Przetargi.pl
Modernizacja kotłowni gazowej oraz remont instalacji centralnego ogrzewania w Zespole Szkół w Skorczycach

Gmina Urzędów ogłasza przetarg

  • Adres: 23-250 Urzędów, ul. Rynek 26
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8225052 , fax. 081 8285030
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Urzędów
    ul. Rynek 26 26
    23-250 Urzędów, woj. lubelskie
    tel. 081 8225052, fax. 081 8285030
    REGON: 00054908043729
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.urzedow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja kotłowni gazowej oraz remont instalacji centralnego ogrzewania w Zespole Szkół w Skorczycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja kotłowni gazowej oraz remont instalacji centralnego ogrzewania w Zespole Szkół w Skorczycach. 1). Wewnętrzna instalacja gazowa - rurociągi w instalacjach gazowych stalowe o połączeniach spawanych o śr. 25 mm - 7m - jw. lecz o śr. 40 mm - 10 m - jw. lecz o śr. 100 mm - 2,0 m - filtr gazowy o śr. 40 mm - 1 szt - kurki gazowe przelotowe o połącz. gwintowanych o śr. 25 mm, 40 mm, 2). Kotłownia - roboty instalacyjne - rurociągi stalowe o śr. 25 mm łączone przez spawanie - 9 m - jw. lecz o śr. 32 mm - 6 m - rurociągi w instalacjach c.o. stalowe o śr. nominalnej 15 mm o połączeniach spawanych na ścianach w budynkach - 18 m - montaż rurociągów stalowych o śr. 50 mm i grub. ścianek 3,6 mm - 10 m - rozdzielacze do kotłów i instalacji c.o. z rur o śr. nominalnej do 100 mm - 2,4 m - przewody wentylacyjne z blachy stalowej, prostokątne typ A/II o obwodzie do 1000mm 3,20 m2 - czerpnie lub wyrzutnie ścienne prostokątne typ A o obw. Do 1300 mm - 1 szt - rurociągi stalowe ocynkowane o śr. 20 mm o połączeniach gwintowanych - 9 m - kocioł gazowy z osprzętem szt. 2; - naczynie wzbiorcze przeponowe na ciśnienie robocze o poj. do 80 dm3, - pompy wirowe odśrodkowe - 4 kpl, 3. Grzejniki według zestawienia w projekcie budowlanym - Wymagania stawiane wykonawcom w stosunku do przedmiotu zamówienia i szczegółowy zakres robót budowlanych, ilość, materiały, określają załączone do niniejszej siwz przedmiary robót, projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowo-kosztorysowej znajdują się wskazane znaki towarowe, patent czy pochodzenie, należy przyjąć, że zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjnych/użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna - art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane i urządzenia spełniają wymagania określone przez zamawiającego ( art. 30 ust. 5 ustawy Pzp) - Wykonawca powinien obejrzeć miejsce robót i zebrać wszelkie informacje, które mogą mieć wpływ na wartość zmówienia i być niezbędnymi do przygotowania oferty i podpisania umowy na wykonanie zamawianych robót. Koszty oględzin miejsca robót ponosi wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453311007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 3 000 zł. Słownie złotych: trzy tysiące. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1.1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: nr 10 8717 1022 2005 5000 0039 0005 z adnotacją - wadium na modernizację instalacji c.o. w ZS Skorczyce 1.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 1.3) w gwarancjach bankowych, 1.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 1.5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie 2009-05-29. Sposób przekazania: wadium w formie ustalonej w pkt 1.2 - 1.5 siwz musi być zdeponowane w oryginale przed terminem składania ofert w pokoju nr 4 u pracownika zajmującego się zamówieniami publicznymi - Alicja Kozik, a na kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, zamawiający może potwierdzić odpowiednią adnotacją o wniesieniu wadium w niniejszym postępowaniu. W przypadku składania oferty droga pocztową do oferty należy dołączyć kserokopię gwarancji wadialnej potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę oraz osobno dołączyć oryginał gwarancji wadialnej, który po otwarciu ofert zostanie przekazany pracownikowi zajmującemu się zamówieniami publicznymi , a jego ksero z adnotacją i podpisem o przyjęciu wadium zostanie przesłane wykonawcy pocztą. 2. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 3. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 4. Zamawiający żąda aby oferta zabezpieczona wadium w formie innej niż pieniądz zawierała zapis nieodwołalnej i bezwarunkowej , bez sporu zapłaty na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego kwoty wadium z tytułu zatrzymania wadium jeżeli wykonawca: 1) w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających warunki udziału w postępowaniu, oraz dokumentów potwierdzających spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie; Wykonawca którego oferta została wybrana 2) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 4) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 5. W przypadku nie zabezpieczenia oferty, jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium, wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia na zał. nr 2 - proszę wskazać poprzez przekreślenie wersji nieodpowiedniej czy wykonawca dysponuje własnym doświadczeniem i wiedzą, potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, czy przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów - wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, Zamawiający wymaga od wykonawców wykazania doświadczenia w realizacji robót budowlanych poprzez wykazanie conajmniej jednego zadania odpowiadającego swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. wykonanie demontażu istniejącej instalacji c.o. w budynku , wykonanie nowej instalacji c.o. z montażem grzejników, wykonanie instalacji gazowej dostarczającej paliwo do kotła grzewczego, wymiana kotłów gazowych, o wartości minimum 90 000 zł. - dokumentów stwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi ,osoba która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, kierownika robót instalacyjnych, w specjalności odpowiedniej do przedmiotu zamówienia tj. w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych, a także zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; - pisemnego zobowiązania podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zmówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 100 000 PLN, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. oświadczenie według załącznika nr 2 do siwz - o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 5. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: -nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1 do 4. 6. podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 7. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: - jest niezgodną z ustawą - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. - zawiera błędy w obliczeniu ceny - wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 8. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 9. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia, nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.1) formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) kosztorys ofertowy - opracowany według załączonego do niniejszej siwz przedmiaru robót - zał. nr 1a, podpisany przez wykonawcę A.3) Wzór umowy - parafowany na każdej stronie przez wykonawcę oraz potwierdzające spełnienie warinków udziału: B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - zał. nr 2 C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, składa następujące dokumenty: C.1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; Zamawiający wymaga od wykonawców wykazania doświadczenia w realizacji robót budowlanych poprzez wykazanie conajmniej jednego zadania odpowiadającego swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. wykonanie demontażu istniejącej instalacji c.o. w budynku , wykonanie nowej instalacji c.o. z montażem grzejników, wykonanie instalacji gazowej dostarczającej paliwo do kotła grzewczego, wymiana kotłów gazowych, o wartości minimum 90 000 zł. . C.2] dokumentów stwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi ,osoba która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, kierownika robót instalacyjnych, w specjalności odpowiedniej do przedmiotu zamówienia tj. w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych, a także zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; C.3] wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; C.4] pisemnego zobowiązania podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zmówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1] informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 100 000 PLN, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B1 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie H. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów H.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem H.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Dokumenty potwierdzające doświadczenie w realizacji tego rodzaju robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, o wartościach wskazanych w walucie euro , a także dokument potwierdzający sytuacje finansową wykonawcy, zamawiający przeliczy według średniego kursu złotego w stosunku do euro na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 2007r. tj. 3.8771zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/urzedow przetargi

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach