Przetargi.pl
Modernizacja leśniczówki Kępno

Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Drygały ogłasza przetarg

  • Adres: 12-230 Drygały, ul. Grunwaldzka 22
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 4240560, 4240573 , fax. 087 4240570
  • Data zamieszczenia: 2013-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Drygały
    ul. Grunwaldzka 22 22
    12-230 Drygały, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 4240560, 4240573, fax. 087 4240570
    REGON: 79000113000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_drygaly
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja leśniczówki Kępno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. Modernizacja leśniczówki Kępno. W wyniku modernizacji ulegną zwiększeniu nw. parametry techniczne budynku: Powierzchnia użytkowa parteru ze 100,46 m2 do 103,77m2, Powierzchnia zabudowy ze149,73 m2 do 152,43 m2, Kubatura z 939,30 m3 do 1001,10 m3, Oraz rozdzielone zostaną funkcje budynku, na mieszkalną i służbową. Zakres robót budowlanych objętych zamówieniem obejmować będzie: docieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 10 cm metodą lekką-mokrą, wymianę stolarki okiennej drewnianej na PCV, wymianę drzwi zewnętrznych, rozbiórkę tarasu, ułożenie chodnika, likwidację betonowego zbiornika na ścieki i budowę zbiornika na ścieki prefabrykowanego z betonu, przebudowę pomieszczeń wewnętrznych w celu wydzielenia części służbowej,( wbudowane instalacje winny umożliwiać dokonywanie pomiarów do rozliczania kosztów utrzymania części służbowej), rozbudowę budynku o wiatrołap oraz przebudowę odcinka ogrodzenia. Roboty (poza rozbudową budynku o wiatrołap) winny być wykonane na podstawie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych z dnia 05.07.2013 r. w Starostwie Powiatowym w Piszu. Rozbudowa budynku o wiatrołap winna zostać wykonana na podstawie pozwolenia na budowę, po jego uzyskaniu przez Zamawiającego. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Dokumentacji Projektowej, którą stanowi Projekt budowlany i rysunki - Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) oraz Przedmiar robót - Załącznik nr 2 do SIWZ (6 szt.). Sposób wykonania robót oraz ich odbioru określony jest w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), która stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ (3 szt.). Wykonanie zamówienia stwierdzone zostanie przez Zamawiającego po sporządzeniu protokołu końcowego robót. Zamawiający nie dopuszcza podziału zamówienia na części. Wykonawca w miejscu prowadzenia robót zobowiązany jest do przestrzegania zasad BHP oraz przepisów P-POŻ. Zamawiający dopuszcza powierzenie podwykonawcom wskazanym w ofercie wykonawcy wykonania następujących części zamówienia: - Wytyczenie obiektu w terenie i inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, - Roboty związane z dociepleniem ścian zewnętrznych, - Roboty pokrywcze, - Roboty w zakresie wykonania instalacji elektrycznej, - Roboty w zakresie wykonania instalacji wod.- kan. - Roboty w zakresie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, - Roboty w zakresie przebudowy ogrodzenia, przy czym Wykonawca w ofercie jednoznacznie winien określić, która część zamówienia zostanie wykonana przez podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 2 000,00 zł Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego nr: 8220-3000-4511-1000-0000-7584-30 BGŻ SA Ełk z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy: Wadium na Modernizacja leśniczówki Kępno Dowód przelewu lub kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 04.10.2013 r., do godz. 09:30 Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć w formie oryginału do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a ustawy PZP. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz w wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składnia ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust 1 ustawy PZP, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego, oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zmawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 25 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta zastała wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie - nie wzniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/editor-mode/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_drygaly/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach