Przetargi.pl
MODERNIZACJA ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH PRZY SZKOŁACH PODSTAWOWYCH W GMINIE ŁUKOWICA

Urząd Gminy Łukowica ogłasza przetarg

  • Adres: 34-606 Łukowica, Łukowica 334
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 3301521 , fax. 018 3335411
  • Data zamieszczenia: 2014-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Łukowica
    Łukowica 334 334
    34-606 Łukowica, woj. małopolskie
    tel. 018 3301521, fax. 018 3335411
    REGON: 00054750800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH PRZY SZKOŁACH PODSTAWOWYCH W GMINIE ŁUKOWICA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Organizacja placu zabaw, dostosowanie pomieszczeń, wyposażenie pomieszczeń w ramach projektu: Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Łukowica 2. W skład zamówienia wchodzić będą CZĘSCI takie jak: I.Budowa placu zabaw wraz z wyposażeniem /montażem/ typu: karuzele, sprężynowce, piaskownice, huśtawki, zjeżdżalnie, zestawy wielofunkcyjne, ściany wspinaczkowe, kryjówki, wraz z bezpieczną nawierzchnią i ogrodzeniem. Dodatkowo plac zabaw musi zawierać koncepcję dostosowaną do lokalizacji oraz obowiązujących norm i przepisów prawa. Nie wyklucza się korekty założeń koncepcyjnych. Dostarczenie wszelkich certyfikatów i atestów i innych dokumentów niezbędnych do dopuszczenia placu zabaw do użytkowania. Urządzenia muszą odpowiadać obowiązującym normom i przepisami prawa . Do oferty należy dołączyć zdjęcia lub fotografię w skład placu zabaw w kolorze oferowanego produktu wraz z koncepcją rozmieszczenia oraz atestami i certyfikatami na całe urządzenia w języku polskim. Niedopuszczalne jest dostarczenie atestu, certyfikatu na poszczególne elementy urządzenia. II. Dostosowanie pomieszczeń i toalet do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym w tym: wymiana umywalek, misek ustępowych, półek łazienkowych, pogrzewaczy wody, mieszaczy wody, podajników na mydło, itp. III. Wyposażenie pomieszczeń z których korzystają dzieci oraz personel, w: stoły, krzesła, biurka, regały, szafy z półkami i szufladami, parawany, szafki tematyczne, wyposażenie wypoczynkowe, artykuły plastyczne, pomoce dydaktyczne, meble, zabawki, sztuczce, naczynia kuchenne, sprzęt AGD i gastronomiczny do kuchni. IV. Wyposażenie w sprzęt multimedialny, komputerowy wraz z oprogramowaniem,urządzenia peryferyjne, tablice interaktywne. 3 .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawarto w zał. nr 8 i 10 do SIWZ. Wszystkie materiały powinny być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, oraz winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa. Ewentualne nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w przedmiarze należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. wykonawca może zaproponować produkty równoważne, np. o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. W przypadku sprzętu elektronicznego, sprzętu multimedialnego czy sprzętu AGD oraz programów komputerowych podane parametry są parametrami minimalnymi. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: 1/ są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub 2/ nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach lub 3/ dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia lub jego część, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi , jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 3.1. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zadania m.in.: a/urządzić plac budowy,b/ zabezpieczyć roboty pod względem BHP - dotyczy to również zabezpieczeniawarunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy,c/ pokryć szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia / w tym: wobec osób trzecich/, d/ przywrócić do stanu pierwotnego zajęty do realizacji zadania teren.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy żąda wniesienia wadium należy wnieść w wysokości : 5 000 PLN /słownie: pięć tysięcy złotych/, dla cz.I przedmiotu zamówienia, 5 000 PLN /słownie: pięć tysięcy złotych/, dla cz.III przedmiotu zamówienia, 5 000 PLN /słownie: pięć tysięcy złotych/, dla cz.IV przedmiotu zamówienia,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukowica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach