Przetargi.pl
Modernizacja obiektu sportowego przy ul. Zwycięstwa

Gmina Ornontowice ogłasza przetarg

  • Adres: 43-178 Ornontowice, Zwycięstwa 26a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323306222 , fax. 323306214
  • Data zamieszczenia: 2023-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ornontowice
    Zwycięstwa 26a
    43-178 Ornontowice, woj. śląskie
    tel. 323306222, fax. 323306214
    REGON: 276257759
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ornontowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja obiektu sportowego przy ul. Zwycięstwa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zadania jest wykonanie modernizacji obiektu sportowego przy ul. ZwycięstwaZadanie należy zrealizować zgodnie z dołączonym projektem. Inwestycja ogranicza się wyłącznie do działek Zamawiającego.1.1. Zakres zadania przewidziany do realizacji w ramach zamówienia podstawowego obejmuje:Etap I ( Punkt 5.1 – 5.7 Projektu Technicznego) – Budowa drenażu do odprowadzania nadmiaru wód opadowych z rur drenarskich o średnicy 80 mm w otulinie filtracyjnej ułożonych co 6 m wzdłuż krótszego boku boiska. Wzdłuż dłuższych boków boiska zaprojektowano kolektory drenarskie o średnicy 160 mm do których zostaną włączone popreczne odcinki drenów o średnicy 80 mm. Kolektory drenarskie zakończone zostaną studzienkami rewizyjnymi o średnicy 425. Odprowadzona woda będzie kierowana odcinkami kanalizacji deszczowej o średnicy 200 m do istniejącej kanalizacji deszczowej.Etap II (Punkt 5.8 – 5.10 Projektu Technicznego) – Budowa instalacji nawadniania boiska wraz ze zbiornikami buforowymi i pompownią. W południowej części działki 1943/294 planuje się wykonanie 5 zbiorników buforowych o pojemności 10 m 3 każdy oraz pompownią wody. Z pompowni planuje się wykonanie rurociągu PE100 DN75 SDR 11 w kierunku płyty boiska połączony z rurociągiem PE100 DN63 wykonany równolegle do linii bocznych boiska w odległości ~ 1 m od ich zewnętrznych krawędzi. Rurociąg DN63 zasila 12 zraszaczy służących do podlewania boiska. Planuje się również wykonanie dwóch odcinków przyłączą kanalizacji deszczowej PVC DN200 do zbierania wód opadowych z zadaszenia trybuny i dachu na budynku klubowego. Ze zbiornika buforowego woda będzie kierowana odcinkiem rurociągu PE100 DN200 do studni pompowej. Odcinek ten należy wyposażyć w zasuwę odcinającą z trzpieniem teleskopowym i skrzynką uliczną. W studni pompowej planuje się montaż pompy na potrzeby systemu nawadniania. System nawadnia boiska ma zostać wykonany z rur PE100 SDR11 DN75 i 63 zasilających 12 zraszaczy umieszczonych po obwodzie boiska – 10 sztuk i 2 w jego centralnej części. Przewiduje się również montaż szafy/komory technologicznej przeznaczonej do zamontowania niezbędnego osprzętu technicznego. Jako uzupełnienie wody należy wykonać przyłącze wodociągowe PE100SDR 11 DN63 SDR 11 do istniejącej szafki hydrantowej na ścianie budynku klubowego do projektowanej pompowni.Zieleń : - odtworzenie płyty boiska wraz z przyległymi strefami na powierzchni 7.300m2, dosiew trawy, aeracja, piaskowanie (wymagana ilość piasku 120t), nawożenie i wałowanie płyty boiska na powierzchni 7.300m2 +/- 10%.1.2. Zakres zadania przewidziany do realizacji w ramach zamówienia zgodnie z prawem opcji jedynie punkt 5.11 Projektu Technicznego obejmuje: Etap III (Punkt 5.11 Projektu Technicznego) – Modernizacja nawierzchni na działce 1904/294 ok. 200 m2. Korytowanie wyrównanie i wykonanie podbudowy o grubości 30 cm na działce 1904/294 ok. 360 m2. Poszerzenie wjazdu na teren GKS Gwarek wraz z przesunięciem krawężników. Ułożenie odwodnienia linowego typy FASTERFIX KS – 8 mb. Ułożenia przykanalika z rury PVC SN 8 DN 110 – 21 mb. Montaż krawężnika oporowego na ławie betonowej 100 x 30 x 12 – ok. 100 mb. Ułożenie kostki betonowej szarej i czerwonej o grubości 8 cm na działce 1904/294 ok. 360 m2 w tym kostka czerwona ok. 107 m2.Inwestycja nie obejmuje zakresu robót ujętych w punktach 5.12 – 5.15 Projektu Technicznego.Wartość zamówienia opcjonalnego – Etap III nie może przekroczyć 40% wartości zamówienia podstawowego.Zamawiający zastrzega, iż wykonanie zamówienia w ramach prawa opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. Warunkiem udzielenia zamówienia opcjonalnego jest posiadanie przez Zamawiającego środków finansowych. Zamawiający podejmie decyzję o skorzystaniu z prawa opcji do dnia ogłoszenia wyników - Informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty. Przy realizacji należy uwzględnić prace dotychczas zakończone tj.:- instalacja nawodnienie o długości 75 mb;- ułożenie wodociągu o średnicy 63 mm o długości 200m;- wykonanie wykopów oraz ułożenie wodociągu o średnicy 63 mm, długości 120 mb;-wykonanie kanalizacji deszczowej na odcinku od studni S9 do S10 oraz przykanalikado zbiorników betonowych o długości 37 mm wraz z studnią S10;- wykonanie kanalizacji deszczowej na odcinku pomiędzy studniami S1 do S4 o długości72 mb wraz z studniami S1 i S4;- wykonanie odcinka kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody z rynien zadaszenia trybunydo zbiorników buforowych wody;- wykonanie kanalizacji deszczowej na odcinku od studni S12 do S15 o długości 43,5 m razem z studniami.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ– Opis przedmiotu zamówienia, STWiOR, Projekt Techniczny, przedmiary robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium w kwocie 8 500,00 zł (słownie: osiem tysięcy pięćset złotych i 00/100)Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert, to jest do dnia 16.06.2023 roku, do godz. 11:00.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść do upływu terminu składania ofert przy czym powyższe oznacza, że kwota wadium do godz. 11:00 dnia 16.06.2023 r. musi znajdować się na rachunku Zamawiającego: Gmina Ornontowice Nr rachunku: 28 8454 1053 2001 0011 0695 0009z podaniem w tytule wpłaty: Modernizacja obiektu sportowego przy ul. Zwycięstwa, numer referencyjny: ZWRZP.271.00018.2023.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Informacje o warunkach udziału w postępowaniu1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1.1 Nie podlegają wykluczeniu;1.2 Spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 112 „ustawy pzp”:1) W zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.2) W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.3) W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej:1. dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnejw zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego – 100 000,00 zł (Załącznik nr 5)4) W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:a) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznejlub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że:- wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat minimum 1 robotę budowlaną polegającą nana budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub modernizacji lub wymianie drenażu oraz systemu automatycznego nawadniania powierzchni min. 4000 m2 o wartości nie mniejszej niż200 000 zł brutto.Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia:b) minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zmianami)i Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba ta będzie pełnić funkcję Kierownika budowy.U Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2021 poz. 1646, ze zmianami).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach