Przetargi.pl
Modernizacja małego dźwigu towarowego (potrawowego) w budynku Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego przy ul. Olchy 8, 04-837 Warszawa, wchodzącego w skład Stołecznego Centrum Opiekuńczo – Leczniczego Sp. z o. o. przy ul. Mehoffera 72/74, 03-131 Warszawa wraz z pracami towarzyszącymi

Stołeczne Centrum Opiekuńczo-Lecznicze sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 03-131 Warszawa, ul. Mehoffera
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 811 06 88 , fax. 22 811 06 88
  • Data zamieszczenia: 2017-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stołeczne Centrum Opiekuńczo-Lecznicze sp. z o.o.
    ul. Mehoffera 72/74
    03-131 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 811 06 88, fax. 22 811 06 88
    REGON: 14661326400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.scol.warszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja małego dźwigu towarowego (potrawowego) w budynku Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego przy ul. Olchy 8, 04-837 Warszawa, wchodzącego w skład Stołecznego Centrum Opiekuńczo – Leczniczego Sp. z o. o. przy ul. Mehoffera 72/74, 03-131 Warszawa wraz z pracami towarzyszącymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji małego dźwigu towarowego (potrawowego) w budynku Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego przy ul. Olchy 8, 04-837 Warszawa wchodzącym w skład Stołecznego Centrum Opiekuńczo-Leczniczego Sp. z o. o. przy ul. Mehoffera 72/74, 03-131 Warszawa wraz z pracami towarzyszącymi. 2. Szczegółowy zakres robót do wykonania obejmuje: 1) Opracowanie dokumentacji technicznej nowego dźwigu; 2) Demontaż i utylizacja elementów starego dźwigu; 3) Wykonanie niezbędnych prac budowlanych w szybie i maszynowni; 4) Dostarczenie oraz montaż podzespołów nowego dźwigu 5) Oddanie urządzenia do eksploatacji po odbiorze Urzędu Dozoru Technicznego. 3. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ. 1. Wykonawca oświadcza, że przy realizacji przedmiotu umowy, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2017 r., poz. 1579), zatrudnione zostaną na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666.) osoby, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracownicy fizyczni. 2.Wykonawca w terminie do 2 dni, licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia pracowników, o których mowa w ust. 1, a także oświadczenia ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 września 2016 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę w 2017 r. (Dz. U. z 2016, poz. 1456) przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. 3.Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie do 2 dni roboczych przedkładał będzie: raport stanu i sposobu zatrudnienia osób, oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu wynagrodzenia oraz dowody odprowadzenia składek ZUS, przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. 4.W przypadku niezatrudnienia przy realizacji przedmiotu umowy, na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa w ust. 1, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, w wysokości 3 000,00 zł, (słownie: trzy tysiące złotych), za każdą niezatrudnioną osobę w wymaganej formie. 5.W przypadku nieprzedstawienia informacji w terminach, o których mowa w ust. 2 i 3 Wykonawca każdorazowo płacić będzie karę umowną w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Zawartość oferty: 1) Formularz Ofertowy Wykonawcy - Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Formularz Cenowy – Załączniki nr 2 do SIWZ; 3) Oświadczenia – Załącznik nr 3 do SIWZ; 4) Wykaz osób funkcyjnych – Załącznik nr 5 do SIWZ; 5) Wykaz wykonanych robót budowlanych – Załącznik nr 6 do SIWZ; 6) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczenia podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w spłat tych należności; 9) Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego i zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne; 10) Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r poz. 716); 11) Zobowiązanie podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy); 4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach