Przetargi.pl
MODERNIZACJA ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH

Gmina Włodawa ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa, ul. Jana Pawła II 22
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0825721234 , fax. 0825721234
  • Data zamieszczenia: 2014-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Włodawa
    ul. Jana Pawła II 22 22
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. 0825721234, fax. 0825721234
    REGON: 11019786500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W skład zamówienia wchodzi osiem części: 1) Część I wykonanie bezpiecznej nawierzchni placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Orchówku 2) Część II Organizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Żukowie. 3) Część III Dostosowanie pomieszczeń oddziału przedszkolnego nr 1 przy Szkole Podstawowej w Orchówku. a) Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci. b) Modernizacja toalet dla personelu. 4) Część IV Dostosowanie pomieszczeń oddziału przedszkolnego nr 2 przy Szkole Podstawowej w Orchówku. a) Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci. 5) Część V Dostosowanie pomieszczeń oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Żukowie. a) Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci. 6) Część VI Wyposażenie oddziału przedszkolnego nr 1 przy Szkole Podstawowej w Orchówku. a) Zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach. b) Zakup i montaż mebli i wyposażenia. c) Zakup wyposażenia wypoczynkowego. d) Zakup zabawek i pomocy dydaktycznych. e) Zakup pomocy dydaktycznych. f) Zakup artykułów plastycznych. g) Zakup wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi. h) Zakup sprzętu ICT oraz tablicy interaktywnej. 7) Część VII Wyposażenie oddziału przedszkolnego nr 2 przy Szkole Podstawowej w Orchówku. a) Zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach. b) Zakup i montaż mebli i wyposażenia. c) Zakup wyposażenia wypoczynkowego. d) Zakup zabawek i pomocy dydaktycznych. e) Zakup pomocy dydaktycznych. f) Zakup artykułów plastycznych. g) Zakup wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi. h) Zakup sprzętu ICT oraz tablicy interaktywnej. 6) Część VIII Wyposażenie oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Żukowie. a) Zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach. b) Zakup i montaż mebli i wyposażenia. c) Zakup wyposażenia wypoczynkowego. d) Zakup zabawek i pomocy dydaktycznych. e) Zakup pomocy dydaktycznych. f) Zakup artykułów plastycznych. g) Zakup wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi. h) Zakup sprzętu ICT. i) Zakup sprzętu RTV. j) Zakup kserokopiarki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z nazwą towarów i ilością asortymentu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: 5 000,00 zł (Słownie: pięć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu, należy wpłacić na rachunek bankowy nr 91 1020 1260 0000 0402 0099 5431 w PKO BP S.A Biała Podlaska, z dopiskiem MODERNIZACJA ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH 4. W przypadku wniesienia wadium w formach, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 - 5 , oryginał dokumentu należy dołączyć od oferty. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający będzie uważał za skuteczne w chwili uznania na rachunku zamawiającego. 6. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert. 7. Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta do upływu terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i formie. 8. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugwlodawa.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach