zlokalizowany na I piętrze Szpitala SP ZOZ w Świdniku, b/ prace modernizacyjno – adaptacyjne obejmujące Oddział Ginekologiczno – Położniczy z Patologią Ciąży, zlokalizowany na III piętrze Szpitala SP ZOZ w Świdniku, wg rodzaju i zakresu opisanego w : - Załączniku Nr 1a/ do SIWZ – Kosztorys Ofertowy Prace modernizacyjne Oddziału Chorób Wewnętrznych – sanitariaty, oraz w - Załączniku Nr 1b/ do SIWZ – Kosztorys Ofertowy Modernizacja ciągów komunikacyjnych w Oddziale Ginekologiczno – Położniczym, sporządzonych na podstawie Przedmiarów robót. 2. W zakres prac modernizacyjno – adaptacyjnych określonych w Załączniku Nr 1a/ do SIWZ ( Kosztorys Ofertowy Prace modernizacyjne Oddziału Chorób Wewnętrznych – sanitariaty ) obejmujących pomieszczenia WC ogólne, brudownik, WC dla niepełnosprawnych, wchodzi m.in. : ­- rozebranie wykładziny ściennej z płytek w pomieszczeniu WC, ­- wykucie z muru ościeżnic stalowych i wymiana skrzydeł drzwiowych z nowymi ościeżnicami, ­- rozebranie ścianki z cegieł o grubości ½ cegły na zaprawie cementowej, ­- odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo – wapiennej na pozostających ścianach zewnętrznych po skutej glazurze, ­- wykucie z muru kratek wentylacyjnych, drzwiczek rewizyjnych i obsadzenie nowych kratek i drzwiczek rewizyjnych, ­- wykonanie tynków, ­- ułożenie glazury i terakoty, ­- malowanie ścian i sufitów, ­- demontaż rurociągu stalowego ocynkowanego i montaż nowego rurociągu, ­- demontaż starych baterii umywalkowych, umywalek, zlewozmywaków i montaż nowych baterii, umywalek i zlewozmywaków, ­- demontaż starych ustępów, brodzików i montaż nowych ustępów i brodzików, ­- demontaż przewodów instalacyjnych, gniazd wtyczkowych podtynkowych, puszek z tworzyw sztucznych i montaż nowych przewodów, gniazd i puszek. 3.W zakres prac modernizacyjno – adaptacyjnych określonych w Załączniku Nr 1b/ do SIWZ ( Kosztorys Ofertowy Modernizacja ciągów komunikacyjnych w Oddziale Ginekologiczno – Położniczym ), obejmujących korytarz oddziału, wchodzi m.in. : ­- wykucie drzwi ze ściany, ­- rozebranie ścianki z cegieł i rozebranie sufitu podwieszanego, ­- montaż nowego sufitu podwieszanego, ­- zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych i położenie nowej wykładziny z tworzyw sztucznych, z wywinięciem na ściany, ­- zerwanie posadzki cementowej, ­- wykucie z muru drzwiczek rewizyjnych i obsadzenie nowych drzwiczek rewizyjnych, ­- zeskrobanie i zmycie starej farby w korytarzu i w pomieszczeniu dla dyżurujących położnych, ­- położenie gładzi gipsowych na ścianach, ­- malowanie ścian i sufitów, ­- zakup i montaż listew odbojowych oraz narożników, ­- demontaż przewodów instalacyjnych, puszek z tworzyw sztucznych i montaż nowych puszek bakelitowych, ­- demontaż gniazd wtyczkowych podtynkowych i montaż nowych gniazd wtyczkowych bryzgoszczelnych, ­- demontaż opraw oświetleniowych i montaż nowych w sufitach podwieszanych, ­- demontaż i ponowny montaż po wykonaniu sufitu podwieszanego czujek przeciwpożarowych i lampek sygnalizacyjnych nad salami chorych. 4.Materiałami pomocniczymi do sporządzenia oferty i do sporządzenia Kosztorysów Ofertowych są : ­- Rysunki : „Prace modernizacyjne Oddziału Chorób Wewnętrznych – sanitariaty – Stan istniejący” i „Modernizacja ciągów komunikacyjnych w Oddziale Ginekologiczno – Położniczym - Stan istniejący”, które stanowią Załącznik Nr 8 do SIWZ, ­- Przedmiary robót określone w Załączniku Nr 1a/ i Nr 1b/ do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił w tym zakresie warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna być sporządzona na Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ i powinna zawierać wypełnione Kosztorysy Ofertowe ( Załącznik Nr 1a/ i Załącznik Nr 1b/ do SIWZ ) w wersji uproszczonej. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt 12-23 ustawy Pzp, Wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie – Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane. 4.Wraz z ofertą należy złożyć dokument pełnomocnictwa (jeżeli zachodzi potrzeba załączenia pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu ). 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, samodzielnie ( bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego ) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu ( o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp ). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 6. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub osoby wspólnie ubiegające się o zamówienie na podstawie umowy o pracę co najmniej jednej osoby, która w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia wykonywać będzie bezpośrednie czynności związane z. wykonywaniem prac modernizacyjno – adaptacyjnych. Na potwierdzenie w/w warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę, wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ, które przedłoży najpóźniej w dniu podpisania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach