Przetargi.pl
Modernizacja odcinka ul. Nowej i Zaściankowej w Tłuszczu

Gmina Tłuszcz ogłasza przetarg

  • Adres: 05-240 Tłuszcz, ul. Warszawska 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7573016 , fax. 029 7573016
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tłuszcz
    ul. Warszawska 10 10
    05-240 Tłuszcz, woj. mazowieckie
    tel. 029 7573016, fax. 029 7573016
    REGON: 55066816600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tluszcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja odcinka ul. Nowej i Zaściankowej w Tłuszczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty pomiarowe przy robotach ziemnych liniowych w terenie równinnym, 0,3785+0,260= -0,639km Rozebranie krawężników betonowych wtopionych /132,0+360,0+230,0+250,0/= -972m Ustawienie krawężników betonowych o wym. 15x30cm /wystających/ na ławie zwykłej z betonu B-10 -132m Ustawienie krawężników betonowych o wym. 12x25 cm /wtopionych/ na ławie zwykłej z betonu B-10, (381+220+274)= -875m Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni z płyt drogowych betonowych sześciokątnych grub. 15cm, /378,5x2,5/= -946m2 Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni bitumicznej, /1754x0,5/= -877m2 Skropienie nawierzchni asfaltem 378,5x7+260x6+22x6+0,215(64+225) - 4404m2 Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno- asfaltową, mechanicznie, standard III /114,0+50,8/x2,335= -385t Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno- asfaltowych, grub. 4cm, standard III -4404m2 Oczyszczenie rowu z namułu o grub. 20cm z wyprofilowaniem dna i skarp, łącznie z odwiezieniem -135m Ścinanie poboczy mechanicznie, przy grubości warstwy ścinanej 20cm z odwiezieniem ścinki na odkład, 270x1,0= -270m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331237
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy; oraz nie wykluczeni na podstawie art.. 24 Prawo zamówień publicznych, spełniają wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2)zapoznali się z warunkami udziału w postępowaniu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z jej załącznikami i przyjęli je bez zastrzeżeń, 3)Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę . 4)Zamawiający może żądać w wyznaczonym przez siebie terminie złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków o których mowa w specyfikacji Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - niespełnia)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz odpowiednio potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast tego dokumentu składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tego dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast tych dokumentów składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tego dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udziale zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie zał. Nr 3 4Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji) 5)Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnianie wymagań określonych wart.22ust.l i nie wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z załącznikiem nr 1 do specyfikacji) 6) Aktualne uprawnienia budowlane pracownika nadzoru do kierowania robotami drogowymi, aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność w/w pracownika do właściwej izby samorządu zawodowego (wydane przez izbę) 7) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.. 8)Kosztorys ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tluszcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach