Starostwo Powiatowe w Nysie ogłasza przetarg
- Adres: 48-300 Nysa, Piastowska
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 085 065 , fax. 774 085 065
- Data zamieszczenia: 2020-10-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Nysie
Piastowska 33
48-300 Nysa, woj. opolskie
tel. 774 085 065, fax. 774 085 065
REGON: 53141222000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.spnysa.nv.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
MODERNIZACJA NAWIERZCHNI DRÓG I CHODNIKÓW POWIATOWYCH – REMONT NAWIERZCHNI JEZDNI DROGI POWIATOWEJ NR 1669 O ZURZYCE – KAMIENNIK – ETAP II - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Modernizacja nawierzchni dróg i chodników powiatowych remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej Nr 1669 O Zurzyce – Kamiennik - etap II na długości 411,0 m Szczegółowy zakres prac ujęty został w przedmiarze robót stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i on stanowi podstawę do wyceny oferty. Przed złożeniem oferty należy dokonać wizji lokalnej w terenie i uwzględnić roboty, które mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia, a nie są ujęte w przedłożonym przedmiarze robót ( poprzedzając to procedurą zgodnie z art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych). W zakresie Wykonawcy jest wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej ( w 4-ch egzemplarzach). Inwentaryzację należy wykonać wraz z zestawieniem ilości podstawowych robót ), I inne roboty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. Kategoria obciążenia ruchem KR-3. Klasa drogi „Z” § 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Przedmiar robót, 2)Specyfikacja techniczna, wykonania i odbioru robót budowlanych w części budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. § 3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także do: 1) Zachowania przepisów BHP, 2) W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu określonego w § 5 SIWZ, termin ten może ulec przedłużeniu nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 3) Wykonawca we własnym zakresie wykonana projekt tymczasowej organizacji ruchu i na podstawie zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu dokona zgłoszenia odpowiednim organom zmianę organizacji ruchu na czas prowadzonych robót 4) Roboty związane z remontem drogi powiatowej : - prowadzone na podstawie zgłoszenia robót art. 30 ustawy Prawo budowlane, 5) Wykonawca opracuje harmonogram robót, 6) Wykonawca jako wytwórca odpadów powstających w trakcie remontu drogi odpowiada za ich składowanie oraz w razie konieczności powinien uregulować stan formalno- prawny w zakresie gospodarki odpadami ( ustawa z dnia 14.12.2012r. o odpadach Dz. U. z 2018r.poz. 992 z póź.zm.), 7) Wykonawca sporządzi operat kolaudacyjny, 8) Przed przystąpieniem do prac związanych z remontem nawierzchni drogi Wykonawca winien zapoznać się z położeniem znaków geodezyjnych w obrębie obszaru inwestycyjnego w Powiatowym Ośrodku Geodezyjno- Kartograficznym w Nysie i zabezpieczyć je przed zniszczeniem, Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby realizacja usługi dostosowana była do potrzeb wszystkich użytkowników w tym dla osób niepełnosprawnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie. Ocena na podstawie oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta, kosztorys ofertowy, pełnomocnictwo jeżeli jest wymagane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych w formule "zaprojektuj i wybuduj" dla zadania pn.: ”Modernizacja powiatowej infrastruktury drogowej”
Dodano: 2024-07-01 - Modernizacja nawierzchni dróg na terenie gminy Prószków
Dodano: 2024-04-03 - Wykonanie nowych nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych i wewnętrznych zlokalizowanych w gminie Praszka
Dodano: 2024-01-31 - Przebudowa drogi gminnej ul. Młyńska w m. Krępna
Dodano: 2023-12-03 - Remont ul. Konopnickiej w Grodkowie
Dodano: 2023-10-24 - ”Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kuźnica Ligocka”
Dodano: 2023-10-05 - Modernizacja cmentarza komunalnego w Głuchołazach w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa i modernizacja cmentarza komunalnego w Głuchołazach wraz z przebudową ciągu komunikacyjnego”
Dodano: 2023-09-08 - Droga dojazdowa do gruntów rolnych – Kolonia II w Osieku Grodkowskim
Dodano: 2023-06-14 - Przebudowa odnogi ul. Korfantego w Żyrowej
Dodano: 2023-06-14 - Utrzymanie i konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Prószków w 2023 r.
Dodano: 2023-04-11