Przetargi.pl
Modernizacja obiektów na terenie Miasta Zgierza. Część II: Modernizacja Hali Sportowej MOSiR w Zgierzu, ul. Wschodnia 2 – II etap, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja zaplecza sanitarno-szatniowego hali sportowej MOSiR przy ul. Wschodniej oraz boiska piłkarskiego i wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 5 w Zgierzu” oraz projektu pn.: „Modernizacja energetyczna budynków zasobu komunalnego oraz użyteczności publicznej na terenie miasta Zgierza”

Gmina Miasto Zgierz ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 427162854 w. 200, 7143200 , fax. 427 143 203
  • Data zamieszczenia: 2017-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Zgierz
    Plac Jana Pawła II 16
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 427162854 w. 200, 7143200, fax. 427 143 203
    REGON: 472057721
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umz.zgierz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja obiektów na terenie Miasta Zgierza. Część II: Modernizacja Hali Sportowej MOSiR w Zgierzu, ul. Wschodnia 2 – II etap, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja zaplecza sanitarno-szatniowego hali sportowej MOSiR przy ul. Wschodniej oraz boiska piłkarskiego i wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 5 w Zgierzu” oraz projektu pn.: „Modernizacja energetyczna budynków zasobu komunalnego oraz użyteczności publicznej na terenie miasta Zgierza”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A/Przedmiot Zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń i wymiana instalacji wewnętrznych Hali MOSiR wraz z zagospodarowaniem najbliższego otoczenia, realizowana w ramach II etapu modernizacji Hali Sportowej MOSiR w Zgierzu przy ul. Wschodniej 2, współfinansowanej w ramach projektu pn.: „Modernizacja energetyczna budynków zasobu komunalnego oraz użyteczności publicznej na terenie miasta Zgierza”, ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 oraz zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja zaplecza sanitarno-szatniowego hali sportowej MOSiR przy ul. Wschodniej oraz boiska piłkarskiego i wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 5 w Zgierzu”, ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu modernizacji infrastruktury sportowej – edycja 2017. Objęte niniejszym zamówieniem roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i decyzją pozwolenia na budowę, stanowiącymi załącznik nr 1, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 2), sztuką budowlaną, wiedzą techniczną i aktualnie obowiązującymi normami i przepisami oraz z najwyższą starannością, jak również w sposób kompletny z punktu widzenia celu jakiemu mają służyć. Dokumentacja projektowa zawarta w załączniku nr 1 obejmuje: a) Projekt Budowlany pt. „Przebudowa pomieszczeń i wymiana instalacji wewnętrznych istniejącej hali sportowej z wyłączeniem płyty boiska, trybun oraz galerii. Zagospodarowanie najbliższego otoczenia hali”, opracowany przez Firmę Projektowo-Budowlaną architekt Janusz Patora – luty 2017 r. b) Projekt Wykonawczy pt. „Przebudowa pomieszczeń i wymiana instalacji wewnętrznych istniejącej hali sportowej z wyłączeniem płyty boiska, trybun oraz galerii. Zagospodarowanie najbliższego otoczenia hali”, opracowany przez Firmę Projektowo-Budowlaną architekt Janusz Patora – marzec 2017 r. c) Projekt budowlany instalacji sanitarnych pt. „Roboty modernizacyjne w obrębie hali sportowej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ul. Wschodniej 2 w Zgierzu – Etap II – instalacja wody, c.w.u., kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej”, jednostka opracowująca: Pracownia Projektowa GJ inż. Jacek Głowacki – marzec 2017 r. d) Projekt wykonawczy instalacji elektrycznej pt. „Przebudowa pomieszczeń i wymiana instalacji wewnętrznych istniejącej Hali Sportowej MOSiR”, jednostka projektowa: mgr inż. Maciej Bukowski – marzec 2017 r. Zakres rzeczowy zamówienia w szczególności obejmuje: 1. Przebudowę szatni i innych pomieszczeń towarzyszących oraz dostosowanie ich do aktualnie obowiązujących norm i przepisów, w tym: a) rozbiórkę części ścianek działowych, budowę nowych ścianek działowych z wprowadzeniem nowych podziałów pomieszczeń: w systemie suchej zabudowy z płyt GKB / GKBI - grubość konstrukcji 7,5 cm – (profile CW 75 i UW 75 z wykończeniem podwójną warstwą płyt g-k), izolację akustyczną: wełna mineralna do izolacji akustycznej, gr. 75 mm; b) izolację termiczną ścian oddzielających korytarz od obecnej płyty boiska; c) całkowite skucie posadzek parteru (z wyłączeniem płyty boiska), wykonanie nowych warstw posadzkowych z uwzględnieniem ułożenia nowej powłoki hydroizolacyjnej oraz warstwy izolacji termicznej; d) wykonanie 4 sztuk nowych schodów z płyty boiska (ok. –0,07 m) na galerię/trybuny (+3,83 m); e) wykonanie 2 sztuk schodów z poziomu obniżonego parteru (-1,00 m) na poziom płyty boiska (- 0,07 m); f) wykonanie nowego stropu w poziomie płyty boiska (-0,07 m) nad częścią obniżonego parteru, wykonanie pochylni niwelujących różnicę między płytą boiska a korytarzem na poziomie +/-0,00 m; g) rozbiórkę schodów w ‘małym łuku’ od strony południowo-zachodniej, wykonanie nowego stropu w miejscu w/w schodów oraz szybu pierwotnie przewidzianego pod montaż wind. 2. Wymianę instalacji wewnętrznych: a) demontaż wszystkich istniejących elementów instalacji z wyłączeniem urządzeń nawiewu mechanicznego centralnego ogrzewania; b) wykonanie nowej instalacji elektrycznej; c) wykonanie nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej; d) wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania; e) wykonanie nowej instalacji wentylacji mechanicznej dla wszystkich pomieszczeń z wyłączeniem płyty boiska (wentylacja płyty przewidziana w kolejnym etapie) wraz z zamontowaniem odpowiednich central wentylacyjnych. 3. Wykończenia wewnętrzne: a) wykonanie wykończenia powierzchni posadzek: - w ciągach komunikacyjnych, w szatniach i innych pomieszczeniach suchych położenie posadzki epoksydowej ze wskazaniem na antypoślizgową, - w pomieszczeniach mokrych (toalety i zaplecza sanitarne) wykończenie gresem; b) wykonanie wykończenia powierzchni ścian i sufitów: - w pomieszczeniach suchych: płyty karton-gips na stelażu, łączenia szpachlowane gipsem i wzmocnione taśmą zbrojącą, opcjonalnie gips szpachlowy na całej powierzchni płyty, wykończony gładzią gipsową, malowanie farbą emulsyjną, - w wyjściach ewakuacyjnych na piętrze: wzmocnienie narożników, wykończenie gładzią gipsową, malowanie farbą emulsyjną, - w pomieszczeniach mokrych: wykończenie glazurą do wysokości 2 m; c) wymiana i uzupełnienie stolarki drzwiowej (wg rysunków); d) odnowienie barierek wewnętrznych: - oczyszczenie i nałożenie powłok antykorozyjnych oraz nawierzchniowych, - wymiana wypełnienia przęseł z poliwęglanu na szkło hartowane, uzupełnienie pustych przęseł; 4. Zapewnienie nowego wyposażenia: a) sanitarnego: - ustępy (w tym dla niepełnosprawnych), - umywalki (w tym dla niepełnosprawnych), - prysznice (w tym dla niepełnosprawnych), - lekkie kabiny systemowe odgradzające poszczególne ustępy oraz prysznice; b) szatni: - moduły szatniowe dla szatni drużynowych, - spawane szafki szatniowe dla pozostałych szatni (w tym dla niepełnosprawnych); c) nowe wykończenie i wyposażenie sauny. 5. Zagospodarowanie najbliższego otoczenia hali oraz pozostałe roboty zewnętrzne: a) wykonanie przejść bocznych i przestrzeni przed halą z kostki brukowej; b) wykonanie muru oporowego od południowej strony hali zapobiegającego osypywaniu się gruntu; c) wykonanie oświetlenia zewnętrznego; d) wykonanie zabezpieczenia budynku hali: - nieinwazyjna wizualnie siatka odgradzająca boczne ściany i wiązary, o wysokości około 1m, - słupki uniemożliwiające parkowanie samochodów bezpośrednio przed budynkiem od strony północnej; e) dostosowanie obróbki wiązarów do wyglądu nowej elewacji panelowej wykonanej w etapie 1: - wymiana blach osłaniających na dopasowane jakością i kolorystyką do paneli elewacyjnych, - wymiana obróbek blacharskich ukośnych i poziomych drewnianych belek konstrukcyjnych na dopasowane jakością i kolorystyką do paneli elewacyjnych, - odnowienie, zabezpieczenie przed rdzą i malowanie na odpowiednio dobrany kolor podkonstrukcji osłon oraz metalowych stóp wiązarów; f) Wykonanie przy dwóch wyjściach ewakuacyjnych pochylni niwelujących różnicę poziomów między wnętrzem, a podestem zewnętrznym schodów ewakuacyjnych. UWAGA: Zamawiający wymaga aby prace określone w pkt. 2 a, b, d, e oraz 5e wykonane zostały w pierwszej kolejności, w terminie do 30.09.2018 roku. B/Warunki realizacji zamówienia: 1. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym w szczególności: - koszty prób, badań i odbiorów, - koszty wywozu gruzu i innych materiałów łącznie z ich utylizacją, - koszty zabezpieczenia prowadzonych robót budowlanych, - koszty zabezpieczenia budynku hali w trakcie prowadzenia robót budowlanych, - inne określone w Ogólnych warunkach umowy wykonania i odbioru robót budowlanych. 2. Prace będą prowadzone na otwartym obiekcie, zatem organizacja pracy musi być ustalona z Zamawiającym celem zapewnienia ciągłości funkcjonowania obiektu. Wykonawca winien zorganizować zaplecze socjalne i magazynowe na terenie ośrodka MOSiR, przy ul. Wschodniej 2. Zajęcie terenu pod zaplecze i składowanie materiałów nie powinno utrudniać działalności Ośrodka. 3. Wykonawca winien dołożyć wszelkich starań w celu zabezpieczenia majątku Zamawiającego znajdującego się na terenie placu budowy przed kradzieżą. Wszystkie zauważone przez Wykonawcę nieprawidłowości w tym zakresie powinny być natychmiast zgłaszane Zamawiającemu. 4. Wykonawca winien zabezpieczyć przed uszkodzeniem istniejący wokół obiektu drzewostan. 5. Po wykonaniu robót budowlanych Wykonawca uporządkuje teren Ośrodka zajęty wokół obiektu i pod zaplecze budowy. 6. Wszelkie szczegóły dotyczące wykonywanej pracy, Wykonawca winien uzgadniać z Zamawiającym, a gdy zajdzie taka potrzeba również z Projektantem. 7. Roboty budowlane Wykonawca winien prowadzić pod nadzorem uprawnionego kierownika budowy, zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę. 8. Wykonawca winien dysponować osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Uwaga: na okres realizacji robót wymagane jest, aby wykonawca lub podwykonawca zatrudniał na umowę o pracę osoby w specjalności: murarza, tynkarza, elektryka, stolarza, malarza, instalatora sieci co i wod-kan, robót ogólnobudowlanych, w liczbie odpowiadającej zakresowi prac. 9. Wykonawca zobowiązany jest w umownym terminie realizacji zamówienia uzyskać w imieniu Zamawiającego decyzję pozwolenia na użytkowanie obiektu. 10. Wykonawca nie może umieszczać żadnych reklam na terenie budowy bez zgody Zamawiającego, za wyjątkiem tablicy informacyjnej budowy. 11. Zamawiający wymaga, aby niezwłocznie po zakończeniu robót Wykonawca umieścił tablicę informacyjną w widocznym miejscu zrealizowanej inwestycji w porozumieniu i zgodnie z wytycz¬nymi Zamawiającego. Wymiary tablicy nie powinny być mniejsze niż 60 cm (wysokość) x 80 cm (szerokość). Tablicę należy wykonać z trwałych materiałów, np.: stali nierdzewnej, blachy lub pleksi. Napisy na tablicy należy wykonać w sposób czytelny i trwały w kolorze czarnym na białym tle, według wzoru dostarczonego przez Zamawiającego. 12. Niezwłocznie, tj. nie później niż w ciągu 14 dni od zakończenia działań termomodernizacyjnych w obiekcie, Wykonawca przekaże obliczenia przedstawiające osiągnięcie efektu ekologicznego oraz ekonomicznego, zgodnie z założeniami audytu energetycznego, stanowiącego załącznik nr 3. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca udokumentuje osiągnięcie powyższych efektów poprzez przekazanie świadectw charakterystyki energetycznej wykonanych dla obiektu w ciągu 14 dni. UWAGA: Przed rozpoczęciem robót należy sprawdzić stan budynku w obrębie planowanych robót budowlanych. W przypadku rozbieżności z dokumentacją projektową, należy zgłosić powyższy fakt do Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212225-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 50 000,00 zł. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Zgierzu 74 8783 0004 0017 2303 2000 0108. Wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w kasie, pokój nr 014, Urząd Miasta Zgierza, plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: - wykonali (zakończyli wykonanie) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości minimum 3 000.000,00 zł, odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia („związaną z przedmiotem zamówienia” ), tj. roboty remontowo - budowlane, termomodernizacyjne oraz instalacyjne (sieci elektryczne i wod.- kan.), potwierdzone dowodami określającymi, że te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacją o tym, że roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, UWAGA 1: Zamawiający uzna wartość robót stanowiącą sumę wartości maksymalnie 3 wykonanych robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. UWAGA 2: Wartości wymagane, występujące w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu wyrażone w walutach obcych będą przeliczane na polski złoty wg średniego kursu określonego przez NBP (Tabela A kursów średnich walut obcych) tego środka płatniczego w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w tym dniu NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut - Zamawiający dokona odpowiednio przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym ta publikacja nastąpi. - dysponują następującymi osobami, skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, tj. co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach