Przetargi.pl
Dostawa odczynników wraz z dzierżawą systemu konsolidującego badania z zakresu biochemii klinicznej i immunochemii oraz dostawa materiałów niezbędnych do wykonywania tych analiz dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej

Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 97400 Bełchatów, ul. Czapliniecka
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446 358 236 , fax. (0-44) 63 58 208
  • Data zamieszczenia: 2017-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II
    ul. Czapliniecka 123
    97400 Bełchatów, woj. łódzkie
    tel. 446 358 236, fax. (0-44) 63 58 208
    REGON: 30650300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-belchatow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników wraz z dzierżawą systemu konsolidującego badania z zakresu biochemii klinicznej i immunochemii oraz dostawa materiałów niezbędnych do wykonywania tych analiz dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa odczynników wraz z dzierżawą systemu konsolidującego badania z zakresu biochemii klinicznej i immunochemii oraz dostawa materiałów niezbędnych do wykonania tych analiz dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie. 2. Kod i nazwa według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33696500-0 Odczynniki laboratoryjne 38434000-6 Analizatory 3. Opis, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Podane w załączniku nr 8 ilości zawierają testy kontroli jakości w potrzebnych ilościach, nie doliczono natomiast testów na kalibracje, ponieważ są one związane z konkretnym systemem analitycznym, trwałością kalibracji i trwałością odczynników na pokładzie aparatu, które wykonawca powinien rzetelnie doliczyć. Ilości wszelkich materiałów pomocniczych, roztworów części zużywalnych itd., powinien oszacować wykonawca. Wykonawca powinien doliczyć również koszt naczynek o małej pojemości w celu wykonywania kalibracji, kontroli oraz próbek pediatrycznych. Liczbę naczynek należy oszacować jako 10% wszystkich analiz. b) Wykonawca powinien dołączyć wykaz i koszty odpowiedniego materiału kontrolnego do przeprowadzenia wewnętrznej kontroli jakości wszystkich wymienionych w załączniku nr 8 oznaczeń. c) Szczegółowe parametry oprogramowania kontroli jakości znajdują się w załączniku nr 10 w punkcie A10. Częstotliwość i ilość poziomów kontroli wewnątrzlaboratoryjnej kontroli jakości podano w załączniku nr 9. d) Wszystkie oznaczenia podzielono na dwie grupy: 1.Najistotniejsze klinicznie, muszą być wykonywane „zawsze” na obu systemach - są oznaczone w załączniku nr 8 w kolumnie 4 cyfrą – 2 (2 aparaty). 2.Istotne klinicznie, które ze względu na specyfikę kliniczną są wykonywane w mniejszych ilościach i niekonieczne codziennie będą one wykonywane na jednym z systemów - zostały oznaczone w załączniku nr 8 w kolumnie 4 cyfrą – 1 (1 aparat). W sytuacji gdy dostawca nie dysponuje małym aparatem pomocniczym, który nie wykonuje troponiny T jest zobowiązany dostarczyć jeszcze jeden aparat dedykowany tylko do tego oznaczenia i do liczby testów dodać ilość testów zawartych w jednym najmniejszym opakowaniu. e) Szczegółowy opis parametrów techniczno – funkcjonalnych analizatorów oraz parametry techniczno – funkcjonalne sprzętu pomocniczego opisują Załączniki nr 10 i 11 do SIWZ. Oferowany przez Wykonawcę sprzęt zarówno analityczny jak i pomocniczy nie musi być fabrycznie nowy, natomiast podlega serwisowi Wykonawcy przez cały okres umowy. f) szkolenie w siedzibie Zamawiającego wszystkich pracowników obsługujących system, potwierdzone certyfikatami imiennymi. g) pozostałe obowiązki Wykonawcy wynikające z postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w tym z postanowień wzoru umowy według Załącznika nr 3a i 3b do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy! Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach