Przetargi.pl
Modernizacja nawierzchni asfaltowej drogi gminnej położonej w miejscowości Borowo-Drążno metodą "mikroasfaltów"

Gmina Krzymów ogłasza przetarg

  • Adres: 62-513 Krzymów, ul. Kościelna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 413 280 , fax. 632 413 091
  • Data zamieszczenia: 2019-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzymów
    ul. Kościelna 2
    62-513 Krzymów, woj. wielkopolskie
    tel. 632 413 280, fax. 632 413 091
    REGON: 31101918300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzymow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja nawierzchni asfaltowej drogi gminnej położonej w miejscowości Borowo-Drążno metodą "mikroasfaltów"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja nawierzchni asfaltowej drogi gminnej położonej w miejscowości Borowo-Drążno metodą "mikroasfaltów"” . 2. Zakres i rodzaj robót obejmuje wykonanie w szczególności:  Wykonanie cienkiego dywanika na zimno 500*5,0  Remont nawierzchni bitumicznej grysem i emulsją 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 4. Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres został określony w dokumentacji stanowiącej (Załączniki Nr 4-5 do SIWZ), w skład której wchodzą:  Przedmiar robót - Załącznik nr 4 do SIWZ,  Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiORB) - Załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Ponadto do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a) formularz ofertowy zgodny z Załącznikiem nr 1 do SIWZ; b) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo uwierzytelnionej notarialnie kopii; c) jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale V SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (Załącznik nr 2A i 2B do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach