Przetargi.pl
Modernizacja kotłowni w Zielonkach gm. Stary Targ

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Powstańców Warszawy 28
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3004841, 3023817 , fax. 058 3004843
  • Data zamieszczenia: 2013-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku
    ul. Powstańców Warszawy 28 28
    83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. 058 3004841, 3023817, fax. 058 3004843
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja kotłowni w Zielonkach gm. Stary Targ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja kotłowni w Zielonkach wraz z niezbędnymi pracami w zakresie: 1) budowa zasieków na żużel, 2) budowa wiaty stalowej dla posadowienia multicyklonów, 3) budowa nowego komina stalowego (stal nierdzewna) 2 przewodowego izolowanego o średnicy 300 na konstrukcji rurowej samonośnej stalowej Dn 500, 4) montaż dwóch multicyklonów, 5) budowa przewodów technologicznych wg projektów z izolacją termiczną, 6) budowa pomostu technologicznego, 7)montaż filtra powietrza z odpylaczem w wykonaniu przeciwwybuchowym do montażu zewnętrznego, 8) instalacje odprowadzenia nadmiaru powietrza, 9) instalacja spalin, 10) wykonanie instalacji wraz z okablowaniem i AKPiA dla całości obiektu, 11) budowa instalacji stabilizacji ciśnienia wody, 12) wszystkie niezbędne prace adaptacyjne, remontowe i towarzyszące, 13) utwardzenia terenu, 14) wykonanie rozruchu technologicznego, 15) wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną, 16) uzyskania pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenia zakończenia robót w imieniu inwestora. 2. W celu wykonania zakresu prac jak wyżej zobowiązuje się Wykonawcę do: 1) Wykonania modernizacji kotłowni wraz z budową i wykonaniem niezbędnych obiektów i instalacji technologicznych elektrycznych AKPiA, wraz z utwardzeniem terenu i zasiekiem na żużel, według a. decyzji pozwolenia na budowę (projektu architektoniczno-budowlanego) b. Projekt architektoniczno-budowlany z zagospodarowaniem terenu, c. Instalacje elektryczne i automatyka, d. Projekt Konstrukcyjny Przebudowy Komina, e. Instalacje odprowadzenia spalin, odprowadzenia nadmiaru powietrza, stabilizacji ciśnienia, f. Projekt konstrukcyjny budynku wiaty g. SIWZ h. specyfikacje wykonania i odbioru robót, TOM I i II i. przedmiar robót, 2) wykonania wytyczenia geodezyjnego, 3) wykonania geodezyjnego operatu powykonawczego, 4) poniesienie wszystkich kosztów związanych z odbiorami robót niezbędnych do oddania do użytkowania, 5) wykonanie odpowiednich zabezpieczeń bhp i barier ochronnych. 6) wykonania rozruchu technologicznego w celu uzyskania wymaganych rezultatów, 7) sporządzenia i bieżącej aktualizacji planu bioz, tablicy budowy i tablicy informacyjnej, pzj, i innych dokumentów wymaganych umową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, 8) uzyskanie w imieniu zamawiającego dziennika budowy i zgłoszenia rozpoczęcia budowy do PINB, 9) opracowanie instrukcji eksploatacji całej kotłowni, 10) wykonania dokumentacji powykonawczej, 11) uzyskania w imieniu Inwestora pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenia zakończenia robót, 3. Wytyczne dla Wykonawców: W kosztach oferty oprócz robót zasadniczych należy ująć: 1) wykonania wytyczenia geodezyjnego 2) wykonania geodezyjnego operatu powykonawczego 3) poniesienie wszystkich kosztów związanych z odbiorami robót niezbędnych do oddania do użytkowania i przygotowania wniosku o pozwolenie na użytkowanie oraz uczestniczenie w kontrolach, 4) wykonanie odpowiednich zabezpieczeń bhp i barier ochronnych. 5) rozruch technologiczny w celu uzyskania wymaganych rezultatów 6) sporządzenie i aktualizacja planu bioz, tablicy budowy i tablicy informacyjnej, 7) uzyskanie w imieniu zamawiającego dziennika budowy i zgłoszenia rozpoczęcia budowy do PINB, 8) opracowanie instrukcji eksploatacji całej kotłowni, 9) Koszty zajęcia pasa drogi, koszty zajęć niezbędnych działek sąsiednich - jeśli zajdzie taka potrzeba, 10) wykonanie dokumentacji powykonawczej, 11) uczestniczenie w odbiorach, próbach i rozruchu technologicznym, 12) uzyskanie w imieniu zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenia zakończenia robót, 13) utrzymanie placu budowy i uporządkowanie terenu po pracach wraz uzyskaniem mediów na czas budowy, 14) zabezpieczenia kolizji z istniejącym uzbrojeniem, 4.Warunki techniczne: 1) Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuką budowlaną, przy zachowaniu optymalizacji wykonania. 2) Plac budowy winien być oznakowany tablicą informacyjną zgodnie z wymogami Prawa budowlanego. 3) Teren budowy należy zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych. Prace niebezpieczne właściwie oznakować zgodnie z przepisami bhp. 4) Za wypadki i szkody powstałe na placu budowy odpowiada Wykonawca. Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych. 5) Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać przepisów wynikających z Prawa budowlanego, 6) W czasie realizacji robót Wykonawca nie będzie utrudniał mieszkańcom i instytucjom dojazdu, będzie utrzymywał na swój koszt i ryzyko teren robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał wszelkie zbędne materiały, odpady oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. 7) Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej terenu i jego otoczenia, a także zdobyć na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą posłużyć do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu ponosi Wykonawca. 8) Wykonawca oznakuje teren budowy i będzie utrzymywał oznakowanie dróg zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu w okresie zajęcia pasa, (jeżeli będzie wymagane) 9) Wykonawca zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu (pełnego uporządkowania) wraz z uporządkowaniem terenów przyległych. 10) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia realizacji robót w taki sposób, aby nie wystąpiły uszkodzenia obiektów i infrastruktury, zlokalizowanych na terenie placu budowy i nie podlegających przebudowie oraz zlokalizowanych poza terenem placu budowy; w przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub infrastruktury, wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury. 11) Wykonawca zobowiązany jest zorganizować plac budowy zgodnie z wymogami właściwej gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniający ochronę powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym także przez zastosowanie sprawnego i właściwie eksploatowanego sprzętu oraz najmniej uciążliwej akustycznie technologii prowadzenia robót. 12) Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Właścicieli sąsiednich posesji o utrudnieniach i ograniczeniach w dojeździe na 7 dni przed planowanym terminem wykonywania robót. (jeżeli będzie wymagane) 13) W przypadku konieczności skorzystania z cudzej nieruchomości do wykonania prac przygotowawczych lub robót budowlanych, Wykonawca obowiązany jest przed ich rozpoczęciem uzgodnić przewidywany sposób, zakres i terminy korzystania z sąsiedniej nieruchomości z jej właścicielem, a po zakończeniu robót wykonawca obowiązany jest naprawić szkody powstałe w wyniku korzystania z sąsiedniej nieruchomości, (jeżeli będzie wymagane) 14) Wykonawca zapewni obsługę geotechniczną i geodezyjną łącznie z geodezyjnym wytyczeniem i inwentaryzacją powykonawczą nad realizacją robót. 5. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. W przypadku gdy w siwz pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania jakim mają odpowiadać oferty równoważne to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w siwz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 75 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Termin i miejsce wniesienia wadium 1) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należy przed upływem terminu składania ofert dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział w Gdańsku nr rachunku 69 1130 1121 0006 5590 8320 0002 z dopiskiem: Wadium - Modernizacja kotłowni w Zielonkach gm. Stary Targ UWAGA: wadium uznaje się za wniesione w terminie, jeżeli znalazło się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert. 2) W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, oryginał dokumentu wadium należy dostarczyć przed upływem terminu składania ofert do Kasy zamawiającego. Beneficjentem takich dokumentów musi być Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku z/s w Pruszczu Gdańskim, 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Powstańców Warszawy 28. 3) Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4) Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie, w wymaganej wysokości lub formie skutkuje wykluczeniem wykonawcy i odrzuceniem jego oferty z postępowania. 5) Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6) Wadium wniesione przez jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach