Przetargi.pl
„Modernizacja kotłowni w budynkach w Chełmży Część I: przy ul. Piotra Skargi 13 Część II: przy ul. Hallera 18”

Toruńskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, Watzenrodego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 653-81-10, , fax. 566 528 288
  • Data zamieszczenia: 2019-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Toruńskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    Watzenrodego 17
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 653-81-10, , fax. 566 528 288
    REGON: 87048505000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ttbs.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja kotłowni w budynkach w Chełmży Część I: przy ul. Piotra Skargi 13 Część II: przy ul. Hallera 18”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest:  Modernizacja kotłowni w budynkach w Chełmży Część I: przy ul. Piotra Skargi 13a/13b Część II: przy ul. Hallera 18a/18b”  Zamówienie zostało podzielone na 2 części.  Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.  Ofertę należy składać w odniesieniu do: Części I i II lub Części I lub Części II  Przedmiot zamówienia Część I : a) Modernizacja istniejącej instalacji wewnętrznej kotłowni ( schemat kotłowni załącznik nr 6) z wymianą urządzeń i armatury na nową w zakresie zgodnie z załącznikiem nr 4, b) Wykonanie odprowadzenia spalin poprzez wkład kominowy dla kotłów kondensacyjnych, c) Likwidacja obecnego systemu przygotowania c.w.u. z wymianą podgrzewacza wody na biwalentny o pojemności 500l, d) Demontaż i utylizacja zdemontowanych elementów kotłowni, e) Demontaż i utylizacja 4 zbiorników olejowych o wymiarach 180x210x90 każdy, f) Kalibracja urządzeń pomiarowych (ciepłomierzy) w uzgodnieniu z wykonawcą wskazanym przez Zamawiającego, g) Wykonanie dokumentacji powykonawczej i dokumentacji dla UDT wraz z odbiorem, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa (opłaty administracyjne po stronie Zamawiającego), h) Wykonanie napraw remontowo-budowlanych, w tym min,:  wymiana istniejącej instalacji elektrycznej wraz z wymianą rozdzielni elektrycznej na rozdzielnie z szafą sterowniczą,  wykonanie napraw murarsko-tynkarskich w kotłowni – 1 kpl  malowanie sufitu i ścian pomieszczenia kotłowni na kolor biały, w ilości ok. 122m2  poprawienie osadzenia klapy studni schładzającej  wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej 1 szt., na drzwi wewnętrzne EI 30. i) Modernizacja nie obejmuje wymiany elementów: naczynia przeponowego, pomp obiegowych c.o., c.w.u. i cyrkulacji, należy pozostawić.  Przedmiot zamówienia Część II : a) Modernizacja istniejącej instalacji wewnętrznej kotłowni ( schemat kotłowni załącznik nr 7) z wymianą urządzeń i armatury na nową w zakresie zgodnie z załącznikiem nr 5, b) Wykonanie odprowadzenia spalin poprzez wkład kominowy dla kotłów kondensacyjnych, c) Likwidacja obecnego systemu przygotowania c.w.u. z wymianą podgrzewacza wody na biwalentny o pojemności 500l, d) Demontaż i utylizacja zdemontowanych elementów kotłowni, e) Demontaż i utylizacja 4 zbiorników olejowych o wymiarach 180x210x90 każdy, f) Kalibracja urządzeń pomiarowych (ciepłomierzy) w uzgodnieniu z wykonawcą wskazanym przez Zamawiającego, g) Kalibracja czujnika gazu h) Wykonanie dokumentacji powykonawczej i dokumentacji dla UDT wraz z odbiorem, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa (opłaty administracyjne po stronie Zamawiającego), i) Wykonanie napraw remontowo-budowlanych, w tym min,:  wymiana istniejącej instalacji elektrycznej wraz z wymianą rozdzielni elektrycznej na rozdzielnie z szafą sterowniczą,  wykonanie napraw murarsko-tynkarskich w kotłowni – 1 kpl  malowanie sufitu i ścian pomieszczenia kotłowni na kolor biały, w ilości ok. 73m2 i) Modernizacja nie obejmuje wymiany elementów: naczynia przeponowego, należy pozostawić.  Charakterystyczne parametry budynku Część I: a) Powierzchnia użytkowa: 1586,50m2 b) Kubatura: 7465m3 c) Ilość mieszkań: 28 d) Ilość osób zamieszkujących budynek: 57  Charakterystyczne parametry budynku Część II: e) Powierzchnia użytkowa: 1700,00m2 f) Kubatura: 8184m3 g) Ilość mieszkań: 36 h) Ilość osób zamieszkujących budynek: 74 2. Wykonawca zastosuje do wykonania przedmiotu Umowy wyroby budowlane dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie, zgodnie z : - art.10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 1186). Zamawiający dopuszcza jedynie materiały budowlane w I klasie jakości. 3. Podwykonawstwo: 1/ Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 2/ Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem przez wykonawcę firm podwykonawców. 3/ Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 36a ust. 2 Pzp zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę prac instalacyjnych. 4/ Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 5/ Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331110-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: W odniesieniu do części I: 3000,00zł (słownie: trzy tysiące 00/100zł). W odniesieniu do części II: 3000,00zł (słownie: trzy tysiące 00/100zł). 2. Wadium wnosi się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział w Toruniu nr 93 1130 1075 8100 0000 0001 2775. Do oferty należy dołączyć kopię dowodu wniesienia wadium. 3. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 5 niniejszego paragrafu. 4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a). odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b). nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c). zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach