Przetargi.pl
Modernizacja łazienek i przebieralni przy sali gimnastycznej w SP w Żółwinie przy ul. Szkolnej 39 i remontów kominów.

Gmina Brwinów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-840 Brwinów, ul. Grodziska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 7382567 , fax. 7295940
  • Data zamieszczenia: 2019-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brwinów
    ul. Grodziska 12
    05-840 Brwinów, woj. mazowieckie
    tel. 7382567, fax. 7295940
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.brwinow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja łazienek i przebieralni przy sali gimnastycznej w SP w Żółwinie przy ul. Szkolnej 39 i remontów kominów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja łazienek i przebieralni przy sali gimnastycznej w SP w Żółwinie przy ul. Szkolnej 39 i remontów kominów. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich robót budowlanych, sanitarnych, elektrycznych zgodnie z dokumentacją wymienioną w (załączniku nr 7do SIWZ), w tym: 1) Modernizację łazienki i przebieralni dla chłopców, łazienki i przebieralni dla dziewcząt oraz sali gimnastycznej w budynku SP w Żółwinie. Prace budowlane: W łazienkach, przebieralniach, schowku. Prace obejmują remont przebieralni oraz adaptację łazienek i schowka polegającą na zmianie układu funkcjonalnego łazienek i powiększeniu pomieszczenia schowka. - łazienki: rozbiórka części murowanych ścianek działowych i budowa nowych GKB w nowym usytuowaniu, - łazienki i schowek: wymiana posadzek wraz z warstwą szlichty na: izolację przeciwwilgociową z folii PE, szlichtę zbrojoną siatką, wylewkę samopoziomującą, izolację podpłytkową z folii w płynie, płytki gres, - przebieralnie: wymiana posadzek wraz z warstwą szlichty na: izolację przeciwwilgociową z folii PE, szlichtę zbrojoną siatką, wylewkę samopoziomującą, wykładzinę homogeniczną PCV, - łazienki i schowek: wymiana okładziny ściennej z płytek gres wraz z warstwą zaprawy/tynku na: nowy tynk, izolację podpłytkową z folii w płynie, płytki gres, wklejenie lustra, na ścianach powyżej okładziny z płytek oraz na suficie miejscowa naprawa tynków, przecieranie całej powierzchni tynków, malowanie farbami lateksowymi, - przebieralnie: na ścianach i na suficie miejscowa naprawa tynków, przecieranie całej powierzchni tynków, malowanie farbami lateksowymi, - łazienki: wymiana okien z podokiennikami zewnętrznymi – na okna PCV , - łazienki, przebieralnie, schowek: wymiana drzwi z ościeżnicami na aluminiowe pełne, wraz z dostosowaniem wymiarów otworów w murze do wymiarów drzwi standardowych , w pomieszczeniu schowka wykonanie nadproża z belek stalowych ze względu na zmianę usytuowania drzwi, - łazienki, przebieralnie, schowek: wykonanie obudów GKB instalacji wod.-kan. i wentylacji mechanicznej , - łazienki, przebieralnie, schowek: dostawa i montaż wyposażenia: ławki dł. 100 i 150 cm, akcesoria łazienkowe ze stali nierdzewnej, wieszaczki, ścienne odboje PCV (punktowe do drzwi, pasmowe do ławeczek), - łazienki, przebieralnie: dostawa i montaż osłon grzejnikowych W korytarzu i dwóch sąsiadujących pomieszczeniach technicznych - prace naprawcze związane z robotami głównymi. Prace sanitarne: łazienki, schowek: - wymiana instalacji wod.-kan. i dostosowanie jej do nowej aranżacji, łazienki, przebieralnie i dwa sąsiadujące pomieszczenia techniczne (wentylatornia i pom. z wymiennikami ciepła): - wymiana instalacji C.O. wraz z grzejnikami, na grzejniki płytowe, łazienki, przebieralnie: - wymiana instalacji wentylacji mechanicznej Uwaga: centrala w sąsiednim pomieszczeniu technicznym (wentylatornia) sala gimnastyczna: - wymiana instalacji wentylacji mechanicznej Uwaga: centrala w pomieszczeniu technicznym (wentylatornia) po drugiej stronie korytarza. Prace elektryczne: łazienki, przebieralnie, schowek: - wymiana instalacji elektrycznych z dostosowaniem do nowej aranżacji: oświetleniowej, gniazd wtykowych, - wymiana osprzętu (gniazda, włączniki), opraw na ledowe, - wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego w łazienkach, - prace związane z funkcjonowaniem instalacji wentylacji mechanicznej (dwie centrale) - włączenie instalacji do rozdzielni, Uwaga: Włączenie instalacji w dwóch sąsiadujących pomieszczeniach technicznych. 2) Prace budowlane zewnętrzne na dachu zaplecza sali gimnastycznej: - wymiana wywiewek wentylacyjnych kanalizacji (3 szt.) wraz z doposażeniem w nasady i obróbką pokrycia dachowego, - wymiana instalacji wentylacji mechanicznej wywiewnej przez komin z pomieszczeń WC - remont kominów murowanych. 3. Uporządkowanie terenu i utylizację elementów porozbiórkowych, dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego utylizację materiałów porozbiórkowych. 4. Wykonanie dokumentacji powykonawczej (2 egz.) w oprawie w postaci skoroszytów wpiętych w segregatory, w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej instalacji elektrycznych przez osobę z odpowiednimi uprawnieniami; Wykonawca, dla potrzeb sporządzenia dokumentacji powykonawczej wykona we własnym zakresie kserokopie przekazanej dokumentacji projektowej. 5.Wszystkie dostarczone materiały winny być fabrycznie nowe i spełniać wymagania określone w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, posiadać atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności. 6. Wykonawca lub Podwykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz.108) osoby wykonujące czynności: prace glazurnicze 7. Wykonawca, przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu umowy i nie później niż 5 dni od zawarcia umowy, obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego, b) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony), lub inne dokumenty. 8. Dokumenty stanowiące dowody zatrudnienia na umowę o pracę ww. osób mogą być przedstawione w formie anonimizowanych kopii, w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami z zakresu ochrony danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL, itp). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 9. W trakcie realizacji zamówienia na każde żądanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty, stanowiące dowody zatrudnienia ww. osób na umowę o pracę: a) o których mowa w ust. 7, b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami z zakresu ochrony danych osobowych. 10. W sytuacji gdy ww. osoby w okresie realizacji zamówienia rozwiążą umowę lub gdy uczyni to Wykonawca, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby lub osób, inną osobę, o ile kadra pracownicza Wykonawcy nie będzie wystarczająca do wykonania zamówienia. 11. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób, o których mowa w ust. 7 skierowanych do realizacji przedmiotu umowy, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia tych osób oraz jako niewypełnienie wymagań umowy. 12. W umowie z Podwykonawcą powinny znaleźć się odpowiednie zapisy dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 13. Składając ofertę Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia osób wykonujących ww. prace przy realizacji niniejszego zamówienia, zawarte w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), natomiast dokumentację potwierdzającą spełnianie tych wymogów obowiązany będzie przedstawić zgodnie z postanowieniami ust. 6-9, a na etapie realizacji zamówienia, na żądanie Zamawiającego. 14. Na wykonane roboty Wykonawca udziela 36-miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, zawierające informacje wstępnie potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązku informacyjnego zgodnie z RODO (załącznik nr 5 do SIWZ). 2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1). Wykonawca do oferty załącza zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia zasobów, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w rozdz. VIII ust.2 SIWZ składa każdy z tych wykonawców. 5) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 6) Jeżeli wykazy, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 7) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdz. VIII ust. 3 i 5, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 8) W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdz. VIII ust. 3 i 5, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są aktualne. 9) Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 10) Oświadczenia, o których mowa w SIWZ dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 11) Dokumenty oraz uzupełnione dokumenty, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 12) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 7.2. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Zamawiający wzywa Wykonawcę, który nie złożył oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VIII ust. 1 SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności nie podlegania wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7.3. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7.4. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego oraz brak podstaw wykluczenia - wskazanych w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ. 7.5. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach