Gmina Wągrowiec ogłasza przetarg
- Adres: 62-100 Wągrowiec, ul. Cysterska 22
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 67 26 80 800 , fax. 67 26 80 803
- Data zamieszczenia: 2014-05-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wągrowiec
ul. Cysterska 22 22
62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
tel. 67 26 80 800, fax. 67 26 80 803
REGON: 00054805700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wagrowiec.wlkp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Łaziskach, Siennie, Pawłowie Żońskim i Żelicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa fabrycznie nowych przedmiotów i urządzeń: placów zabaw, elementów wyposażenia sanitariatów dla dzieci i personelu, mebli, wyposażenia wypoczynkowego i sprzętu BHP, rolet okiennych, zabawek, artykułów plastycznych i materiałów dydaktycznych, sprzętu multimedialnego, komputerowego z oprogramowaniem, tablic interaktywnych itp. 2) wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie istniejących pomieszczeń sanitarnych dla dzieci i personelu w Pawłowie Żońskim oraz w Oddziale w Potulicach. Miejsce realizacji zamówienia:Oddziały przedszkolne szkół podstawowych Gminy Wągrowiec : 1) Szkoła Podstawowa w Łaziskach, Łaziska nr 51, 62-100 Wągrowiec; działka nr 169; 2) Szkoła Podstawowa w Siennie, Sienno nr 27, 62-100 Wągrowiec, działka Nr 68/1; 3) Szkoła Podstawowa w Pawłowie Żońskim, Pawłowo Żońskie nr 18, 62 - 104 Pawłowo Żońskie, działka nr 158/5; 4) Szkoła Podstawowa w Żelicach Oddział w Potulicach, Potulice nr 1, 62-112 Potulice; działka nr 192; 5) Szkoła Podstawowa w Żelicach; Żelice nr 14a, 62 - 113 Żelice. Przedmiot zamówienia dzieli się na części: 1) Część I: Organizacja placów zabaw - zakres zamówienia obejmuje dostawę urządzeń placów zabaw i bezpiecznych nawierzchni oraz ich montaż zgodnie z dostarczoną przez zamawiającego dokumentacją techniczną. Place zabaw organizowane będą w Łaziskach, Siennie, Pawłowie Żońskim i Potulicach. Plac zabaw musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi normami i innymi przepisami prawa. Konieczne jest dostarczenie wszelkich certyfikatów, atestów lub innych dokumentów w języku polskim, niezbędnych do dopuszczenia placu zabaw do użytku. Urządzenia placu zabaw muszą być zgodne z normą PN-EN 1176 lub 1177. Niedopuszczalne jest dostarczenie atestu, certyfikatu jedynie na poszczególne elementy urządzenia. Szczegółowy asortyment oraz zakres prac związanych z montażem urządzeń placów zabaw i bezpiecznej nawierzchni określone zostały w Specyfikacji technicznej Nr 1 stanowiącej załącznik nr 11a do SIWZ. 2) Część II: Dostosowanie pomieszczeń dla dzieci i personelu. Zakres niniejszej części obejmuje dostawę urządzeń wyposażenia sanitariatów dla dzieci i personelu (we wszystkich oddziałach) oraz wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie istniejących pomieszczeń sanitarnych dla dzieci i personelu celem dostosowania ich do właściwego stanu technicznego (w Pawłowie Żońskim i Potulicach). Szczegółowy asortyment i parametry dostaw oraz zakres prac związanych z montażem określone zostały w Specyfikacji technicznej nr 2 stanowiącej załącznik nr 11b do SIWZ. Szczegółowy zakres robót budowlanych jaki należy wykonać określają przedmiary robót stanowiące załączniki nr 3a i 3b do SIWZ oraz rysunki poglądowe - stanowiące załączniki nr 13 a i 13b do SIWZ . 3) Część III: Doposażenie oddziałów przedszkolnych w meble. Zakres dostaw objęty tą częścią obejmuje meble, wyposażenie gospodarcze, wyposażenie wypoczynkowe i sprzęt BHP, dostawę i montaż rolet okiennych. (zgodnie ze specyfikacją techniczną dla części III zamówienia); Dostawy realizowane będą do oddziałów w Łaziskach, Siennie, Pawłowie Żońskim i Potulicach. Szczegółowy asortyment oraz jego parametry określa Specyfikacja techniczna Nr 3 stanowiąca załącznik nr 11c do SIWZ. 4) Część IV: Doposażenie oddziałów przedszkolnych w zabawki, artykuły plastyczne i materiały dydaktyczne. Dostawy w tym zakresie realizowane będą do oddziałów w Łaziskach, Siennie, Pawłowie Żońskim i Potulicach. Szczegółowy asortyment oraz jego parametry określa Specyfikacja techniczna Nr 4 stanowiąca załącznik nr 11d do SIWZ. 5) Część V: Doposażenie oddziałów przedszkolnych w sprzęt multimedialny i AGD. Zakres dostaw objęty tą częścią obejmuje w szczególności sprzęt komputerowy z oprogramowaniem, tablice interaktywne, sprzęt AGD, sprzęt RTV itp. Dostawy w tym zakresie realizowane będą do oddziałów w Łaziskach, Siennie, Pawłowie Żońskim i Potulicach. Szczegółowy asortyment oraz jego parametry określa Specyfikacja techniczna Nr 5 stanowiąca załącznik nr 11e do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium ustalone na poszczególne części zamówienia w wysokości: 1) dla CZĘŚCI I zamówienia: 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), 2) dla CZĘŚCI II zamówienia: 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), 3) dla CZĘŚCI III zamówienia: 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), 4) dla CZĘŚCI IV zamówienia: 1 500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100), 5) dla części V zamówienia: 2 500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych00/100) . Termin wniesienia wadium 30.05.2014r. godz. 10:00
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wagrowiec.wlkp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego - IV Partie, nr sprawy 907/PN/37/16
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Turku
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa sprzętu informatycznego dla Starostwa Powiatowego w Pile
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do Urzędu Miasta Leszna - OR-I.271.02.2016
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu
Dodano: 2016-07-15 - Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest dostawa fabrycznie nowego specjalistycznego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Politechniki Poznańskiej.
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do Akademii Muzycznej w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa sprzętu komputerowego (RZP-2003-10/16/ZP).
Dodano: 2016-06-28 - Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania PPK3
Dodano: 2016-06-24 - Zakup sprzętu komputerowego dla PWSZ w Koninie
Dodano: 2016-06-14