Wójt Gminy Ostróda ogłasza przetarg
- Adres: 14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 1
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 676 07 00 , fax. 089 676 07 90
- Data zamieszczenia: 2013-06-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Ostróda
ul. Jana III Sobieskiego 1 1
14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 676 07 00, fax. 089 676 07 90 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaostroda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja kotłowni osiedlowej obsługującej budynki mieszkalne w miejscowości Szyldak - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie dokumentacji modernizacji, wykonanie modernizacji kotłowni oraz rozruch kotłowni wraz z instalacjami odbiorczymi zasilanymi z tej kotłowni. Zamówienie obejmuje opracowanie dokumentacji technicznej planowanej modernizacji obiektu kotłowni osiedlowej oraz wykonanie robót w oparciu o wykonaną dokumentację w zakresie : -opracowanie dokumentacji na wymianę urządzeń kotłowni olejowej na zasilaną paliwem stałym (ekogroszek) wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, -opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, -opracowanie opisowe ( w punktach) poszczególnych elementów (budynków) , które muszą zasilane ciepłem na potrzeby co i cwu, -opracowanie kosztorysów szczegółowych dla modernizacji kotłowni węglowej, -wykonanie modernizacji kotłowni zgodnie z dokumentacją, -przeprowadzenie wszelkich badań , pomiarów oraz przygotowanie wszelkich dokumentów związanych z odbiorem robót , w tym dokumentacji powykonawczej, -rozruch kotłowni oraz instalacji odbiorczych w poszczególnych obiektach. Opracowanie projektowe realizować zgodnie z warunkami technicznymi oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu form dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz.U.Nr 202 poz. 2072). Realizacja powyższego zakresu powinna być wykonana w oparciu o przepisy Prawa Budowlanego przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy określony w instrukcji dla Wykonawców oraz przez osoby posiadające stosowne uprawnienia.Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie Programu funkcjonalno-użytkowego (załącznik nr 1 do SIWZ) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 29 ust 3 pzp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453300009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Pocztowy Nr 91 1320 1104 3132 5961 2000 0006 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego ul. Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda pok. 113 (parter, kasa) , a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminaostroda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie przyłącza wodno- kanalizacyjnego, montaż instalacji wod-kan wraz z armaturą sanitarną, wykonanie pomieszczeń w.c. w mieszkaniach, w budynku Sikorskiego 36 w Ełku, będącego własnością Gminy Miasta Ełk
Dodano: 2016-05-18 - Przebudowa budynku na lokale socjalne w miejscowości Upałty Małe, Gmina Giżycko
Dodano: 2016-04-28 - Świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji instalacji sanitarnych, wodno-kanalizacyjnych, c.o. i gazowych w budynkach, lokalach i na posesjach stanowiących własność Gminy Miasta Ełk, zarządzanych i administrowanych przez Administrator sp z o.o. ul. Wojska Polskiego 68, 19-300 Ełk
Dodano: 2015-12-04 - Prace konserwacyjne, drobne remonty, naprawy w branży sanitarnej oraz przeglądy gazowe w budynkach komunalnych położonych na terenie miasta Giżycko zarządzanych przez ADMINISTRATOR Spółka z o. o. ul. Pocztowa 3, 11-500 Giżycko od 1.12.2015 do 30.11.2015
Dodano: 2015-11-16 - Modernizacja kotłowni w Kamińsku ul. Pocztowa 7
Dodano: 2015-10-09 - MODERNIZACJA INSTALACJI ODPYLANIA SPALIN WRAZ Z MECHANICZNYM ODŻUŻLANIEM Z CIEPŁOWNI PRZY UL. NIDZICKIEJ 19 W DZIAŁDOWIE
Dodano: 2015-05-15 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przepompowniami we wsi Gródki oraz połączeniem z kanalizacją w Płośnicy (Etap II)
Dodano: 2015-02-26 - Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Lidzbarskiej do ul. Grudziądzkiej realizowanej w ramach zadania budżetowego pn.: Przebudowa ul. Gdańskiej.
Dodano: 2015-02-19 - Przebudowa instalacji grzewczej i wodno - kanalizacyjnej w budynkach szkoły
Dodano: 2014-10-28 - Świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji instalacji sanitarnych, wodno-kanalizacyjnych, c.o. i gazowych w budynkach i na posesjach stanowiących własność Gminy Miasta Ełk, zarządzanych i administrowanych przez ADMINISTRATOR sp. z o.o. w Ełku ul. Wojska Polskiego 68
Dodano: 2013-12-05