Przetargi.pl
Modernizacja lewobrzeżnego wału p.powodziowego na Polderze Rumin, gm. Stare Miasto -Lewostronny przeciwpowodziowy wał rzeki Warty na odcinku od km 395+400 do km 396+900 na terenie wsi Rumin, gm. Stare Miasto, powiat koniński

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-003 Poznań, ul. Chlebowa
  • Województwo: brak
  • Telefon/fax: tel. +48(61)8567700, , fax. +48(61)8525731
  • Data zamieszczenia: 2020-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu
    ul. Chlebowa 4/8
    61-003 Poznań, woj. brak
    tel. +48(61)8567700, , fax. +48(61)8525731
    REGON: 36830257500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://poznan.wody.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja lewobrzeżnego wału p.powodziowego na Polderze Rumin, gm. Stare Miasto -Lewostronny przeciwpowodziowy wał rzeki Warty na odcinku od km 395+400 do km 396+900 na terenie wsi Rumin, gm. Stare Miasto, powiat koniński
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót budowlanych dotyczących zadania pn.: Modernizacja lewobrzeżnego wału p.powodziowego na Polderze Rumin, gm. Stare Miasto -Lewostronny przeciwpowodziowy wał rzeki Warty na odcinku od km 395+400 do km 396+900 na terenie wsi Rumin, gm. Stare Miasto, powiat koniński polegających na: Przebudowie drenażu opaskowego prawego Podstawowe parametry techniczne: − długość drenażu prawego („A”) 838,0 m − średnica 300 mm L = 514,0 m − średnica 400 mm L = 324,0 m − rzędna wlotu do zbiornika wyrównawczego 79,85 m nKr. − studnie kontrolne z osadnikiem 0,50 m 20 szt. W 2019 roku wykonano modernizację na lewobrzeżnym wale przeciwpowodziowym na Polderze Rumin na długości 1820 m zgodnie z decyzją nakazową Wielkopolskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego z dnia 09.03.2017 r. Przedmiotowy wał przeciwpowodziowy położony jest na lewym brzegu rzeki Warty od km 395+400 do km 396+900 (wg ISOK 395+000÷396+500) na terenie wsi Rumin, gmina Stare Miasto, powiat koniński. Teren zawala odwadniany jest za pomocą przepompowni Rumin o wydajności 0,45 m3/s zlokalizowanej w km 396+200 rzeki Warty (wg ISOK 395+800). Modernizacją został objęty istniejący wał przeciwpowodziowy o długości 1820 m. Celem inwestycji jest zabezpieczenie i ochrona przeciwpowodziowa terenów leżących po stronie zawala przed wodami wielkimi rzeki Warty, poprzez wykonaną w 2019 roku modernizację istniejącego wału przeciwpowodziowego do parametrów technicznych odpowiadającym obecnie obowiązującym przepisom i faktycznie występującym stanom wody o określonym prawdopodobieństwie pojawienia się. Wał ziemny o parametrach jak dla III klasy technicznej zaprojektowano po trasie nasypu istniejącego. Korpus został uszczelniony i powiększony do parametrów odpowiadającym przepisom technicznym. Wał ma w koronie szer. 3,5 m, nachylenie skarp 1:2 lub naturalne. Korona wału została umocniona tłuczniem kamiennym, po którym jest możliwy przejazd pojazdów służących konserwacji wału. Prace inwestycyjne należy prowadzić od sierpnia 2020 roku. Wymagany termin wykonania zamówienia do 30 października 2020 roku. Informacje dotyczące innych czynności, które wykonawca będzie realizował w ramach przedmiotu zamówienia (np. obsługa geodezyjna, inwentaryzacja powykonawcza, dokumentacja powykonawcza, itp.): a. projektu organizacji placu budowy wraz z jego organizacją i późniejszą likwidacją, b. planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz programu realizacji robót. c. utrzymania zaplecza budowy, d. pełnej obsługi geodezyjnej, w tym powykonawczej. Wykonawca dokona na swój koszt geodezyjnego wyznaczenia obiektów oraz geodezyjnej inwentaryzacji urządzeń wraz ze sporządzeniem dokumentacji powykonawczej w formie mapy sytuacyjno-wysokościowej, e. naniesienia zmian w dokumentacji w stosunku do dokumentacji technicznej, które wynikły z inicjatywy Wykonawcy i jego podwykonawców, f. robót demontażowych, wyburzeniowych, odtworzeniowych, porządkowych i tymczasowych, g. związane z odbiorami wykonanych robót, h. zorganizowania i wykonania dróg dojazdowych, i. korzystanie z energii elektrycznej i wody, j. zakupu i transportu ziemi do ewentualnego wbudowania, k. ewentualnego zajęcia pasa drogowego lub ograniczenia w ruchu drogowym. l. dokonywanie uzgodnień z właścicielami działek dot. wejścia z robotami oraz zapewnienie bezpiecznego korzystania z terenu przylegającego do terenu budowy, m. odszkodowania dla właścicieli gruntów za szkody spowodowane przez Wykonawcę wynikłe przy realizacji robót na terenie budowy, n. odszkodowania za szkody w przyległych gruntach (lasach) i urządzeniach poza terenem robót powstałe w trakcie realizacji robót, o. robót związanych z utrudnieniami wynikającymi z realizacji obiektu bez wyłączenia z eksploatacji, p. ewentualnych napraw uszkodzeń, spowodowanych zdarzeniami losowymi, q. ewentualnych napraw, uszkodzeń, doprowadzenia do stanu poprzedniego lub bieżącego utrzymania, w tym na publicznych drogach, powstałych w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, r. usunięcia kolizji z urządzeniami, drogami, rurociągami (wodociągowymi, kanalizacyjnymi, gazowymi), kablami elektroenergetycznymi, telefonicznymi, światłowodami itp. znajdującymi się w obrębie robót, s. przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej projektu wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą (całość w 2 egz. wersja papierowa, 2 egz. wersja elektroniczna), t. inne koszty wynikające z niniejszej umowy oraz zawarte w specyfikacji, w tym nadzory specjalistyczne (np. zapewnienie nadzoru przyrodniczego) oraz wynikające z uzgodnień branżowych i warunków prowadzenia robót, badań laboratoryjnych w pełnym zakresie, przeprowadzenie prób, sprawdzeń i pomiarów, wykonanie odkrywek robót budzących wątpliwości w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem oraz z uwagi na zmianę warunków pogodowych koszt zabezpieczenia frontu robót oraz : u. wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w kosztach i cenie koszty mediów ( np. energii elektrycznej ). v. warunkiem przystąpienia Zamawiającego do czynności odbioru jest otrzymanie od Wykonawcy dokumentacji powykonawczej potwierdzającej prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy. Dokumentacja powykonawcza powinna zawierać w szczególności: -dziennik budowy -obmiar faktycznie wykonanych robót -kosztorys powykonawczy -geodezyjną inwentaryzację powykonawczą -dokumenty dotyczące wbudowanych wyrobów budowlanych (deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty, itp.) -dokumentację fotograficzną z realizacji robót budowlanych. Dokumentację powykonawczą należy przekazać Zamawiającemu wraz ze zgłoszeniem gotowości do odbioru wykonanego zadania. UWAGA! „Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z Projektem wykonawczym, Przedmiarem i STWiOR, stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ (dokumenty te znajdują się w osobnych plikach)”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45246200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca dla zabezpieczenia swojej oferty zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą przed upływem terminu składania ofert. Wadium należy wnieść w wysokości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł.). Szczegóły w treści pkt 14 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące oświadczenia, dokumenty i załączniki: 1.Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszej IDW (SIWZ). 2.Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 Ustawy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 2 do niniejszej IDW (SIWZ). 3.Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 25a ust. 1 Ustawy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 3 do niniejszej IDW (SIWZ). 4.Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu trzeciego (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem) albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci. 5.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach stanowiących Załącznik nr 2 oraz Załącznik nr 3 do niniejszej IDW (SIWZ), 6.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszej IDW (SIWZ). 7.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia stanowiące Załącznik nr 2 oraz Załącznik nr 3 do niniejszej IDW (SIWZ), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 8.Kosztorys ofertowy uproszczony sporządzony zgodnie i z uwzględnieniem wymagań punktu 22 IDW (SIWZ). 9.Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do reprezentowania firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 10.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, załączają oświadczenie, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Postępowanie, zgodnie z art. 8 ust. 1 Ustawy PZP, jest jawne. Zamawiający może ograniczyć dostęp do informacji związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia tylko w przypadkach określonych w Ustawie. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie, złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców, winno być dołączone do oferty. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia stanowiące Załącznik nr 2 oraz Załącznik nr 3 do niniejszej IDW (SIWZ), składa wraz z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Oświadczenia wyżej wymienione muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania właściwych Wykonawców. Zamawiający (zgodnie z art. 29 ust. 3a w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a lit. a-c ustawy) nakłada na wykonawcę lub podwykonawcę wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego w przedmiarze robót czynności robotnika w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, 1000, 1076, 1608, 1629).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach