Przetargi.pl
Modernizacja odcinka drogi gminnej nr: 220229W w miejscowości Celinów, gmina Dębe Wielkie

Gmina Dębe Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 05311 Dębe Wielkie, ul. Strażacka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 257 564 700 , fax. 257 564 734
  • Data zamieszczenia: 2018-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębe Wielkie
    ul. Strażacka 3
    05311 Dębe Wielkie, woj. mazowieckie
    tel. 257 564 700, fax. 257 564 734
    REGON: 71158264100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.debewielkie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja odcinka drogi gminnej nr: 220229W w miejscowości Celinów, gmina Dębe Wielkie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji odcinka drogi gminnej nr 220229W w miejscowości Celinów, gmina Dębe Wielkie. Modernizacja dotyczy odcinka drogi na długości 870 m i szerokości 6 m i polegać będzie na wykonaniu nowej nawierzchni z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm o grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm. Łączna powierzchnia modernizowanej drogi wyniesie 5220,0 m2. Wykonana modernizacja ma na celu przygotowanie przedmiotowej drogi pod kątem położenia na niej w przyszłości nakładki asfaltowej. W zakresie prac są roboty pomiarowe (związane z wyznaczeniem pasa drogowego do modernizacji), przygotowanie (wyrównanie) istniejącego podłoża, przywiezienie i rozłożenie i następnie uwałowanie materiału drogowego (kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm). Powyższe charakterystyka robót do wykonania w ramach zamówienia została zobrazowana na rysunkach poglądowych stanowiących załącznik nr 4.1. do SIWZ oraz określona w przedmiarze robót załączonym do przedmiotowego postępowania przetargowego (załącznik 4.3. do SIWZ). Dla właściwego przygotowania oferty należy szczegółowo zapoznać się z w/w rysunkami poglądowymi, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiarami robót i pozostałymi zapisami określonymi w niniejszej SIWZ. Wycena robót winna być dokonana z uwzględnieniem przedmiaru robót, a także z uwzględnieniem zasad i warunków skalkulowania wartości zamówienia opisanych w pkt 3 SIWZ. Wszystkie użyte materiały winny posiadać wymagane atesty i odpowiadać Polskim Normom. Przed przystąpieniem do przetargu Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania co do ryzyka trudności jakie mogą wpłynąć na wykonawstwo przyjętych robót. Jeżeli w dokumentacjach stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją stanowiącą załącznik nr 4 do SIWZ (wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego dostosowania, posiadający parametry nie gorsze od parametrów produktu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia). Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i uzgodnienia na czas budowy organizacji ruchu, a także dostarczenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, dokumentacji powykonawczej i kosztorysu powykonawczego, przy czym koszty sporządzenia niniejszych dokumentów winny być przez Wykonawcę ujęte (wliczone) do kosztorysu ofertowego w ramach wyszczególnionych pozycji przedmiaru robót stanowiącego załącznik 4.3. do SIWZ, bez konieczności dopisywania odrębnych pozycji kosztorysowych. UWAGA! Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z daną dokumentacją projektową na którą składana jest oferta. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych wynikających z dokumentacji nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie dokumentacji w cenach umownych. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robot (zał. 4.2. do SIWZ) oraz obowiązującymi przepisami i normami. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres wskazany w formularzu oferty. Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 24 miesięcy, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 48 miesięcy od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru. Wykonawca zobowiązany jest również udzielić gwarancji na wbudowane materiały, elementy i zamontowane oraz dostarczone urządzenia na okresy, określone w kartach gwarancyjnych producenta, jednak nie krótsze niż 24 miesiące, które rozpoczną swój bieg od dnia podpisania protokołu ostatecznego odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach