Przetargi.pl
Modernizacja linii sortowniczej realizowanej w ramach projektu pn. Rozwój systemu zagospodarowania odpadów komunalnych wraz z rozbudową KUO w Bydgoszczy
MKUO ProNatura/ZP/NO/2/13

Międzygminny Kompleks Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 85-893 Bydgoszcz, ul. Prądocińska 28
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-52 52 220 47 , fax. 52 3493897
  • Data zamieszczenia: 2013-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Międzygminny Kompleks Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o. o.
    ul. Prądocińska 28 28
    85-893 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-52 52 220 47, fax. 52 3493897
    REGON: 34037857700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pronatura.bydgoszcz.pl, www.mkuok.nbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja linii sortowniczej realizowanej w ramach projektu pn. Rozwój systemu zagospodarowania odpadów komunalnych wraz z rozbudową KUO w Bydgoszczy
    MKUO ProNatura/ZP/NO/2/13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu, budowa i przekazanie do użytkowania obiektu budowlanego w ramach rozbudowy istniejącej hali sortowni wraz z modernizacją linii sortowniczej odpadów komunalnych zmieszanych o magazyn buforowy, wiatę - zadaszenie z osłonami wiatrowymi nad kontenerami zewnętrznymi i pomieszczenie przeznaczone na lokalizację separatora optoelektronicznego NIR oraz budowę wolnostojącego magazynu surowców z przyłączami i sieciami instalacyjnymi wraz z układem dróg dojazdowych, placów manewrowych i zagospodarowaniem terenu przy ul. Prądocińskiej 28 w Bydgoszczy na podstawie: opracowanego programu funkcjonalno-użytkowego będącego załącznikiem nr 4 do specyfikacji
    2. Zakres zamówienia obejmuje:
    2.1 projekt modernizacji Stacji Segregacji Odpadów wraz z magazynem surowców,
    2.2 dostawę maszyn i urządzeń,
    2.3 montaż maszyn i urządzeń,
    2.4 wykonanie robót budowlanych,
    2.5 wykonanie inwentaryzacji i dokumentacji powykonawczej,
    2.6 opracowanie i przekazanie do zatwierdzenia wszelkich dokumentów, koncepcji Dokumentacji Techniczno-Ruchowej (DTR), protokołów dotyczących kolejnych urządzeń prac montażowych wraz z wynikami badań jeżeli takie były konieczne,
    2.7 rozruch mechaniczny, dostosowujący do układu linii po modernizacji sortowni, a także wszelkie inne działania niezbędne do odbioru i przejęcia przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego,
    2.8 wykonanie wszelkich niezbędnych prac towarzyszących i robót tymczasowych niezbędnych do realizacji ukończenia robót podstawowych objętych przedmiotem zamówienia,
    2.9 szkolenie personelu.
    3.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
    Na etapie przygotowania do rozpoczęcia robót
    - opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego wykonania robót,
    - opracowanie projektu zagospodarowania zaplecza budowy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, oraz jego wykonanie wraz z zapewnieniem zasilania w niezbędne media. Teren zaplecza powinien być ogrodzony i oświetlony,
    - opracowanie wniosków i uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych ostatecznych pozwoleń, decyzji lub ich zmian w celu przekazania zrealizowanych obiektów do eksploatacji zgodnie z obowiązującym prawem, a w szczególności:
    a) decyzji ustalającej lokalizację inwestycji celu publicznego,
    b) pozwolenie wodno prawne (jeśli to konieczne, odprowadzenie wód deszczowych do gruntu),
    c) decyzji o pozwoleniu na budowę,
    d) decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (poprzedzone pozytywnym stanowiskiem organów: Państwowa Straż Pożarna, Państwowa Inspekcja Sanitarna, Państwowa Inspekcja Pracy, oraz o ile to jest konieczne decyzji Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska
    - wykonanie projektu oraz robót budowlanych z dostawą i montażem urządzeń oraz wyposażenia polegających na:
    a) zaprojektowaniu i budowie: magazynu buforowego, obudowy separatora, wiaty nad wózkami przesuwającymi kontenery oraz magazynu surowców
    b) przebudowie przenośnika sortującego frakcji nadsitowej,
    c) dostawie urządzeń,
    d) montażu konstrukcji wsporczych pod przenośniki, separator, kabinę,
    e) montażu urządzeń wraz z rozruchem mechanicznym dostosowującym nowy układ do obecnie funkcjonującego,
    f) przeszkolenie pracowników do bieżącej eksploatacji i konserwacji,
    g) wykonanie przeglądów wynikających z instrukcji eksploatacji w okresie gwarancji. Naprawa wszelkich zniszczeń i uszkodzeń dokonanych przez uczestniczących w procesie realizacji inwestycji, zarówno na terenie KUO jak i poza nim, spoczywa na Wykonawcy.
    4. Dane techniczne
    4.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
    Załącznik nr 3 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia,
    4.2 Należy bezwzględnie przestrzegać przepisów BHP i przeciwpożarowych. Roboty wykonywać zgodnie ze sztuką prac montażowych, wymogami norm oraz ściśle wg technologii i zaleceń producentów urządzeń.
    4.3 Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu KUO w celu zdobycia wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Termin wizji lokalnej został sprecyzowany przez Zamawiającego w części VI, pkt. 6 niniejszej specyfikacji.
    4.5 Prace budowlane i montażowe będą wykonywane na terenie czynnego KUO.
    4.6 Ze względu na charakter zamknięty obiektu, Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu listy pracowników, którzy wykonywać będą przedmiotowe prace budowlane i montażowe na terenie KUO. Listę pracowników, będzie można zmienić dokonując właściwej korekty osobowej i przedkładając ją kierownikowi KUO, nie później niż na dzień przed kolejnym dniem roboczym w którym korekta osobowa miałaby nastąpić. Wykonawca musi bezwzględnie przestrzegać regulaminu KUO.
    4.7 Wymagany okres gwarancji na przedmiotowe roboty to 36 miesięcy, licząc od dnia zatwierdzenia przez Zamawiającego Protokołu Potwierdzającego wykonanie Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium na całość zamówienia w wysokości 150.000,00PLN (słownie: sto tysięcy PLN).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pronatura.bydgoszcz.pl, www.mkuok.nbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach