Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 03-719 Warszawa, Jagiellońska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48228186741 , fax. +48228186741
- Data zamieszczenia: 2018-07-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy
Jagiellońska 23
03-719 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48228186741, fax. +48228186741
REGON: 011513343 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn-praga-pn.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja lokali użytkowych realizowanych w ramach zadania inwestycyjnego – „Centrum Lokalne przy Pl. Hallera modernizacja lokali użytkowych” (Etap I). Oznaczenie sprawy: DNZP.261.69.2018 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje remont lokali użytkowych realizowanych w ramach zadania inwestycyjnego – „Centrum Lokalne przy Pl. Hallera modernizacja lokali użytkowych” (Etap I) w podziale na: Część I – lokal przy Pl. Hallera 5 lokal 3a w Warszawie; Część II – lokal przy Pl. Hallera 5 lokal 6a w Warszawie; Część III – lokal przy Pl. Hallera 6 lokal 1a w Warszawie; Część IV – lokal przy Pl. Hallera 8 lokal 1a w Warszawie; Część V – lokal przy Pl. Hallera 9 lokal 140 w Warszawie; Część VI – lokal przy ul. Jagiellońskiej 56 lokal 1/1a w Warszawie. Szczegółowy zakres robót, zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji został określony w siwz oraz w załącznikach stanowiących integralną część siwz tj. Projekcie budowlanym remontu lokalu usługowego przy Pl. Hallera 5 lokal 3a w Warszawie, Projekcie budowlano wykonawczym remontu lokalu usługowego przy Pl. Hallera 5 lokal 3a w Warszawie oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych remontu lokalu usługowego przy Pl. Hallera 5 lokal 3a w Warszawie – Załącznik Nr 5/I do siwz; Projekcie budowlanym remontu lokalu usługowego przy Pl. Hallera 5 lokal 6a w Warszawie, Projekcie budowlano wykonawczym remontu lokalu usługowego przy Pl. Hallera 5 lokal 6a w Warszawie oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla remontu lokalu usługowego przy Pl. Hallera 5 lokal 6a w Warszawie – Załącznik Nr 5/II do siwz; Projekcie budowlanym remontu lokalu usługowego przy Pl. Hallera 6 lokal 1a w Warszawie, Projekcie budowlano wykonawczym remontu lokalu usługowego przy Pl. Hallera 6 lokal 1a w Warszawie oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla remontu lokalu usługowego przy Pl. Hallera 6 lokal 1a w Warszawie – Załącznik Nr 5/III do siwz; Projekcie budowlanym remontu lokalu usługowego przy Pl. Hallera 8 lokal 1a w Warszawie, Projekcie budowlano wykonawczym remontu lokalu usługowego przy Pl. Hallera 8 lokal 1a w Warszawie oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla remontu lokalu usługowego przy Pl. Hallera 8 lokal 1a w Warszawie – Załącznik Nr 5/IV do siwz; Projekcie budowlano wykonawczym remontu lokalu usługowego przy Pl. Hallera 9 lokal 140 w Warszawie oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla remontu lokalu usługowego przy Pl. Hallera 9 lokal 140 w Warszawie – Załącznik Nr 5/V do siwz; Projekcie budowlanym remontu lokalu usługowego przy ul. Jagiellońskiej 56 lokal 1/1a w Warszawie, Projekcie budowlano wykonawczym remontu lokalu usługowego przy ul. Jagiellońskiej 56 lokal 1/1a w Warszawie oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla remontu lokalu usługowego przy ul. Jagiellońskiej 56 lokal 1/1a w Warszawie – Załącznik Nr 5/VI do siwz; Projekcie budowlanym wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach usługowych (Pl. Hallera 5 lokal 6a; Pl. Hallera 6 lokal 1a; Pl. Hallera 8 lokal 1a; Pl. Hallera 9 lokal 140); Projekcie budowlano-wykonawczym standaryzacji witryn lokali usługowych przy Pl. Hallera w Warszawie; Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i instalacyjnych wymiany i standaryzacji witryn lokali usługowych na Pl. Hallera - Załącznik Nr 6 do siwz; Przedmiarach – załącznik Nr 4/I, Nr 4/II, Nr 4/III, Nr 4/IV, Nr 4/V, Nr 4/VI do siwz; Projekcie umowy – załącznik Nr 7/I – dot. części I i VI; załącznik Nr 7/II – dot. części II, III i IV oraz załącznik Nr 7/III – dot. części V i siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie odpowiednio dla części na którą składana jest oferta – kwota ogółem 38 550,00 zł słownie: trzydzieści osiem tysięcy pięćset pięćdziesiąt złotych w tym: część I – 2 100,00 zł słownie: dwa tysiące sto złotych; część II – 8 000,00 zł słownie: osiem tysięcy złotych; część III – 17 500,00 zł słownie: siedemnaście tysięcy pięćset złotych; część IV – 3 300,00 zł słownie: trzy tysiące trzysta złotych: część V – 1 150,00 zł słownie: jeden tysiąc sto pięćdziesiąt złotych; część VI – 6 500,00 zł słownie: sześć tysięcy pięćset złotych. Szczegółowe informacje dotyczące wadium, zawarte są w Rozdziale VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku - ZGN w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy w Banku Citibank Handlowy ul. Senatorska 16 numer rachunku: 67 1030 1508 0000 0005 5087 2048.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do siwz; 2) Kosztorysy ofertowe odpowiednio dla części zamówienia na którą składana jest oferta –– Załącznik Nr 4/I, Nr 4/II, Nr 4/III, Nr 4/IV, Nr 4/V, Nr 4/VI. 3) W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a pzp – tj. zaistnienia okoliczności o których mowa w Rozdziale V ust. 4 siwz składa zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zawierające w szczególności elementy określone w Rozdziale V ust. 4 pkt. 2 siwz. 4) wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy dołączyć w oryginale do oferty, natomiast w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu - Zamawiający zaleca dołączenie do oferty potwierdzenia dokonania przelewu wadium - zgodnie z postanowieniami Rozdziału VIII niniejszej siwz; 5) pełnomocnictwo –w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, które w swej treści jednoznacznie wskazuje czynności do których pełnomocnik jest umocowany. 6) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, o której mowa w art. 86 ust. 5 pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaprojektowanie i wykonanie hydroizolacji ścian fundamentowych w budynku Zakładu Medycyny Sądowej przy ul. Oczki 1 w Warszawie, znak sprawy: AEZ/S-086/2024
Dodano: 2024-07-15 - „Adaptacja akustyczna pomieszczeń w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Nowej Wsi-II”
Dodano: 2024-07-11 - Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Trębki Nowe - Etap I.
Dodano: 2024-07-08 - Rewitalizacja obszarów miejskich poprzez renowację i odtworzenie zabytkowego Pawilonu A Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego
Dodano: 2024-07-08 - Remont 13 pokoi wraz z łazienkami w budynku Dedal w Malborku ul. De Gaulle'a 5.
Dodano: 2024-07-05 - Remont budynku usług zdrowia na potrzeby ośrodka środowiskowej opieki psychologicznej i psychoterapeutycznej
Dodano: 2024-07-04 - „Remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół nr 1 w Milanówku ”
Dodano: 2024-06-28 - Remont pomieszczeń biurowych po pożarze.
Dodano: 2024-06-27 - PRACE REMONTOWE W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. BATALIONU ZOŚKA PRZY UL. WRZOSOWEJ 42 W CELESTYNOWIE
Dodano: 2024-06-27 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych: Bagno 5 m 225, Królewska 43 m 45, Przemysłowa 38 m 5, Smolna 16 m 2
Dodano: 2024-06-24