Przetargi.pl
DOSTAWA, MONTAŻ ORAZ URUCHOMIENIE NOWYCH URZĄDZEŃ NIEZBĘDNYCH DO KONTROLI PROCESU TECHNOLOGICZNEGO REAKTORÓW BIOLOGICZNYCH NA TERENIE GRUPOWEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW SP. Z O.O. W KUTNIE

Grupowa Oczyszczalnia Ścieków Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 99-300 Kutno, ul. Lotnicza
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 24 2510140 , fax. 24 2510142
  • Data zamieszczenia: 2017-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Grupowa Oczyszczalnia Ścieków Sp. z o.o.
    ul. Lotnicza 1
    99-300 Kutno, woj. łódzkie
    tel. 24 2510140, fax. 24 2510142
    REGON: 610211348
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gos.kutno.pl i dodatkowo na stronie www.umkutno.bip.e-zeto.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA, MONTAŻ ORAZ URUCHOMIENIE NOWYCH URZĄDZEŃ NIEZBĘDNYCH DO KONTROLI PROCESU TECHNOLOGICZNEGO REAKTORÓW BIOLOGICZNYCH NA TERENIE GRUPOWEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW SP. Z O.O. W KUTNIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Zakres prac do wykonania: Prace przy instalacji aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń automatyki obejmują: - dostawa urządzeń fabrycznie nowych oraz nowego oprzyrządowania; - demontaż urządzeń istniejących; - montaż oprzyrządowania (uchwyty, stojaki, skrzyneki, itp.); - nadzór nad montażem urządzeń; - uruchomienie urządzeń; - wykonanie niezbędnych pomiarów i badań; - usługę serwisową 36 miesiące. Przekazanie dokumentacji: Po wykonaniu prac związanych z montażem urządzeń pomiarowych na instalacji, Wykonawca wykona i dostarczy: • dokumentację techniczną w 2 egzemplarzach; • protokoły serwisowe z przeprowadzonego uruchomienia urządzeń pomiarowych; • protokoły pomiarów zamontowanych instalacji; • Instrukcje obsługi urządzeń; • DTR. . Warunki serwisu: Zamontowane urządzenia mają być objęte przez Wykonawcę 36 miesięcznym serwisem urządzeń na terenie Polski. W ramach umowy należy zapewnić serwis urządzeń realizowany przez serwis fabryczny. Należy stosować się do wymagań zawartych w DTR urządzeń, jednak częstotliwość wizyt serwisu fabrycznego ma wynosić co 6 miesięcy, czyli: uruchomienie oraz w 6, 12, 18, 24, 30, 36 miesiącu. Termin wykonania usługi serwisowej będzie ustalany pisemnie (emailem lub faxem) przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą. WSZELKIE KOSZTY ZWIĄZANE Z PRZEPROWADZENIEM SERWISU EKSPLOATACJĄ URZĄDZEŃ NALEŻY UWZGLĘDNIĆ W CENIE OFERTY. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonane prace, materiały i urządzenia gwarancji na okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy (warunki rękojmi i gwarancji we wzorze umowy – Część II SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 15.000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Forma wadium: 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; c) kwotę gwarancji; d) termin ważności gwarancji; e) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: • odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub • nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub • zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; • w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium: 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: BANK PKO S.A. Grupa PEKAO S.A. IO/Kutno 48 1240 3190 1111 0000 2978 5304 z dopiskiem na przelewie „Wadium w postępowaniu nr 14/ZP/2017 ” UWAGA: Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 2) Oryginał wadium wnoszonego w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach, należy złożyć w pokoju nr 17 - księgowość Zamawiającego. 3) W przypadku przesłania oferty pocztą, oryginał dokumentu wadium Wykonawca załączy do oferty. 4. Termin wniesienia wadium: Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego skutecznego wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach