Przetargi.pl
Modernizacja oddziałów przedszkolnych zlokalizowanych przy szkołach podstawowych w gminie Ciężkowice - organizacja placów zabaw

Urząd Gminy w Ciężkowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 33-190 Ciężkowice, ul. Tysiąclecia 19
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6510051 , fax. 14 6510944
  • Data zamieszczenia: 2014-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Ciężkowicach
    ul. Tysiąclecia 19 19
    33-190 Ciężkowice, woj. małopolskie
    tel. 14 6510051, fax. 14 6510944
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciezkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oddziałów przedszkolnych zlokalizowanych przy szkołach podstawowych w gminie Ciężkowice - organizacja placów zabaw
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych w zakresie obejmującym: 1. Szkoła Podstawowa w Bruśniku dz. nr 318 - budowa placu zabaw dla dzieci z montażem następujących urządzeń: 1) zestawu zabawowego z wieżą, zjeżdżalnią, huśtawkami i pomostem linowym - 1 kpl. 2) huśtawki podwójnej wahadłowej - 1 szt., 3) sprężynowca psa - 1 szt. 4) sprężynowca konika - 1 szt. 5) ławko stołu drewnianego - 2 szt., 6) karuzeli z siedzeniami - 1 szt., 7) domku ogrodowego drewnianego - 1 szt., 8) ławkostołu drewnianego - 2 szt., 9) huśtawki wagowej - 1 szt., 10) piaskownicy drewnianej - 1 szt., 11) nawierzchni syntetycznej bezpiecznej z płytek w obrzeżu gumowym o powierzchni 80,0 m oraz zabezpieczenia projektowanego placu zabaw ogrodzeniem systemowym z płotka drewnianego wys. 100 cm. (40 mb). 2. Szkoła Podstawowa w Bogoniowicach dz. nr 381/4 - doposażenie istniejącego placu zabaw dla dzieci w zakresie montażu następujących urządzeń: 1) huśtawka równoważna - 2 szt., 2) karuzela niska - 1 szt., 3) sprężynowiec motor - 1 szt., 4) sprężynowiec kogut - 1 szt., 5) sprężynowiec konik - 1 szt., 6) sprężynowiec pies - 1 szt., 7) sprężynowiec słoń - 1 szt., 8) ciuchcia z wagonikiem + wagonik - 1 kpl., 9) huśtawka przeciwważona - 2 szt., 10) ławka z oparciem - 3 szt. 3. Szkoła Podstawowa w Bogoniowicach Filia w Kipsznej dz. nr 130. - budowa placu zabaw dla dzieci z montażem następujących urządzeń: 1) Zestawu zabawowego wielofunkcyjnego z wieżą i zjeżdżalnią - 1 kpl. 2) Piaskownicą - 1 szt., 3) nawierzchni syntetycznej bezpiecznej w obrzeżu gumowym w ilości 45 m2 4. Szkoła Podstawowa w Jastrzębi dz. nr 485 - budowa placu zabaw dla dzieci z montażem następujących urządzeń: 1) karuzeli obrotowej - 1 kpl., 2) ścianki wspinaczkowej - 1 szt., 3) labiryntu - 1 szt., 4) sprężynowca motoru - 1 szt., 5) sprężynowca konika - 2 szt., 6) toru przeszkód składającego się z następujących elementów - 1 kpl.: przeplotni łańcuchowej, drążków gimnastycznych, przeplotni łańcuchowej, drabinki łańcuchowej, sznurka, drabinki pionowej, 7) nawierzchni syntetycznej bezpiecznej w obrzeżu gumowym w ilości 122 m2, 8) płotka drewnianego o wys. 1,0 m zabezpieczającego plac zabaw dla dzieci o długości 15 mb 5. Szkoła Podstawowa w Kąśnej Dolnej dz. nr 223 - budowa placu zabaw dla dzieci z montażem następujących urządzeń: 1) huśtawki podwójnej - 1 kpl. 2) karuzeli MACIEK - 1 kpl. 3) sprężynowca WAŻKA - 1 kpl. 4) piaskownicy drewnianej - 1 kpl., 5) ławki przenośne z rurek metalowych i z oparciem - 3 szt. 6) zestawu zabawowego Zamek 1014 E lub równoważnego - 1 kpl. 7) nawierzchni syntetycznej bezpiecznej w obrzeżu gumowym w ilości 101,565 m2, 6. Szkoła Podstawowa w Siekierczynie dz. nr 488 i 576 - budowa placu zabaw dla dzieci z montażem następujących urządzeń: 1) huśtawki równoważnej - 1 szt. 2) huśtawki podwójnej wahadłowej - 1 szt., 3) karuzeli z siedziskami - 1 szt., 4) bujaka konika - 1 szt., 5) bujaka pieska - 1 szt., 6) zjeżdżalni (domek) - 1 kpl., 7) piaskownicy z pokrywa - 1 kpl., 8) toru przeszkód składającego się z następujących elementów - 1 kpl.: przeplotni łańcuchowej, drabinki łańcuchowej, sznurek do podciągania, drążków gimnastycznych, ścianki wspinaczkowej, 9) bezpiecznej nawierzchni syntetycznej o powierzchni 110,0 m kw. w obrzeżu gumowym. 7. Szkoła Podstawowa w Siekierczynie filia w Falkowej - doposażenie istniejącego placu zabaw dla dzieci w zakresie dostawy następujących urządzeń: 1) Wielki dom - nr kat. 7270 REMI lub równoważny - 2 szt. 2) Piaskownica ze stolikiem - nr kat. 7889 REMI lub równoważny - 1 szt. 3) Góra wspinaczkowa - nr kat. 7822 REMI lub równoważny - 1 szt. 4) Stół piknikowy z parasolem - nr kat. 7877 REMI lub równoważny - 3 szt. 5) Most z tunelem - nr kat. 8012 REMI lub równoważny - 1 szt. 6) Ławka z oparciem - nr kat. 5433 REMI lub równoważny - 3 szt. 7) Wieża z peryskopem - nr kat 8804 REMI lub równoważny - 1 szt. 8) Wieża z kolorowymi zjeżdżalniami - nr kat 8000 REMI lub równoważny - 2 szt. Szczegółowy opis robót zawierają: projekty budowlane, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące integralną część SIWZ. 8. We wszystkich miejscach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz w załącznikach do SIWZ, w których ewentualnie wskazano producenta lub nazwę własną materiałów Zamawiający dodaje zapis: lub równoważne. Jedynym celem podania nazw własnych materiałów, produktów, producenta jest przedstawienie standardów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych do wymienionych w opisie przedmiotów zamówienia. Uznaje się, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub niezgorszych od tych, które zostały określone w SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 9. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to, przykładowo, okoliczności: a. powodujące poprawienie parametrów technicznych, b. wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. Do wykonania robót należy użyć wyłącznie materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. Przy doborze materiałów należy kierować się wymaganiami sprecyzowanymi w dokumentacji projektowej, oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. UWAGA: W uzasadnionych ekonomicznie i technologicznie przypadkach, wyłącznie za zgodą Zamawiającego - na etapie realizacji zamówienia - w przypadku ukazania się na rynku materiałów nowocześniejszych, o lepszych właściwościach i parametrach, Zamawiający dopuszcza możliwość ich zastosowania w zamian za materiały zaproponowane w ofercie i w projekcie technicznym. Jednak zmiana ta nie może wpływać na zwiększenie ceny realizacji zamówienia, przyjętej przez Zamawiającego w wyniku rozstrzygnięcia przetargu. Zamówienie należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy, której istotne postanowienia stanowią załącznik nr 9 do SIWZ. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie zamówienia przyjmuje się jako ryczałtowe, a wysokość wynagrodzenia ustala się na podstawie złożonej przez niego oferty. Sposób obliczenia ceny oferty na podstawie zestawienia planowanych do wykonania prac, zawartego w załączonym przedmiarze prac opisano dalej. Zapłata przez Zamawiającego wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi na wskazany rachunek bankowy Wykonawcy, w terminie określonym w umowie. W okresie trwania umowy cena oferty jest stała. Zamawiający nie przewiduje możliwości waloryzacji ceny ofertowej. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również we wzorze umowy, stanowiącym integralną część SIWZ. Warunki szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a. przy wykonywaniu robót budowlanych należy bezwzględnie przestrzegać wymagań zawartych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; b. prace budowlane należy realizować, z uwzględnieniem przepisów BHP i szczególnego zabezpieczenia robót; c. z uwagi na to, że roboty budowlane wykonywane będą w bezpośrednim sąsiedztwie szkół - należy zachować szczególną ostrożność w trakcie wykonywania prac, jak i przy organizacji placu budowy; Wykonawca musi zorganizować, zabezpieczyć i oznakować plac budowy w taki sposób, aby zapewnić ciągły i bezpieczny dostęp do istniejących budynków szkół; d. Wykonawca zobowiązany jest umieścić tablice informacyjne i ostrzegawcze w miejscu prowadzenia robót, oraz właściwie zabezpieczyć i oznakować teren budowy; e. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody powstałe i wynikłe na terenie budowy, od daty protokolarnego przejęcia placu budowy przez Wykonawcę, do daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Krakowski Bank Spółdzielczy O/Ciężkowice Nr 09 8591 0007 0290 0000 2118 0020 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Ciężkowicach ul. Tysiąclecia 19, 33-190 Ciężkowice w Kasie pok. 24, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.malopolska.pl/ugciezkowice
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach