Miasto Rybnik ogłasza przetarg
- Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
- Data zamieszczenia: 2019-07-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
Bolesława Chrobrego 2
44-200 Rybnik, woj. śląskie
tel. +48324392302, fax. +48324224124
REGON: 27625543000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja obiektu ośrodka sportowo-rekreacyjnego w dzielnicy Kamień – budowa zaplecza szatniowo-sanitarnego wraz z przyłączami - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa zaplecza szatniowo-sanitarnego o parametrach i standardzie opisanym w projekcie budowlanym, stanowiącym załącznik do SIWZ, natomiast dopuszczalne są zmiany technologii budowy obiektu, przy jednoczesnym zachowaniu parametrów technicznych oraz funkcjonalno-użytkowych opisanych w załączonym projekcie budowlanym. Opracowana dokumentacja określa konstrukcje budynku, jako: kontenerową, modułową, stalową; natomiast Zamawiający dopuszcza zastosowania dowolnej innej technologii, począwszy od preferowanej szkieletowej, a na tradycyjnej kończąc, pod warunkiem wybudowania obiektu o parametrach techniczno-użytkowych i funkcjonalnych określonych w załączonej dokumentacji. Zamawiający informuje, że w przypadku zaproponowania technologii wykonania obiektu, w wyniku której ulegną zmianie parametry techniczne lub funkcjonalne obiektu, które decydują o ważności (aktualności) posiadanej przez Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę, to obowiązkiem Wykonawcy będzie opracowanie projektu budowlanego zamiennego i uzyskanie zmiany decyzji o pozwoleniu na budowę. Ewentualny projekt zamienny będzie musiał być opracowany zgodnie z zapisami ustawy Prawo budowlane i wydanymi na tej podstawie rozporządzeniami, przez osoby posiadające wymagane prawem uprawnienia budowlane do projektowania oraz zaopiniowany przez odpowiednich dla danej dziedziny uprawnionych rzeczoznawców. W przypadku wystąpienia konieczności opracowania projektu zamiennego - z powodu zmiany technologii budowy obiektu, Zamawiający nie przewiduje z tego tytułu dodatkowego wynagrodzenie, koszty takie należy ująć w cenie ryczałtowej oferowanej za realizację przedmiotu zamówienia. Dane ogólne zamawianego obiektu: - Wysokość obiektu: 2,97 m - Długość obiektu: 24,22 m - Szerokość obiektu: 9,74 m - Powierzchnia zabudowy 235,90 m2 - Powierzchnia użytkowa budynku: 210,12 m2 - Kubatura brutto budynku 660,52 m3 Dane konstrukcyjne i techniczne obiektu: Konstrukcja budynku – zgodnie z powyższym opisem. Instalacje wewnętrzne: kanalizacji sanitarnej, wody zimnej i ciepłej (woda ciepła podgrzewana elektrycznie), ogrzewania elektrycznego, wentylacji, oświetlenia wewnętrznego budynku, alarmowa. Zakres zadania obejmuje budowę parterowego, niepodpiwniczonego obiektu, w tym: - wykonanie koniecznych rozbiórek istniejących nawierzchni na terenie budowy oraz robót ziemnych. - wybudowanie obiektu, - wybudowanie muru wydzielenia pożarowego, - wykonanie robót wykończeniowych wraz z instalacjami wewnętrznymi i wentylacją mechaniczną, - wykonanie elementów zagospodarowania terenu: wyprofilowane chodniki z kostki brukowej betonowej, montaż stojaków rowerowych, uporządkowanie terenu oraz nasadzenia trawników. - w ramach zadania przewiduje się również wykonanie przyłączy – wodociągowego, elektrycznego, i kanalizacji sanitarnej. - dostarczenie mebli i drobnego wyposażenia pomieszczeń zgodnie z projektem budowlanym. W ramach zamówienia należy również dostarczyć i zabudować tablicę informacyjną z grafiką dotyczącą promocji terenu i dzielnicy Kamień. Wymiary do wyceny tablicy podano w dokumentacji przetargowej, natomiast grafika do umieszczenia na tablicy zostanie przekazana Wykonawcy wybranemu w przetargu. Wyceniając tablicę należy uwzględnić, że prezentowana w dokumentacji przetargowej grafika dotyczy tablicy jednostronnej, natomiast przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie konstrukcji i zabudowanie tablic po obu stronach prezentowanej konstrukcji – wg szczegółowych wytycznych w przedmiarze robót i załączonych rysunkach poglądowych. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało opracowanie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo-finansowego budowy obiektu, w terminie do 7 dni od przejęcia placu budowy. Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarach robót, które to dokumenty stanowią załącznik do SIWZ. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, zastosowane materiały, urządzenia i wyposażenie. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: - zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy, - stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie), - transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, - stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: - wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; - organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że projekt obiektu jest dostosowany do wymagań osób niepełnosprawnych w zakresie wynikającym ze szczegółowych zapisów Prawa budowlanego. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - prace budowlano-montażowe ogólnobudowlane, - prace budowlane i wykończeniowe, - montaż sieci i instalacji sanitarnych, - montaż sieci i instalacji elektrycznych i teletechnicznych. W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa kancelarii Leśnictwa Łabajów wraz z towarzyszącą infrastrukturą
Dodano: 2024-04-15 - Rozbudowa II Liceum Ogólnokształcącego w Rybniku o budynek sali gimnastycznej wraz z pomieszczeniami szatniowymi, dydaktycznymi oraz bibliotecznymi.
Dodano: 2024-04-11 - Budowa żłobka w gminie Blachownia wraz z zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2024-04-05 - Prace remontowo-budowlane w istniejących pomieszczeniach Zespołu Szkół Technicznych w Rybniku na potrzeby realizacji projektu BCU Górniczych w Rybniku w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-03-18 - Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Gostyni wraz z termomodernizacją i zagospodarowaniem terenu: Zad. 1.Rozbudowa SP w Gostyni z zagospodarowaniem terenu. Zad. 2.Termomodernizacja budynku SP w Gostyni.
Dodano: 2024-03-13 - Budowa budynku usługowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i komunikacyjną oraz rozbiórka dwóch budynków na dz. nr 510/3 w Landeku
Dodano: 2024-03-12 - Przebudowa i remont części budynku usługowego na potrzeby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej zlokalizowanego w Jasienicy 845, 43- 385 Jasienica
Dodano: 2024-02-29 - Budowa Centrum Sportu i Rekreacji MORGI w Łodygowicach – Polski Ład
Dodano: 2024-02-19 - Cz. 1: Roboty remontowe ogólnobudowlane w bud. mieszk. i użytk. oraz na terenach wokół tych budynków. Cz. 2: Usterki ogólnobudowlane w bud. mieszk. i użytk. oraz na terenach wokół tych bud.
Dodano: 2024-01-24 - Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Toszku w ramach zadania „Remont I i II piętra Urzędu Miejskiego w Toszku" dofinansowanego z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków – edycja 1
Dodano: 2024-01-04