Przetargi.pl
„Modernizacja korytarza oraz wymiana pionów kanalizacyjnych – adaptacja projektu przebudowy Poradni „K”, zgodnie z koncepcją przebudowy obiektu Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A.”

Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych -ZOZ S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-101 Polkowice, Kard. B. Kominka 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych -ZOZ S.A.
    Kard. B. Kominka 7
    59-101 Polkowice, woj. dolnośląskie
    REGON: 390760852
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcuz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot leczniczy - przedsiębiorstwo prowadzące działalność medyczną

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja korytarza oraz wymiana pionów kanalizacyjnych – adaptacja projektu przebudowy Poradni „K”, zgodnie z koncepcją przebudowy obiektu Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja korytarza oraz wymiana pionów kanalizacyjnych – adaptacja projektu przebudowy Poradni „K”, zgodnie z koncepcją przebudowy obiektu Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje:1) Wykonanie robót budowlanych zgodnie z Projektem Technicznym, w tym:1.1. Wyburzenia i roboty rozbiórkowe, w tym:- Wyburzenia ścian;- Demontaż stolarki okiennej oraz drzwiowej;- Demontaż parapetów wewnętrznych oraz zewnętrznych;- Skucie tynków;- Demontaż wykończenia podłogi oraz ścian;- Demontaż istniejących urządzeń sanitarnych i elektrycznych;1.2. Roboty przygotowawcze, w tym:- Oczyszczeniu powierzchni ze starych okładzin i powłok,- Obróbka otworów i przepustów technologicznych w przegrodach budowlanych,- Reprofilacja oczyszczonych powierzchni,- Wbudowanie systemowej zabudowy przerw dylatacyjnych,- Wykonanie podkładów pod powłoki wykończeniowe1.3. Roboty ogólnobudowlane i montaże, w tym: - Zamurowanie otworów drzwiowych;- Wykonanie ścian działowych w systemie zabudowy lekkiej;- Wykonanie tynków ścian wewnętrznych;- Wykonanie wykończenia ścian wewnętrznych;- Wykonanie wykończenia podłóg;- Wykonanie wykończenia sufitów;- Montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej;- Montaż stolarki okiennej zewnętrznej;- Montaż parapetów zewnętrznych oraz wewnętrznych 2) Roboty instalacyjne zgodnie z Projektem Technicznym, w tym:2.1. Instalacje sanitarne2.1.1. Roboty rozbiórkowe, demontaże- Demontaż podejść instalacji sanitarnej,- Wykonanie odkrywek istniejących pionów i poziomów instalacji sanitarnej,2.1.2. Roboty instalacyjne- Wykonanie brózd pod montaże instalacyjne,- Wymiana istniejących pionów wody zimnej, ciepłej wody użytkowej i kanalizacyjnej- Zakrycie bruzd i otworowań2.2. Instalacje grzewcze:2.2.1. Roboty rozbiórkowe, demontaże- Demontaż grzejników,2.2.2. Roboty instalacyjne- Wymiana pionów i rozprowadzeń instalacyjnych,- Wykonanie podejść instalacyjnych do nowoprojektowanych grzejników,- Montaż nowoprojektowanych grzejników,- Zakrycie bruzd i otworowań2.2.3. System klimatyzacji pomieszczeń,- Wykonanie rurociągów instalacji klimatyzacyjnej,- Wykonanie instalacji odprowadzenia skroplin wraz z podłączeniem do instalacji kanalizacji sanitarnej- Montaż agregatów i jednostek klimatyzacyjnych- Zakrycie bruzd i otworowań2.3. Instalacje elektryczne2.3.1. Roboty rozbiórkowe, demontaże- Demontaż przewodów instalacji elektrycznych oraz teletechnicznych,- Demontaż tablic/rozdzielnic,2.3.2. Roboty instalacyjne- Wbudowanie rozdzielnicy- Rozprowadzenie tras kablowych instalacji oświetlenia podstawowego, awaryjnego, ewakuacyjnego, gniazd wtykowych oraz teletechnicznych,- Wbudowanie sterowania oprawami – łączniki- Montaż opraw oświetlenia podstawowego i awaryjnego,- Montaż gniazd wtykowych,- Montaż znaków ewakuacyjnych,- Montaż opraw oświetlenia awaryjnego,- Wykonanie wymaganych przepisami pomiarów wraz z protokołami potwierdzającymi ich wykonanie2.4. Instalacja odgromowa- Montaż zwodów pionowych,- Wykonanie włączenia nowo wbudowanych zwodów do istniejącej instalacji odgromowej budynku,- Wykonanie wymaganych przepisami pomiarów wraz z protokołami potwierdzającymi ich wykonanie.2.5. Instalacja okablowania strukturalnego- Rozprowadzenie okablowania strukturalnego, miedzianego i światłowodowego- Wykonanie montażu gniazd okablowania strukturalnego, paneli krosowych, szaf typu RACK,- Wykonanie przyłączeń nowobudowanych instalacji okablowania strukturalnego do instalacji istniejącej,- Wykonanie instalacji przyzywowej wraz z lampkami i przyciskami,- Wykonanie wymaganych przepisami pomiarów wraz z protokołami potwierdzającymi ich wykonanie. 3) Roboty inne obejmujące:3.1. Dostawę i montaż urządzeń i wyposażenia pomieszczeń zgodnie z Projektem Technicznym;4) Wykonanie prac porządkowych po robotach budowlanych 3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ oraz wynika z następujących dokumentów:1) Specyfikacja Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla branży architektoniczno-budowlanej, opracowanie mgr inż. Grzegorz Kędzierski;2) Specyfikacje Techniczne – instalacja elektryczna, teletechniczna i niskoprądowa;3) Specyfikacja Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla branży sanitarnej, opracowanie mgr inż. Wojciech Kuśnierkiewicz;4) Projekt Techniczny;5) Pomocniczy przedmiar robót budowlanych dla branży architektoniczno-budowlanej, opracowanie inż. Bartosz Borowiecki;6) Pomocniczy przedmiar robót budowlanych dla branży elektrycznej, opracowanie mgr inż. Michał Nagórka;7) Pomocniczy przedmiar robót budowlanych dla branży sanitarnej, opracowanie mgr inż. Wojciech Kuśnierkiewicz.8) Opis techniczny urządzeń i wyposażenia pomieszczeń zgodnie z Projektem Technicznym:a) załącznik nr 9a do SWZ: Meble o konstrukcji z płyty meblowej ,b) załącznik nr 9b do SWZ: Meble o konstrukcji profil aluminiowy wypełniony płytą meblową,c) załącznik nr 9c do SWZ: Fotelik lekarski z oparciem,d) załącznik nr 9d do SWZ: Fotel obrotowy z regulacją wysokości,e) załącznik nr 9e do SWZ: Krzesło z podłokietnikami tapicerowane,f) załącznik nr 9f do SWZ: Fotel ginekologiczny,g) załącznik nr 9g do SWZ: Wózek zabiegowy, h) załącznik nr 9h do SWZ: Wózek zabiegowy z kuwetami,i) załącznik nr 9i do SWZ: Waga ze wzrostomierzem,j) załącznik nr 9j do SWZ: Kozetka lekarska drewniana,k) załącznik nr 9k do SWZ: Drabinka rehabilitacyjna,l) załącznik nr 9l do SWZ: Lampa zabiegowa sufitowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 30.000,00 zł(słownie: trzydzieści tysięcy złotych).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawyz dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego w Banku BS Wschowa O Polkowice nr rachunku 89 8669 0001 0141 6844 2000 0015 z dopiskiem „Wadium – nr postępowania DZP-28/2023”.UWAGA: Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnychna w/w rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lubporęczenia w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym i spełniać conajmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przezWykonawcę określone w ustawie Pzp2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą(z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w przypadku składania wadium w formie poręczenia lub gwarancji z treści dokumentu musi wynikaćmożliwość skutecznego zaspokojenia roszczenia zamawiającego, w razie spełnienia przesłanekzatrzymania wadium, które wystąpią w terminie związania ofertą;6) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowegopostępowania;7) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Powiat Polkowicki;8) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.),Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanychz tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegającychsię o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nieutrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadiumw przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą wpisani do właściwego rejestru przedsiębiorców.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) w zakresie doświadczenia:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie:minimum 2 roboty ogólnobudowlane w obiektach użyteczności publicznej, w tym minimum 1 (słownie: jedna) robota w obiekcie medycznym o wartości tych robót wynoszącej minimum1.000.000,00 złotych brutto.Wykaz ww. robót budowlanych zostanie sporządzony przez Wykonawcę na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SWZ oraz złoży oświadczenie sporządzone na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2A do SWZ. Warunek będzie oceniany w oparciu o wykaz i oświadczenie, złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.b) osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:a) kierownikiem robót branży budowlanej, posiadającym uprawnienia budowlane w specjalnościkonstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń i co najmniej 3 latadoświadczenia w kierowaniu robotami w ww. specjalności i robót budowlanych i przynależącego dowłaściwej Izby Samorządu Zawodowego,b) kierownikiem robót branży sanitarnej, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowaniarobotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeńw zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i co najmniej 3 lata doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności i przynależącego do właściwej Izby Samorządu Zawodowego,c) kierownikiem robót branży elektrycznej, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowaniarobotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznychi elektroenergetycznych i co najmniej 3 lata doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymiw ww. specjalności i przynależącym do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.Wykaz ww. osób zostanie sporządzony przez Wykonawcę na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 6 do SWZ oraz złoży oświadczenie sporządzone na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2A do SWZ. Warunek będzie oceniany w oparciu o wykaz i oświadczenie, złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach