Przetargi.pl
MODERNIZACJA ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH W GMINIE ŻUKOWICE

Gmina Żukowice ogłasza przetarg

  • Adres: 67-231 Żukowice, Żukowice 148
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 831 42 41 , fax. 76 831 41 49
  • Data zamieszczenia: 2014-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żukowice
    Żukowice 148 148
    67-231 Żukowice, woj. dolnośląskie
    tel. 76 831 42 41, fax. 76 831 41 49
    REGON: 39064738600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH W GMINIE ŻUKOWICE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Organizacja placu zabaw, dostosowanie pomieszczeń, wyposażenie pomieszczeń w ramach projektu: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Żukowice Zadanie obejmuje dostawę, rozładunek, wniesienie oraz montaż W skład zamówienia wchodzą części takie jak: I. Organizacja placu zabaw wraz z wyposażeniem (montażem) typu: zabawki wielofunkcyjne (1 x zjeżdżalnia standard) karuzela z kierownicą, sprężynowce. Plac zabaw częściowo jest już wyposażony, należy dostosować nowy sprzęt do lokalizacji. Do oferty należy dołączyć koncepcję rozmieszczenia - wskazana wizja w terenie. Wszystkie urządzenia powinny posiadać Certyfikat Zgodności z normami serii PN EN 1176:2009. Producent powinien zapewnić części zamienne oraz serwis pogwarancyjny. Urządzenia powinny być zamontowane z zachowaniem stref bezpieczeństwa wynikających z norm PN EN 1176;2008. II. Dostosowanie pomieszczeń i toalet do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym w tym: zakup i montaż nakładek zmniejszający obwód ustępu, podesty do toalet i umywalek, pogrzewaczy wody, mieszaczy wody, luster, podajników na mydło, podajników na ręczniki papierowe itp. III. Wyposażenie pomieszczeń: - poprzez zakup wyposażenia do utrzymania czystości: odkurzacz na mokro, odkurzacz na sucho, wózek do sprzątania; - doposażenie kuchni w lodówkę - z których korzystają dzieci oraz personel, w: stoły, krzesła, biurka, regały, szafy z półkami i szufladami, dywany, wyposażenie wypoczynkowe, artykuły plastyczne, pomoce dydaktyczne, meble, zabawki, szafki medyczne, zabezpieczenia grzejników itp - poprzez zakup mebli do wyposażenia szatni: szafki, ławeczki IV. Wyposażenie w sprzęt multimedialny, komputerowy wraz z oprogramowaniem, Drukarki, skanera, radia z odtwarzaczem, kserokopiarki, tablice interaktywne. Uwaga !!!!: We wszystkich miejscach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia /SIWZ/ oraz w załącznikach do SIWZ, w których ewentualnie wskazano producenta lub nazwę własną materiałów Zamawiający dodaje zapis lub równoważne o porównywalnych parametrach. Jedynym celem podania nazw własnych materiałów, produktów lub producenta jest przedstawienie standardów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawarto w zał. nr 7 do SIWZ. Wszystkie materiały powinny być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, oraz winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa. Ewentualne nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w przedmiarze należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. wykonawca może zaproponować produkty równoważne, np. o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. W przypadku sprzętu elektronicznego, sprzętu multimedialnego oraz programów komputerowych podane parametry są parametrami minimalnymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zukowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach