Przetargi.pl
Modernizacja oczyszczalni ścieków w Tuszynie.

Gmina Tuszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 95-080 Tuszyn, Piotrkowska 2/4
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 232 13 82 , fax. 42 614 30 69
  • Data zamieszczenia: 2023-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuszyn
    Piotrkowska 2/4
    95-080 Tuszyn, woj. łódzkie
    tel. 42 232 13 82, fax. 42 614 30 69
    REGON: 590648304
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oczyszczalni ścieków w Tuszynie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oczyszczalni ścieków w Tuszynie, budowa nowego kolektora dopływowego ścieków surowych do oczyszczalni oraz remont nawierzchni asfaltowej drogi dojazdowej do oczyszczalni. Teren objęty zagospodarowaniem stanowią działki o nr ewid. 249 i 431, obręb nr 0004, miasto Tuszyn.2. Przedmiotowe zadanie inwestycyjne współfinansowane jest ze środków pochodzących z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 .3. Inwestycja realizowana jest na podstawie: Decyzji Nr 650/2021 z dnia 16.12.2021 r. Starosty Łódzkiego Wschodniego, znak AiB.6740.613.2021.A.S. Nr rej. 3454/2021,  Zaświadczenia Nr 21/2015 z dnia 18.12.2015 r., znak BGiGN.T.6743.669.103.2015, o braku sprzeciwu w sprawie zamiaru wykonania robót budowlanych. 4. Przedsięwzięcie polega na rozbudowie i przebudowie części ściekowej i osadowej mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków w Tuszynie o przepustowości nominalnej wg obowiązującego pozwolenia wodnoprawnego Qśrd = 1 785 m3/d i obciążeniu wyrażonym wielkością RLM = 9 073. Oczyszczalnia w ramach planowanego przedsięwzięcia dostosowana zostanie do przyjęcia ścieków w dotychczasowej ilości tj. Qśrd = 1 785 m3/d, ale o większym ładunku wyrażonym równoważną liczbą mieszkańców, tj. RLM = 9 300.Odprowadzenie komunalnych ścieków oczyszczonych realizowane będzie tak, jak dotychczas, przez wylot rurociągiem DN600 za pośrednictwem rowu „A” i rowu miejskiego R-B do rzeki Wolbórki w km 44+40 jej biegu. Przedsięwzięcie nie zmienia dotychczasowej technologii oczyszczania ścieków.W ramach planowanej inwestycji przewiduje się wykonanie wszelkich prac niezbędnych i celowych do wykonania obiektu przewidzianego w projekcie architektoniczno – budowlanym zatwierdzonym decyzją Nr 650/2021 z dnia 16.12.2021 r. Starosty Łódzkiego Wschodniego, znak AiB.6740.613.2021.A.S. Nr rej. 3454/2021, w szczególności obejmuje to wykonanie następujących prac: Budowa nowego kolektora dopływowego ścieków surowych z PVC-U o średnicy DN500 i długości 676,2 m od studzienki zlokalizowanej w pobliżu drogi powiatowej, aż do komory K1 (obiekt 1). Kolektor będzie zlokalizowany w całości na działce oczyszczalni. Remont powierzchni betonowych komory K1 wraz z wykonaniem nowego przejścia szczelnego DN500 dla nowego kolektora dopływowego ścieków surowych. Remont budynku pompowni głównej i hali krat (obiekt 2) w zakresie naprawy powierzchni betonowych, tynków wewnętrznych, elewacji, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej oraz pokrycia dachowego, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, a także w zakresie wymiany pomp ścieków, kraty panelowej, armatury, przejść szczelnych oraz wentylacji mechanicznej budynku. Demontaż istniejącego piaskownika (obiekt 3.1) oraz montaż nowego sitopiaskownika (obiekt 3.2). Budowa żelbetowej płyty fundamentowej o wymiarach w rzucie 8,3 x 2,5 m pod nowy sitopiaskownik (obiekt 3.2) w wersji do zabudowy na zewnątrz o wydajności Qśr=30 l/s. Remont reaktorów biologicznych w zakresie naprawy powierzchni betonowych, renowacji pomostów, a także w zakresie wymiany pomp ścieków, mieszadeł, przelewów, układu napowietrzania, zgarniacza łańcuchowego, przejść szczelnych i armatury. Wymiana dmuchaw (3 szt.) o wydajności Q=1204 m3/h każda znajdujących się w istniejącej stacji dmuchaw (obiekt 5). Wymiana pomp dozujących w stacji dawkowania koagulantu PIX (obiekt 6), wykonanie zadaszenia nad pompami PIX; wymiana zbiornika PIX. Remont budynku gospodarki osadowej wraz z wiatą osadu (obiekt 7 i 8) w zakresie naprawy tynków wewnętrznych, elewacji, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej oraz wymiany pokrycia dachowego, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, a także w zakresie wymiany prasy osadu, armatury oraz montażu instalacji wentylacyjnej i instalacji granulacji osadu. Remont zbiornika osadu nadmiernego (obiekt 9.1) w zakresie naprawy powierzchni betonowych, a także w zakresie wymiany pomp i mieszadła oraz zmiana jego funkcji na komorę tlenowej stabilizacji I poprzez montaż układu napowietrzania i przelewu teleskopowego w zbiorniku. Budowa żelbetowej komory tlenowej stabilizacji osadu o wymiarach zewnętrznych w rzucie 6,7 x 6,7 m wyposażonej w pompy osadu, mieszadło, układ napowietrzania i przelew teleskopowy do spustu wody nadosadowej. Budowa żelbetowej płyty fundamentowej o wymiarach w rzucie 3,0 x 3,0 m pod nową stację dmuchaw (obiekt 9.3) dla KTSO (dmuchawa o wydajności 400 m3/h wyposażona w falownik). Remont budynku socjalno-technicznego (obiekt 10) w zakresie naprawy tynków wewnętrznych, elewacji, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej oraz wymiany pokrycia dachowego, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, a także w zakresie montażu zestawu hydroforowego, wymiany kotła gazowego o mocy cieplnej 105 kW oraz niezbędnej armatury, wymiana posadzki w pomieszczeniu garażowym, wymiana świetlików.  Budowa przyłącza wodociągowego na teren oczyszczalni z rur PEHD DN110 o długości 752,8 m poprzez włączenie do istniejącego wodociągu DN160 zlokalizowanego w drodze powiatowej nr 2902E (ul. Brzezińska) na dz. nr 431 za pomocą trójnika DN160/110; przyłącze odciąć zasuwą klinową DN100. Budowa punktu pomiarowego ścieków oczyszczonych (obiekt 11.2) w postaci typowej studni betonowej o średnicy wew. 2,5 m wyposażonej w dwie zasuwy odcinające i przepływomierz elektromagnetyczny. Remont zbiornika ścieków oczyszczonych w zakresie montażu zestawu hydroforowego. Remont komory K4 (obiekt 13) w zakresie naprawy powierzchni betonowych oraz wymiany armatury. Demontaż starej (obiekt 14.1) i montaż nowej dwustanowiskowej kontenerowej stacji zlewnej (obiekt 14.2) o przepustowości 100 m3/h z sitem ukośnym o prześwicie 10 mm oraz wykonanie żelbetowej płyty najazdowej o wymiarach 4,0 x 7,0 m z wpustem ulicznym kierującym odcieki spod stacji zlewnej do kanalizacji wewnętrznej oczyszczalni na początek układu oczyszczania. Budowa żelbetowej pompowni ścieków dowożonych ze zbiornikiem uśredniającym o wymiarach zewnętrznych w rzucie 10,1 x 10,1 m i pojemności czynnej ok. 300 m3 wyposażonej w aerator zatapialny do świeżenia ścieków pompy ścieków o wydajności Q=20 l/s oraz biofiltr zamontowany na płycie stropowej zbiornika neutralizujący powietrze złowonne znajdujące się wewnątrz. Remont budynku stacji transformatorowej (obiekt 16) w zakresie naprawy tynków wewnętrznych, elewacji, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej oraz wymiany pokrycia dachowego i obróbek blacharskich. Remont stawu doczyszczającego (obiekt 17) w zakresie naprawy powierzchni betonowych, wymiany płyt betonowych umocnienia skarp oraz wymiany zastawek. Remont zbiornika buforowego (obiekt 18) w zakresie naprawy powierzchni betonowych, wymiany zastawek oraz renowacji barierek ochronnych. Remont poletek osadowych (obiekt 19) w zakresie naprawy powierzchni utwardzonych oraz wymiany instalacji drenarskiej (w przypadku stwierdzenia jej niedrożności). Remont komór K3 i K2 (obiekt 20 i 21) w zakresie naprawy powierzchni betonowych oraz wymiany armatury. Budowa nowego żelbetowego cylindrycznego osadnika wtórnego (obiekt 25) o średnicy zew. 14,6 m z lejem osadowym, wyposażonego w zgarniacz osadów dennych i części pływających. Budowa pompowni osadu nadmiernego i flotatu (obiekt 25.1) w postaci typowej studni betonowej o średnicy wew. 2,0 m wyposażonej w pompę zatapialną tłoczącą osad nadmierny wraz z częściami pływającymi z osadnika wtórnego do komór tlenowej stabilizacji osadu. Budowa magazynu osadu odwodnionego w postaci wiaty o wymiarach zewnętrznych w rzucie 20,4 x 50,0 m z zadaszeniem o konstrukcji stalowej obudowanej z trzech stron ścianami żelbetowymi do niepełnej wysokości. Montaż wagi samochodowej (obiekt 27) o wymiarach w rzucie 3,0 x 20,2 m. Budowa żelbetowej płyty fundamentowej pod nowy agregat prądotwórczy (obiekt 28.2) o wymiarach w rzucie 1,6 x 3,9 m. Remont budynku stacji uzdatniania wody (obiekt 29) w zakresie naprawy tynków wewnętrznych, elewacji, wymiany stolarki drzwiowej oraz wymiany pokrycia dachowego, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, a także w zakresie wymiany instalacji wody użytkowej. Budowa instalacji fotowoltaicznej (obiekt 30) składającej się ze 140 modułów o łącznej mocy ok. 50,0 kW (off-grid). Budowa żelbetowej płyty fundamentowej pod prefabrykowaną pięciostanowiskową wiatę garażową o konstrukcji stalowej (obiekt 31), o wymiarach w rzucie 7,0 x 21,0 m na samochody osobowe użytkowników oczyszczalni. Dostawa wyposażenia laboratorium zgodnie z zestawieniem stanowiącym załącznik do SWZ. Demontaż starego i montaż nowego agregatu prądotwórczego.  Wykonanie robót elektrycznych oraz robót z zakresu AKPiA. Wykonanie rurociągów międzyobiektowych. Remont nawierzchni asfaltowej drogi dojazdowej do Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Tuszynie na działce nr 249 obręb nr 0004, Naprawa istniejących oraz wykonanie nowych terenów utwardzonych i ciągów pieszych.Zamawiający dokonuje podziału realizacji zamówienia na trzy etapy, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, o którym mowa w części III. ust. 1, pkt 1.5 SWZ, w tym: I etap, którego zakres stanowi 30 % wartości brutto zadania, z terminem realizacji do dnia 30 czerwca 2023 r., II etap, którego zakres stanowi 30 % wartości brutto zadania, do wykonania po zakończeniu etapu I, z terminem realizacji do dnia 31 sierpnia 2023 r., III etap, stanowiący pozostały do realizacji zakres zamówienia (40 %), do wykonania po zakończeniu odpowiednio etapu I i etapu II, w terminie 240 dni od dnia zawarcia umowy.5. Wykonawca w terminie 14 dni roboczych po podpisaniu umowy, w uzgodnieniu z Zamawiającym, sporządzi harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotu zamówienia (zwany dalej „Harmonogramem”). Pełen opis przedmiotu zamówienia zawarty w SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach