Samodzielny Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim ogłasza przetarg
- Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Rakowska
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 446 480 300, , fax. 446 480 321
- Data zamieszczenia: 2018-08-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim
Rakowska 15
97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
tel. 446 480 300, , fax. 446 480 321
REGON: 63694000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitale.lodzkie.pl/piotrkow/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja lądowiska znajdującego się przy Samodzielnym Szpitalu Wojewódzkim im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Modernizacja lądowiska znajdującego się przy Samodzielnym Szpitalu Wojewódzkim im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim. 1) Zakres rzeczowy zadania obejmuje miedzy innymi: a. Demontaż opraw oświetlenia nawigacyjnego; b. Demontaż fundamentów opraw; c. Demontaż opaski FATO wraz ze złożeniem materiału z rozbiórki w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; d. Usunięcie w niezbędnym zakresie starego oznakowania poziomego; e. Wykonanie opaski FATO w owej lokalizacji. Nawierzchnia z kostki bezfazowej gr. 6cm ograniczona obrzeżami 30x8 cm; f. Rozbudowa płaszczyzny TLOF do wymiarów 15x15m. Nawierzchnia z kostki bezfazowej gr. 8cm ograniczona obrzeżami 30x8 cm; g. Dostawa i montaż wskaźnika kierunku wiatru. Montaż na dachu Szpitala; h. Dostawa i montaż lampy identyfikacyjnej lądowiska LED. Dostawa i montaż na dachu Szpitala; i. Wykonanie oznakowania dziennego budynku Szpitala – dwa narożniki; j. Montaż zdemontowanych fundamentów w nowych lokalizacjach; k. Montaż zdemontowanych opraw; l. Wykonanie oznakowania poziomego; m. Wykonanie wszelkich wymaganych przepisami badań, sprawdzeń, pomiarów, prób – jeżeli są wymagane; oraz dokumentacji powykonawczej; n. Uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień oraz pozwoleń niezbędnych do rozpoczęcia prac oraz uruchomienia i użytkowania lądowiska całodobowo – jeżeli są wymagane; o. Przygotowanie niezbędnych dokumentów do rozpoczęcia procedury aktualizacji instrukcji operacyjnej lądowiska i planu ratowniczego oraz zgłoszeniem zmiany do instrukcji operacyjnej w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego i rejestrze lądowisk LPR w celu wznowienia wykonywania całodobowo operacji lotniczych na lądowisku przez Lotnicze Pogotowie Ratunkowe; p. Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany zgodnie z opracowaniem stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1 500,00 PLN (słownie: tysiąc pięćset PLN) 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) W pieniądzu – przelewem na konto: BANK POLSKA KASA OPIEKI S.A. 86 1240 1545 1111 0010 5427 9554 z oznaczeniem przedmiotu zamówienia. b) W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych, a także poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2016r. poz. 359 z późn. zm.) na okres związania ofertą tj. 60 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert. 3. Z treści poręczenia bądź gwarancji powinno wynikać zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu na każde jego pisemne żądanie, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4. Za termin wniesienia wadium uważa się dzień wpływu środków na konto Zamawiającego, lub złożenie oryginału dokumentu stanowiącego wadium na ręce Zamawiającego. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Oferta, która nie będzie w całości zabezpieczona akceptowalną formą wadium w odpowiedniej wysokości na warunkach określonych w ustawie i SIWZ zostanie przez Zamawiającego odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) Ustawy Pzp. 8. Wadium zostanie zwrócone Wykonawcom zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ust. 1 – 4 Ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Załącznik nr 1 – Oferta cenowa. 2) Dowód wpłaty wadium lub oryginał dokumentu potwierdzający wniesienie wadium 3) Oświadczenie Wykonawcy w związku z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp – Załącznik nr 4 do SIWZ. 4) Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacje z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dopuszcza się przesłanie faxem, mailem, a następnie listem poleconym – Załącznik nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja Pałacu Męcińskich w Działoszynie
Dodano: 2024-05-17 - Alejki w Parku Źródła Olechówki
Dodano: 2024-05-16 - „Remont lok. nr 28 przy ul. Włókienniczej 16 oraz docieplenie ściany zachodniej budynku - 2 części”
Dodano: 2024-05-16 - Bezpieczne przejścia na terenie miasta Łodzi w ramach realizacji projektów Łódzkiego Budżetu Obywatelskiego, Edycja 2023/2024, w systemie zaprojektuj i wybuduj – 2 części
Dodano: 2024-05-16 - Remont budynków Zagrody Ludowej w Lipcach Reymontowskich
Dodano: 2024-05-16 - "Rozbudowa infrastruktury wodociągowej na terenie gminy Dalików"
Dodano: 2024-05-16 - ROZBUDOWA WEJŚCIA DO BUDYNKU GŁÓWNEGO TOMASZOWSKIEGO CENTRUM ZDROWIA SP. Z O.O.”- ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
Dodano: 2024-05-15 - Budowa i modernizacja dróg w gminie Buczek
Dodano: 2024-05-15 - Adaptacja pomieszczeń dla potrzeb pracowni rentgenowskiej Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w "Kutnowskim Szpitalu Samorządowym" Sp. z o.o.
Dodano: 2024-05-14 - Zakup, dostawa, montaż i demontaż urządzeń klimatyzacji zlokalizowanych w Hali Targowej ul. Mała 2 w Łodzi zgodnie z załączonym opisem przedmiotu zamówienia.
Dodano: 2024-05-14