Przetargi.pl
MODERNIZACJA INSTALACJI SPALINOWEJ WRAZ Z MODERNIZACJĄ INSTALACJI GRZEWCZEJ W ISTNIEJĄCYCH BUDYNKACH MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH NA OM. SOLANKI W TORUNIU. Część I: Budynki przy ul. Gardzielewskiego 1/1a, 3/3a, 5/5a, Solankowej 40/40a, 42/42a, 44/44a, 46/46a Część II: Budynki przy ul. Gardzielewskiego 2/2b, 4/4a, 6/6a, 8/8a, 10/10a, 12/12c, 14/14c, 16,16a, Solankowej 38/38c, Włocławskiej 226/226c, 228/228a, 230/230b Część III: Budynki przy ul. Gardzielewskiego 10b/10c, 10d/10e, Włocławskiej 224/224c

Toruńskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, Watzenrodego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 653-81-10, , fax. 566 528 288
  • Data zamieszczenia: 2019-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Toruńskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    Watzenrodego 17
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 653-81-10, , fax. 566 528 288
    REGON: 87048505000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA INSTALACJI SPALINOWEJ WRAZ Z MODERNIZACJĄ INSTALACJI GRZEWCZEJ W ISTNIEJĄCYCH BUDYNKACH MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH NA OM. SOLANKI W TORUNIU. Część I: Budynki przy ul. Gardzielewskiego 1/1a, 3/3a, 5/5a, Solankowej 40/40a, 42/42a, 44/44a, 46/46a Część II: Budynki przy ul. Gardzielewskiego 2/2b, 4/4a, 6/6a, 8/8a, 10/10a, 12/12c, 14/14c, 16,16a, Solankowej 38/38c, Włocławskiej 226/226c, 228/228a, 230/230b Część III: Budynki przy ul. Gardzielewskiego 10b/10c, 10d/10e, Włocławskiej 224/224c
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji spalinowej wraz z modernizacją instalacji grzewczej w istniejących budynkach mieszkalnych wielorodzinnych na OM Solanki w Toruniu. I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Modernizacja instalacji spalinowej, w tym: 1/ Inwentaryzacja istniejącego systemu powietrzno-spalinowego. 2/ Adaptacja istniejącego systemu powietrzno-spalinowego na potrzeby kotłów gazowych kondensacyjnych polegająca na zastosowaniu nowego wkładu spalinowego ze stali kwasoodpornej typu LAS o średnicy umożliwiającej wpięcie od 3 do 4 kotłów do jednego pionu, w tym: a) Część I: 35 pionów b) Część II: 73 piony c) Część III: 24 piony 3/ Wyposażenie każdego pionu powietrzno-spalinowego w otwór wyczystkowy i odprowadzenie kondensatu oraz zakończenie nasadą systemową. 4/ Zapewnienie szczelności wbudowanego systemu powietrzno-spalinowego na min. 10 lat. 2. Wymiana dwufunkcyjnych kotłów gazowych na kotły kondensacyjne gazowe w łącznej ilości 415 szt. w III częściach, oraz demontaż istniejących kotłów gazowych we wskazanych lokalach w ilości 11szt.. Szczegółowy wykaz budynków z podaniem ilości kotłów i podziałem na etapy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, w tym: 1/ Demontaż istniejących kotłów gazowych dwufunkcyjnych – 426 szt. w tym: a) Część I: 112szt. b) Część II: 236szt. c) Część III: 78szt. 2/ Utylizacja zdemontowanych kotłów gazowych dwufunkcyjnych – 426 szt., w tym: a) Część I: 112szt. b) Część II: 236szt. c) Część III: 78szt. 3/ Dostarczenie i montaż nowych kotłów 415 szt. w tym: a) Część I: 108szt. b) Część II: 234szt. c) Część III: 73szt o parametrach: – moc kotłów: 6,5-24 kW, – znamionowa ilość wody uzyskanej przy ∆T=30k min. 13,8 l/minutę, – spręż wentylatora min. 100 Pa, – poziom mocy akustycznej nie więcej niż 45dB przy znamionowej mocy cieplnej, – kotły wyposażone w zabezpieczenie przez zwrotnym przepływem spalin, – wymienniki ciepła ze stali nierdzewnej 4/ Wykonanie podłączenia 415szt. kotłów do pionów spalinowych kształtkami systemowymi. 5/ Wykonanie odprowadzenia kondensatu do istniejących pionów kanalizacji sanitarnej za pomocą systemowych złączy. 6/ Wykonanie rozruchu nowych kotłów kondensacyjnych. 7/ Przeprowadzenie instruktażu obsługi kotła dla najemców indywidualnych. 8/ Podłączenie istniejących termoregulatorów pokojowych. 3. Wykonanie napraw elementów ścian, w tym. min. zamurowania, otynkowanie, szpachlowanie i malowanie na kolor biały. 4. Wykonanie w mieszkaniach przeglądu kominiarskiego po przeprowadzeniu adaptacji systemu powietrzno-spalinowego, w tym instalacji wentylacji i spalinowej ze szczególnym uwzględnieniem szczelności podłączenia elementów instalacji odprowadzającej spaliny z pieców, a także prawidłowego odprowadzenia powietrza niezbędnego do prawidłowego działania kotłów. 5. Wykonanie w mieszkaniach przeglądu instalacji gazowej po wymianie kotłów gazowych, ze szczególnym uwzględnieniem przyłączenia urządzeń do instalacji gazowej. 6. Wykonanie dokumentacji powykonawczej systemu powietrzno-spalinowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331110-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: W odniesieniu do części I: 21.000,00zł (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy 00/100zł). 2. Wadium wnosi się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział w Toruniu nr 93 1130 1075 8100 0000 0001 2775. Do oferty należy dołączyć kopię dowodu wniesienia wadium. 3. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 5 niniejszego paragrafu. 4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a). odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b). nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c). zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach