Przetargi.pl
Modernizacja Kotłowni Gazowej - wymiana kotłów w kotłowni zlokalizowanej przy budynku Urzędu Skarbowego w Zabrzu ul. Bytomska 2. Nr OL-1/251-4/PN-3/11

Urząd Skarbowy w Zabrzu ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, ul. Bytomska 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2777699 , fax. 032 2777666
  • Data zamieszczenia: 2011-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Zabrzu
    ul. Bytomska 2 2
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 032 2777699, fax. 032 2777666
    REGON: 27050752800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Kotłowni Gazowej - wymiana kotłów w kotłowni zlokalizowanej przy budynku Urzędu Skarbowego w Zabrzu ul. Bytomska 2. Nr OL-1/251-4/PN-3/11
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje realizację projektu budowlanego na modernizację kotłowni gazowej - wymiana kotłów w tym dostawę wraz z montażem i uruchomieniem: - 2 sztuk kotłów o mocy 170 KW każdy - Sterownika - 2 sztuk palników dwustopniowych - Naczynia przeponowego- zamkniętego - Jonizatora uzdatniająco - uzupełniającego Szczegółowe wymagania dotyczące w/w urządzeń zostały zawarte w projekcie budowlanym modernizacja kotłowni gazowej - wymiana kotłów i przedmiarze robót. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszelkie prace związane z montażem w/w urządzeń w szczególności są to: - roboty rozbiórkowe - roboty murowe - roboty tynkowe i okładzinowe - roboty posadzkowe -roboty izolacyjne i pokrywcze - instalacje wod - kan - instalacje elektroenergetyczne - dostawa i montaż wyposażenia. 3. Projekt budowlany modernizacji kotłowni gazowej - wymiana kotłów, przedmiary robót stanowią opis przedmiotu zamówienia a wymagania wyszczególnione chociażby w jednym z nich są obowiązujące dla wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje następująca kolejność: projekty budowlane, przedmiary robót, umowa oraz niniejsza specyfikacja istotnych warunków zamówienia. 4. Przedmiot umowy realizowany będzie zgodnie z harmonogramem realizacji prac zatwierdzonym przez zamawiającego z uwzględnieniem etapów odbioru poszczególnych robót ze szczególnym uwzględnieniem robót zanikających lub ulegających zakryciu. 5. Do obowiązku wykonawcy należy ubezpieczenie na własny koszt wykonania przedmiotu umowy od wszelkiej odpowiedzialności. 6. W celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, zamawiający zaleca dokonanie przez wykonawcę wizji lokalnej w terenie. 7. Wykonanie przedmiotu zamówienia powinno być zgodne z projektem i przedmiarem robót, w których dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym. 8. Podane nazwy własne produktów w dokumentacji stanowiącej Załącznik nr 1 do SIWZ są przykładowe i wskazują na wymagania techniczne, jakościowe i funkcjonalne materiałów, o których zamawiający wie, że spełniają postawione im wymagania. Proponowane przez wykonawcę materiały mogą być innego producenta pod warunkiem, że będą spełniały wymagania techniczne, jakościowe i funkcjonalne określone przez zamawiającego. 9. Kod według wspólnego słownika zamówień: 45.33.11.00-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.11.10-0 - Instalowanie kotłów. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 1. Przeszkolenia wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi zamontowanych urządzeń. 2. Wykonanie dokumentacji odbiorowej zawierającej wszystkie niezbędne atesty, protokoły z prób szczelności, protokoły kominiarskie na wykonane przewody, deklaracje zgodności, instrukcje użytkowania w języku polskim oraz gwarancje producenta na zastosowane materiały. 3. Wymagane okresy oraz warunki rękojmi i gwarancji zostały określone przez zamawiającego w Załączniku nr 8 do niniejszej SIWZ ( Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453311007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/zabrze.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach