Przetargi.pl
Modernizacja nawierzchni chodnika wzdłuż ulicy Kościuszki w Jaworze w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacja nawierzchni chodników oraz utwardzenie terenu pod miejsca postojowe”

Gmina Jawor ogłasza przetarg

  • Adres: 59-400 Jawor, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768 702 021
  • Data zamieszczenia: 2020-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jawor
    ul. Rynek 1
    59-400 Jawor, woj. dolnośląskie
    tel. 768 702 021
    REGON: 39064739200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jawor.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja nawierzchni chodnika wzdłuż ulicy Kościuszki w Jaworze w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacja nawierzchni chodników oraz utwardzenie terenu pod miejsca postojowe”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja nawierzchni chodnika wzdłuż ulicy Kościuszki w Jaworze w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacja nawierzchni chodników oraz utwardzenie terenu pod miejsca postojowe”. 2. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja nawierzchni chodnika wzdłuż ulicy Kościuszki w Jaworze, działka nr 238, obręb nr 0007 – Stare Miasto. Zakres: Od ulicy Chopina do ul. Strzegomskiej zgodnie z Załącznikami nr 10 i 10a do SIWZ. Roboty należy rozpocząć od (jeśli wymagane) sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu na potrzeby prowadzenia robót w pasie drogowym (na chodniku) i jego zatwierdzenia, zabezpieczenia terenu na czas wykonywania robót budowlanych oraz odpowiedniego oznakowania terenu, na którym będą prowadzone roboty. Następnie na całej długości chodnika ok. 717m2 (zgodnie z załącznikiem graficznym nr 1) należy rozebrać nawierzchnie bitumiczną na chodniku, zdemontować stary krawężnik ok. 270m (granitowy oraz betonowy). Pomiędzy ul. Kościuszki nr 1 a ul. Strzegomską nr 2a, 2b należy rozebrać obrzeża betonowe ok. 20m. Kolejnym etapem jest wykonanie korytowania w miejscu rozebranego chodnika. Na powierzchni ok. 717 m2 należy wykonać koryto o głębokości ok. 30cm. Urobek/gruz należy wywieźć we własnym zakresie. Kolejnym krokiem jest wykonanie podbudowy dolnej o grubości ok. 12cm po zagęszczeniu z kruszywa łamanego. Dalej podbudowa górna o grubości 8cm po zagęszczeniu z kruszywa łamanego. W uprzednio wykonanym korycie należy wykonać ławę betonową pod krawężnik na całej długości chodnika oraz między budynkiem ul. Kościuszki nr 1 a a ul. Strzegomską 2a, 2b pod obrzeże betonowe. Na uprzednio wykonanej ławie ustawić krawężnik betonowy ok. 270m oraz obrzeże betonowe ok. 20m przy skwerku pomiędzy budynkami ul. Kościuszki nr 1 a a ul. Strzegomską a ul. Strzegomska 2a, 2b. Na wcześniej wykonanej warstwie podbudowy należy ułożyć nawierzchnię z kostki brukowej betonowej szarej prostokątnej na powierzchni ok. 717m2 na podsypce piaskowej, a następnie właściwie zagęścić i uzupełnić spoiny piaskiem. W trakcie wykonywania chodnika zajdzie konieczność regulacji pionowej studzienek znajdujących się w ciągu chodnika ok. 13 sztuk, zaworów wodociągowych i gazowych ok. 4 sztuki. Konieczny będzie również demontaż ok. 5 sztuk oznakowania pionowego na czas prowadzenia robót, następnie należy je ponownie zamontować w tym samym miejscu. Uwaga: W miejscu przejść dla pieszych krawężnik oraz chodnik należy odpowiednio obniżyć i wyprofilować jego spadek, tak aby wejście z jezdni na chodnik ograniczał próg o wysokości ok. 2cm. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z OPZ, mapą z wskazanym zakresem robót, oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami i normami. 4. Przedmiar robót, stanowiący Załącznik nr 11 do SIWZ ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją przetargową, niniejszym OPZ. Z uwagi na to, że w ramach niniejszego zamówienia przewidziane jest rozliczenie ryczałtowe w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Przedmiar robót należy traktować jako element dodatkowy, ułatwiający sporządzenie oferty. Przedmiar robót nie może stanowić podstawy wyceny przedmiotu zamówienia. Roboty ujęte w dokumentacji przetargowej, w niniejszym OPZ a nie ujęte w wycenie nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. W przypadku pominięcia przez Wykonawcę przy sporządzaniu oferty jakichkolwiek robót lub kosztów określonych lub zasygnalizowanych w dokumentacji przetargowej, w niniejszym OPZ oraz w istotnych postanowieniach umowy i ich nie ujęcia w wynagrodzeniu ryczałtowym, Wykonawcy nie będzie przysługiwało względem Zamawiającego żadne roszczenie z powyższego tytułu, a w szczególności roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie. Ewentualny brak, w przedmiarze robót elementów rozliczeniowych wynikających z dokumentacji przetargowej, niniejszego OPZ oraz w istotnych postanowieniach umowy nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania w cenie umownej. 5. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne. 45113000-2 Roboty na placu budowy. 45000000-7 Roboty budowlane. 6. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić objęcie funkcji kierownika budowy przez osoby posiadające właściwe uprawnienia do sprawowania tej funkcji. 7. Zamawiający nie wprowadza ograniczeń dotyczących udziału Podwykonawców przy realizacji przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy harmonogramu rzeczowo-finansowego. 9. Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji przetargowej użyto nazwy marek (firm), nazwy wyrobów budowlanych czy technologii lub jakiejkolwiek nazwy identyfikujące producenta, w myśl art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, należy to traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako określenie wyrobu koniecznego do użycia. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych czy technologii, które zapewnią oczekiwane przez Zamawiającego efekty. 10. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 12 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania wyżej wymienionych wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania wyżej wymienionych wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 11. Zamawiający określa wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, z późn. zm.). Wykaz czynności do wykonania przez osoby zatrudnione na umowę o pracę przy robotach budowlanych: - pracownicy fizyczni bezpośrednio wykonujący roboty budowlane przy budowie nawierzchni drogi. 7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 4.000 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 1. w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank BGŻ BNP Paribas S.A. 01-211 Warszawa, ul. Kasprzaka 10/16, nr konta: 58 2030 0045 1110 0000 0218 6120, z dopiskiem: Modernizacja nawierzchni chodnika wzdłuż ulicy Kościuszki w Jaworze w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacja nawierzchni chodników oraz utwardzenie terenu pod miejsca postojowe”. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2. lub w jednej z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, 3) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299 ze zm.), sposób przekazania: złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 17 u Naczelnika Wydziału Księgowości Urzędu przed upływem terminu składania ofert. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru (Załącznik nr 1 do SIWZ), 2) pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa, 3) oświadczenie dotyczące podwykonawców z wykorzystaniem wzoru (Załącznik nr 8 do SIWZ), 4) dowód wniesienia wadium, 5) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ, 6) Informacja o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 4 do SIWZ), 7) Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (Załącznik nr 7 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach