Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 85011 Bydgoszcz, ul. Śniadeckich
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 481 600 , fax. 523 481 607
- Data zamieszczenia: 2018-01-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o.
ul. Śniadeckich 1
85011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 523 481 600, fax. 523 481 607
REGON: 9045850700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.adm.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja lokali mieszkalnych w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ,,ADM” w Bydgoszczy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji lokali mieszkalnych usytuowanych w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ,,ADM” w Bydgoszczy. Zakres prac obejmuje roboty w branży: ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej, zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, przedmiarami robót oraz Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania: * zadanie nr 1: - roboty budowlane dotyczące modernizacji lokalu mieszkalnego przy ul. Sułkowskiego 15/7 w Bydgoszczy. * zadanie nr 2: - roboty budowlane dotyczące modernizacji lokalu mieszkalnego przy ul. Płońskiej 12/12 w Bydgoszczy. * zadanie nr 3: - roboty budowlane dotyczące modernizacji lokalu mieszkalnego przy ul. Toruńskiej 82/4 w Bydgoszczy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pozostałe dokumenty składane przez wykonawcę wraz z ofertą: 1) formularze cenowe (zgodne ze wzorem załącznika nr 7 do SIWZ) dla każdego zadania, na które Wykonawca składa swoją ofertę. Wykonawca nie jest zatem zobowiązany składać formularzy cenowych dla zadań, do których nie będzie przystępował. Brak w ofercie formularza cenowego dla zadania, na które Wykonawca złożył swoją ofertę - skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy, gdyż nie jest to dokument, który podlega uzupełnieniu w trybie art.26 ust.3 ustawy Pzp. 2) w przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów – wówczas składa wraz z ofertą pisemne zobowiązanie (oświadczenie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (składane w oryginale). 3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt.11.10. ust.1. SIWZ (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii). 4) w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii). 5) w przypadku oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów o równoważnych parametrach technicznych lub równoważnej - należy dodatkowo złożyć wraz z ofertą : a) oświadczenie, że złożył ofertę równoważną oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ i dokumentacji technicznej. b) wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów równoważnych 2. Dokumenty dotyczące przynależności do Grupy Kapitałowej, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art.24 ust.1 pkt.23) ustawy : 1) zgodnie z art.24 ust.11 ustawy – wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust.3 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. UWAGA: wzór takiego oświadczenia zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej BIP ADM w dokumentacji tego postępowania wraz z informacją z otwarcia ofert. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Informacje dodatkowe: oświadczenia i dokumenty dotyczące ,,innych podmiotów”, na których zasoby powołuje się wykonawca , w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania (w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby) warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt.7.1. SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Adaptacja lokalu mieszkalnego przy ulicy Toruńskiej 59 z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
Dodano: 2024-07-04 - Adaptacja lokalu mieszkalnego przy ulicy Toruńskiej 59 z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
Dodano: 2024-05-20 - Muzeum Etnograficzne w Toruniu - remonty
Dodano: 2023-08-02 - Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku mieszkalnego na „Zakład Diagnostyki Obrazowej Rtg i Usg i Zespół Poradni Specjalistycznych"
Dodano: 2023-07-12 - Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku mieszkalnego na „Zakład Diagnostyki Obrazowej Rtg i Usg i Zespół Poradni Specjalistycznych"
Dodano: 2023-06-15 - Prace budowlane i modernizacyjne w budynkach OSP w miejscowościach Sadki i Anieliny
Dodano: 2023-04-18 - Modernizacja łazienek w Szkole Podstawowej w Cierpicach poprzez dostosowanie do wymogów sanitarnych w celu przeciwdziałania COVID -19
Dodano: 2022-10-13 - Modernizacja łazienek w Szkole Podstawowej w Cierpicach poprzez dostosowanie do wymogów sanitarnych w celu przeciwdziałania COVID -19
Dodano: 2022-10-13 - Budowa PSZOK w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa PSZOK z infrastrukturą dla Gminy Inowrocław w Kruśliwcu
Dodano: 2021-01-20 - Budowa PSZOK w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa PSZOK z infrastrukturą dla Gminy Inowrocław w Kruśliwcu
Dodano: 2020-12-08