Gmina Uścimów ogłasza przetarg
- Adres: 21-109 Stary Uścimów,
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 8523026 , fax. 081 8523026
- Data zamieszczenia: 2014-06-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Uścimów
21-109 Stary Uścimów, woj. lubelskie
tel. 081 8523026, fax. 081 8523026
REGON: 00054773800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest- Organizacja dwóch placów zabaw i dostosowanie pomieszczeń w dwóch szkołach podstawowych w Gminie Uścimów dla dzieci w wieku 3 - 5 lat w ramach projektu: Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. W skład zamówienia wchodzić będą CZĘŚCI takie jak Część 1) Organizacja placu zabaw z dostawą i montażem urządzeń i wykonanie bezpiecznej nawierzchni dla 2 oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w ZS w Starym Uścimowie oraz dostawa i organizacja placu zabaw z montażem urządzeń i wykonaniem bezpiecznej nawierzchni przy Szkole Podstawowej w Nowa Jedlanka . Przedmiot zamówienie obejmuje dostawę i montaż urządzeń na placu zabaw . 1SP przy ZS w Starym Uścimowie - Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac: 1) Dostawę i montaż urządzeń na placu zabaw. 2)Wykonanie bezpiecznej nawierzchni w strefie bezpieczeństwa urządzeń zabawowych . W ramach obowiązków leżących po stronie Wykonawcy, w celu prawidłowego wykonania robót dotyczących wykonania robót budowlanych, jest wykonanie wszystkich innych niezbędnych prac potrzebnych do oddania do użytku przedmiotu zamówienia. W cenę zamówienia powinny być wliczone wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym koszty wszystkich uzgodnień i odbioru robót. Do oferty należy dołączyć atesty i certyfikaty na całe urządzenia. Niedopuszczalne jest dostarczenie atestu, certyfikatu na poszczególne elementy urządzenia. Wyposażenie placu zabaw przy ZS w Starym Uścimowie: 1)Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw - zabawki wielofunkcyjne - tor -szt. 1. 2)Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw - Labirynty ( płyta cała szt- 7 szt , płyta z otworami - 5 szt , płyta trapez - 1 szt , płyta sklepik - 1 szt. lada do labiryntu - 2 szt , dach - 1 szt , panel wejściowy - 2 szt , liczydło - 1 szt , kółko i krzyżyk - 1 szt. peryskop - szt - 1 szt. , kierownica - 1 szt , sklepik z ladą - 1 szt .- komplet 1 3 zabawka na sprężynach dwuosobowa - szt 1 4)Wykonanie bezpiecznej nawierzchni placu zabaw pod tor wraz z ogrodzeniem-29 m2 . -Zaproponowane przez Wykonawcę urządzenia muszą wskazywać opisane powyżej funkcje, a gabarytowo muszą zostać dopasowane do dzieci w wieku 3-5 lat. Bezpieczna strefa użytkowania dla każdego elementu nie może być mniejsza niż wynikająca z przepisów szczególnych. Wszystkie elementy wykończeniowe zastosowane do wykonania wyposażenia placu zabaw winny być wykonane z materiałów lekkich, odpornych i zachowujących kolorystykę w trudnych warunkach atmosferycznych. Urządzenia dla zapewnienia stabilności powinny być kotwione (kotwami stalowymi) w gruncie poprzez betonowanie. -Urządzenia podane w dokumentach będących dokumentacją przetargową podane są przykładowe. Dopuszcza się zastosowanie urządzeń równoważnych spełniających funkcje wskazane przez Zamawiającego. Szczegółowy opis wraz z rysunkami stanowi załącznik nr 8 do SIWZ . 2.SP w Nowej Jedlance Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac: 1) Dostawę i montaż urządzeń na placu zabaw. 2) Wykonanie bezpiecznej nawierzchni w strefie bezpieczeństwa urządzeń zabawowych wraz z ogrodzeniem. W ramach obowiązków leżących po stronie Wykonawcy, w celu prawidłowego wykonania robót dotyczących wykonania robót budowlanych, jest wykonanie wszystkich innych niezbędnych prac potrzebnych do oddania do użytku przedmiotu zamówienia. W cenę zamówienia powinny być wliczone wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym koszty wszystkich uzgodnień i odbioru robót. Do oferty należy dołączyć atesty i certyfikaty na całe urządzenia. Niedopuszczalne jest dostarczenie atestu, certyfikatu na poszczególne elementy urządzenia. Wyposażenie placu zabaw przy SP w Nowej Jedlance 1)Zabawki wielofunkcyjne - zjeżdżalnia -1 szt. 2)Zabawki wielofunkcyjne - wieża ( 3-5 latki ) - 1 szt. 3)Huśtawka podwójna ( 3-5 latki ) - 2 szt. 4)Karuzela ( 3-5 latki ) - 1 szt. 5)Zabawki wielofunkcyjne - kładka linowa ( 3-5 latki ) - 1 szt. 6)Zabawki sprężynowe ( 3-5 latki ) - 1 szt. 7)Zabawki wielofunkcyjne - most linowy ( 3-5 latki ) - 1 szt. 8)Domek dla dzieci ( 3-5 latki ) - 1 szt. 9)Nawierzchnia placu zabaw wraz z ogrodzeniem-nawierzchnia pod plac zabaw-65 m2 -Zaproponowane przez Wykonawcę urządzenia muszą wskazywać opisane powyżej funkcje, a gabarytowo muszą zostać dopasowane do dzieci w wieku 3-5 lat. Bezpieczna strefa użytkowania dla każdego elementu nie może być mniejsza niż wynikająca z przepisów szczególnych. Wszystkie elementy wykończeniowe zastosowane do wykonania wyposażenia placu zabaw winny być wykonane z materiałów lekkich, odpornych i zachowujących kolorystykę w trudnych warunkach atmosferycznych. Urządzenia dla zapewnienia stabilności powinny być kotwione (kotwami stalowymi) w gruncie poprzez betonowanie. -Urządzenia podane w dokumentach będących dokumentacją przetargową podane są przykładowe. Dopuszcza się zastosowanie urządzeń równoważnych spełniających funkcje wskazane przez Zamawiającego. Szczegółowy opis wraz z rysunkami stanowi załącznik nr 8 do SIWZ . Część 2)Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci w wieku 3 - 5 lat. oraz dla personelu 1.SP przy ZS w Starym Uścimowie Dostosowanie toalety w SP w Starym Uścimowie polega na: 1)dostosowanie toalet do potrzeb dzieci poprzez zakup i montaż -umywalek - szt 2 2)dostosowanie toalet do potrzeb dzieci poprzez zakup i montaż -podestów do toalet i umywalek podest dziecięcy różowy - szt 2 3)dostosowanie toalet do potrzeb dzieci poprzez zakup i montaż -podestów do toalet i umywalek podest dziecięcy niebieski - szt 2 4)dostosowanie toalet do potrzeb dzieci poprzez zakup i montaż - luster - szt 2 5)dostosowanie toalet do potrzeb dzieci poprzez zakup i montaż - podajnika na mydło w płynie - szt 2 6)dostosowanie toalet do potrzeb dzieci poprzez zakup i montaż - podajników na ręczniki papierowe w listwach - szt 2 7)dostosowanie toalet do potrzeb dzieci poprzez zakup i montaż - wieszaków łazienkowych - szt 1 8)dostosowanie toalet do potrzeb personelu poprzez zakup i montaż -umywalka biała , bateria , syfon - szt 1 9) dostosowanie toalet do potrzeb personelu poprzez zakup i montaż - lustro - szt 1 10)dostosowanie toalet do potrzeb personelu poprzez zakup i montaż - podajników na mydło w płynie - szt 1 11)dostosowanie toalet do potrzeb personelu poprzez zakup i montaż - podajnik na ręczniki papierowe w listwach - szt 1 12)dostosowanie toalet do potrzeb personelu poprzez zakup i montaż - wieszaków łazienkowych- szt 1 13) dostosowanie toalet do potrzeb personelu poprzez zakup i montaż - zestaw wc kompakt z deską sedesową - szt 1 -Urządzenia podane w dokumentach będących dokumentacją przetargową podane są przykładowe. Dopuszcza się zastosowanie urządzeń równoważnych spełniających funkcje wskazane przez Zamawiającego. Szczegółowy opis wraz z rysunkami stanowi załącznik nr 8 do SIWZ . 2.SP w Nowej Jedlance Dostosowanie toalety w SP w Nowej Jedlance polega na 1) dostosowanie toalet do potrzeb dzieci poprzez zakup i montaż -podest do toalet - szt 1 2) dostosowanie toalet do potrzeb dzieci poprzez zakup i montaż - półeczka na kubeczki - szt 1 3)dostosowanie toalet do potrzeb dzieci poprzez zakup i montaż - lustro - szt 1 4)dostosowanie toalet do potrzeb dzieci poprzez zakup i montaż - podajnika na mydło w płynie - szt 1 5)dostosowanie toalet do potrzeb dzieci poprzez zakup i montaż - suszarek do rąk - szt 1 6)dostosowanie toalet do potrzeb dzieci poprzez zakup i montaż - wieszaków łazienkowych - szt 1 7)dostosowanie toalet do potrzeb personelu poprzez zakup i montaż - lustro - szt 1 8)dostosowanie toalet do potrzeb personelu poprzez zakup i montaż - podajników na mydło w płynie - szt 1 9)dostosowanie toalet do potrzeb personelu poprzez zakup i montaż - suszarka do rąk - szt 1 -Urządzenia podane w dokumentach będących dokumentacją przetargową podane są przykładowe. Dopuszcza się zastosowanie urządzeń równoważnych spełniających funkcje wskazane przez Zamawiającego. Szczegółowy opis wraz z rysunkami stanowi załącznik nr 8 do SIWZ . 2.Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy. 3.Roboty budowlane należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią systemową, oraz zgodnie z umową, Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy (odpowiednio do art. 30 ustawy Pzp) z jednoczesnym dopuszczeniem rozwiązań równoważnych, specyfikacją istotnych warunków zamówienia zwaną dalej siwz. Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca. 4.Przy wykonywaniu robót Wykonawca zobowiązuje się stosować wyroby budowlane i urządzenia o właściwościach użytkowych umożliwiających prawidłowo wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, określonych w art. 5 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) - dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 cytowanej ustawy i przepisami wykonawczymi. 5.Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie na terenie RP w tym być zgodnie z wymogami normy PN-EN 1176-2009. 6.Do wykonania zamówienia Wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów i urządzeń nowych, w gatunku I, gwarantujących najwyższą jakość. 7.Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien dokonać wizji terenu budowy oraz jego otoczenia w celu oceny, na własną odpowiedzialność, kosztów i ryzyka wszystkich czynników koniecznych do przygotowania jego rzetelnej oferty, obejmującej wszelkie niezbędne prace przygotowawcze, zasadnicze i towarzyszące do prowadzenia robót budowlano - montażowych. 8.Za wykonanie przedmiotu zamówienia zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe. Wynagrodzenie zostanie zapłacone przez Zamawiającego na rachunek Wykonawcy przelewem w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury po dokonaniu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia udokumentowanego protokołem odbioru robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://uguscimow.bip.lubelskie.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa placu zabaw dla dzieci w wieku szkolnym młodszym przy Zespole Szkół Nr 4 w Zamościu, ulica Jana Zamoyskiego 4
Dodano: 2016-06-23 - Z Piątką bez barier - utworzenie ogólnodostępnej strefy rehabilitacyjno - rekreacyjno - sportowej dla dzieci na terenie ogrodu Przedszkola Integracyjnego Nr 5 w Świdniku
Dodano: 2016-06-21 - rozbudowa placu zabaw w Ogrodzie Saskim
Dodano: 2016-05-25 - Budowa placu zabaw dla dzieci przy obiektach oświatowych na terenie Miasta Zamość
Dodano: 2016-05-23 - Remont i doposażenie placu zabaw przy Przedszkolu Miejskim Nr 14 w Zamościu przy ulicy Olchowej 11; wyposażenie terenu sportowo-rekreacyjnego na osiedlu Kilińskiego w Zamościu; budowa placu zabaw dla dzieci i młodzieży na osiedlu Starówka na terenie obok Przedszkola Miejskiego Nr 1 przy ul. Okopowej 1; rozbudowa placu zabaw na osiedlu Świętego Piątka w Zamościu
Dodano: 2015-07-01 - Budowa (organizacja) placu zabaw dla oddziałów przedszkolnych w miejscowości Susiec, Majdan Sopocki Pierwszy i Łosiniec - kolejne postępowanie
Dodano: 2015-02-23 - Modernizacja placu zabaw przy ul.Kruczkowskiego w Świdniku
Dodano: 2015-02-20 - Utworzenie parku rekreacyjno - sportowego przy Zespole Szkół nr 1 w Janowcu
Dodano: 2014-11-21 - Utworzenie parku rekreacyjno - sportowego przy Zespole Szkół nr 1 w Janowcu.
Dodano: 2014-11-06 - Wyposażenie i montaż urządzeń placu zabaw oraz wykonanie bezpiecznej nawierzchni dla potrzeb projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych realizowanego w ramach Europejskiego Fundusz Społecznego
Dodano: 2014-09-30