Gmina Pawłów ogłasza przetarg
- Adres: 27-225 Pawłów, Pawłów 56a
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 2721670 , fax. 041 2721679
- Data zamieszczenia: 2014-05-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pawłów
Pawłów 56a
27-225 Pawłów, woj. świętokrzyskie
tel. 041 2721670, fax. 041 2721679
REGON: 29101058200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pawlow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
MODERNIZACJA ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH W GMINIE PAWŁÓW - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach projektu systemowego pt: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w gminie Pawłów realizowanego przez Gminny Zespół Obsługi Oświaty w Pawłowie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej - do dziewięciu placówek oświatowych w gminie Pawłów. 1)Szkoła Podstawowa w Radkowicach, Radkowice Kolonia 5a, 27-225 Pawłów 2)Szkoła Podstawowa w Dąbrowie, Dąbrowa 80, 27-225 Pawłów 3)Szkoła Podstawowa w Jadownikach, Jadowniki 49, 27-225 Pawłów 4)Szkoła Podstawowa w Łomnie, Łomno 20, 27-225 Pawłów 5)Szkoła Podstawowa w Godowie, Godów 56, 27-225 Pawłów 6)Zespół Szkół w Chybicach Chybice 50, 27-225 Pawłów 7)Zespół Szkół w Pawłowie, Pawłów 89, 27-225 Pawłów 8)Zespół Szkół w Rzepinie, Rzepin Drugi 154, 27-225 Pawłów 9)Zespół Szkół w Szerzawach, Szerzawy 104, 27-225 Pawłów Część 1. Dostawa wyposażenia łazienek dla dzieci i personelu Część 2. Dostawa wyposażenia gastronomicznego Część 3. Dostawa dywanów i wykładzin Część 4. Dostawa zmontowanych mebli szkolnych Cześć 5. Dostawa pomocy dydaktycznych i zabawek dla dzieci Część.6 Dostawa materiałów plastycznych Część 7. Dostawa sprzętu ICT i oprogramowaniem Część 8. Dostawa sprzętu audiowizualnego Część 9. Dostawa sprzętu AGD Część 10.Dostawa kserokopiarek Część 11.Dostawa sprzętu bhp Uwaga : We wszystkich miejscach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia -SIWZ -oraz w załącznikach do SIWZ, w których ewentualnie wskazano producenta lub nazwę własną materiałów Zamawiający dodaje zapis - lub równoważne o porównywalnych parametrach. Jedynym celem podania nazw własnych materiałów, produktów lub producenta jest przedstawienie standardów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawarto w załączniku Nr 1 Wszystkie materiały powinny być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, oraz winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa. Ewentualne nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w przedmiarze należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. wykonawca może zaproponować produkty równoważne, np. o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. Dostawy objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z warunkami zawartymi w SIWZ oraz wzorem umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pawlow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, doposażenia, mebli, oraz materiałów i sprzętu biurowego w ramach projektu Na dobry początek! Gmina Staszów dla przedszkolaków współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020 Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 8.3 Zwiększenie dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej oraz kształcenia podstawowego, gimnazjalnego i ponadgimnazjalnego Poddziałanie 8.3.1. Upowszechnianie i wzrost jakości edukacji przedszkolnej. Części Nr 1, Nr 2 i Nr 3
Dodano: 2016-03-08 - Dostawa wraz z montażem wyposażenia dla obiektu systemu opieki nad dziećmi do lat 3 - żłobka gminnego w miejscowości Łopuszno, gm. Łopuszno, woj. świętokrzyskie
Dodano: 2015-09-25 - Dostawa dodatkowego wyposażenia, mebli, pomocy dydaktycznych i zabawek w ramach projektu pn. Doposażenie oddziałów przedszkolnych w Gminie Brody
Dodano: 2015-09-03 - Dostawa mebli, wyposażenia, pomocy dydaktycznych i zabawek w ramach projektu pn. Doposażenie oddziałów przedszkolnych w Gminie Brody
Dodano: 2015-07-01 - Zakup wraz z dostawą wyposażenia do oddziału przedszkolnego w Publicznej Szkole Podstawowej w Brzóstowej w ramach realizacji projektu nr WND-POKL.09.01.01-26-001/15 pn.: Modernizacja oddziału przedszkolnego Publicznej Szkoły Podstawowej w Brzóstowej
Dodano: 2015-06-03 - Doposażenie oddziałów przedszkolnych przy dwóch szkołach podstawowych w Gminie Wiślica
Dodano: 2015-03-18 - Przygotowanie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych na terenie Gminy Radoszyce do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym
Dodano: 2015-01-28 - Utrzymanie i funkcjonowanie Klubu Dziecięcego Wesoły Pajacyk w Staszowie w ramach projektu Wsparcie dla życia zawodowego i rodzinnego w Gminie Staszów współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki Działanie 1.5 Wspieranie rozwiązań na rzecz godzenia życia zawodowego i rodzinnego - zakup i dostawa pomocy edukacyjnych i wyposażenia - część I,II,III- powtórzenie postępowania dla części I i II
Dodano: 2014-09-11 - Utrzymanie i funkcjonowanie Klubu Dziecięcego Wesoły Pajacyk w Staszowie w ramach projektu Wsparcie dla życia zawodowego i rodzinnego w Gminie Staszów współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki Działanie 1.5 Wspieranie rozwiązań na rzecz godzenia życia zawodowego i rodzinnego - zakup i dostawa pomocy edukacyjnych i wyposażenia - część I,II,III
Dodano: 2014-08-28 - Utrzymanie i funkcjonowanie Klubu Dziecięcego w Staszowie, w ramach projektu Wsparcie dla życia zawodowego i rodzinnego w Gminie Staszów współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki Działanie 1.5 Wspieranie rozwiązań na rzecz godzenia życia zawodowego i rodzinnego - zakup i dostawa pomocy edukacyjnych i wyposażenia
Dodano: 2014-08-14