Przetargi.pl
Modernizacja łazienek w budynku „D” Urzędu Miasta.

Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. POW
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 724 23 11 , fax. 44 724 43 59
  • Data zamieszczenia: 2019-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki
    ul. POW 42659
    97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. 44 724 23 11, fax. 44 724 43 59
    REGON: 59064831000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszow-maz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja łazienek w budynku „D” Urzędu Miasta.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja łazienek w budynku „D” Urzędu Miasta usytuowanym w Tomaszowie Mazowieckim przy ul. P.O.W. 10/16, polegająca na wykonaniu niżej wymienionych prac: 1) Hydraulika; - demontaż baterii umywalkowych, - demontaż zaworu przelotowego, - demontaż bojlera, - demontaż umywalek, - demontaż misek ustępowych, - demontaż podejścia odpływowego (kratki ściekowe), - demontaż termy elektrycznej, - demontaż rurociągu stalowego, - montaż nowych rurociągów wod-kan., c.o., - montaż nowych grzejników stalowych dwupłytowych, - montaż zaworów termostatycznych do regulacji c.o. - montaż zaworów przelotowych lub zwrotnych w instalacji c.o., wodociągowej, - płukanie instalacji wodociągowej, - montaż urządzenia do podgrzewania wody, - montaż baterii umywalkowych ściennych, - montaż baterii natryskowych ściennych z natryskiem, - montaż umywalek pojedynczych porcelanowych z syfonem gruszkowym, - montaż armatury spłukującej miski ustępowe (pneumatyczna ręczna ścienna), - montaż misek WC, - montaż wpustów ściekowych, - montaż brodzika wraz z kabiną prysznicową. 2) Instalacja elektryczna; - demontaż puszek z tworzyw sztucznych i metalowych, - demontaż opraw żarowych porcelanowych, - demontaż podtynkowych przycisków z tworzywa, - demontaż przewodów wtynkowych, - demontaż i montaż nowych suszarek do rąk, - odłączenie przewodów od tulejek i zacisków w puszkach odgałęźnych i odgałęźnikach, - montaż przewodów wtynkowych, - przygotowanie podłoża pod oprawy oświetleniowe, - montaż z podłączeniem opraw oświetleniowych – ledowych, - montaż łączników instalacyjnych podtynkowych, przycisków z podłączeniem, - montaż gniazd wtyczkowych podtynkowych w puszkach z podłączeniem, - pomiar rezystancji instalacji elektrycznych (pierwszy i następny pomiar). 3) Wentylacja; - demontaż przewodów wentylacyjnych z blachy stalowej, - demontaż kratek ze stali profilowanej, - montaż kratek wentylacyjnych, - montaż wentylatorów osiowych w pomieszczeniu natrysku. 4) Roboty demontażowe i montażowe; - montaż nowych ościeżnic drewnianych. - montaż nowych skrzydeł płytowych wewnętrznych jednoskrzydłowych oszklonych szybą fabrycznie wykończonych z klamkami i zamkami z wywietrznikiem, - zakup, dostawa i montaż lustra i grafiki na szkle, - zakup, dostawa i montaż szafki pod umywalki z blatem kamiennym, - zakup, dostawa i montaż szafki na art. Chemii gospodarczej, - montaż drzwi przesuwnych do kabiny natryskowej. 5) Roboty budowlane; - rozebranie okładziny ściennej z płytek ceramicznych, - odbicie tynków wewnętrznych na ścianach i sufitach, - rozebranie ścianek działowych, - wykucie bruzd poziomych i pionowych w ścianach z cegieł pod instalacje elektryczne, c.o., ciepłej i zimnej wody, zabetonowanie bruzd i otworów w ścianach, - wykucie z muru ościeżnic stalowych, - Wykonanie tynków wewnętrznych na ścianach, słupach, sufitach, - wymurowanie ścianek działowych, - wykonanie sklepienia Kleina nad otworami drzwiowymi, - rozebranie, zerwanie posadzek z płytek ceramicznych, - gruntowanie podłoży poziomych, - wykonanie warstw wyrównawczych pod posadzki z zaprawy cementowej, - zeskrobanie i zmycie starej farby ze ścian i sufitów, - wykonanie gładzi gipsowej na stropach, - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi na stropach, - wykonanie okładzin z płyt gipsowo-kartonowych na ścianach na ruszcie metalowym- zabudowy stelaży WC, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych bitumicznych poziomych na zimno z emulsji asfaltowej, - licowanie ścian płytkami ceramicznymi na zaprawie klejowej, - montaż listew narożnikowych, - ułożenie posadzek z płytek terakotowych na zaprawie klejowej, - wywiezienie gruzu, roboty porządkowe. 6) UWAGA Podane powyżej ilości są szacunkowe, przed złożeniem oferty Zamawiający na wniosek Wykonawcy umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu realizacji zadania. Przy realizacji zadania należy uwzględnić zakup, dostawę i montaż (urządzeń, materiałów budowlanych). 2. W ramach niniejszego zamówienia wykonawca winien uwzględnić ponadto prace oraz koszty niezbędne do wykonania zadania m.in.: 1) zamawiający przed dokonaniem wyceny oferty zaleca odbycie wizji lokalnej w miejscu w którym mają być wykonywane roboty budowlane. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności i konsekwencji zaniechania w tym zakresie. 2) wykonawca może przystąpić do robót budowlanych na terenie czynnego obiektu po zabezpieczeniu pomieszczenia w sposób uniemożliwiający wejście osobom nieupoważnionym. 3) uzyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów potwierdzających prawidłowość wykonanych robót; 4) urządzenie, utrzymanie i zabezpieczenie terenu budowy wraz z zapleczem budowy; 5) koszty doprowadzenia i zużycia energii i wody oraz innych niezbędnych mediów dla potrzeb technologicznych, zaplecza i terenu budowy; 6) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; 7) ewentualne koszty związane z wyłączeniami prądu i innych mediów; 8) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorowej dla zakresu robót objętych umową, jak również dokonywania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu; 9) przeprowadzenie rozruchu (ruchu próbnego) urządzeń, instalacji i urządzeń związanych z obiektami; 10) sporządzenie instrukcji obsługi i eksploatacji: obiektów, instalacji i urządzeń związanych z obiektem; 11) przeprowadzenie szkolenia pracowników zamawiającego (użytkownika) w zakresie obsługi i eksploatacji obiektów wraz z instalacjami; 12) demontaż obiektów i urządzeń tymczasowych budowy, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie uporządkowanego terenu zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru; 13) usunięcie poza teren budowy na koszt wykonawcy ze szczególnym zachowaniem przepisów ustawy o odpadach materiałów z rozbiórki nie nadających się do wykorzystania. 14) opracowanie operatu kolaudacyjnego (w 2 egzemplarzach w wersji papierowej i elektronicznej na płytach CD), zawierającego m.in.: sprawozdanie techniczne, receptury i ustalenia technologiczne, wyniki badań kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych, atesty jakościowe, aprobaty techniczne, gwarancje na wbudowane urządzenia, oświadczenia, inne dokumenty wynikające z ustawy Prawo Budowlane art. 57; 15) opracowania i czynności, które wykonawca wykona we własnym zakresie: plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), pozostałe niezbędne opracowania wynikające z obowiązujących przepisów, wydanych decyzji administracyjnych oraz przyjętych technologii wykonywania robót, wszelką inną dokumentację, którą Wykonawca uzna za niezbędną do właściwego wykonania robót. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: przedmiary, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty wykonawca dołącza (oprócz oświadczeń wstępnych wskazanych wyżej): - formularz ofertowy, - pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), - zobowiązanie podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy). 2. Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 pzp - w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 pzp – tj: kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach - przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – załącznik nr 3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach