Przetargi.pl
Modernizacja kompleksu budynków Sulechowskiego Domu Kultury przy al. Wielkopolskiej wraz z budową amfiteatru i zagospodarowaniem parku etap: opracowanie dokumentacji projektowej

Gmina Sulechów ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Sulechów, Plac Ratuszowy 6
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3851120 , fax. 068 3854686
  • Data zamieszczenia: 2013-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulechów
    Plac Ratuszowy 6 6
    66-100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 068 3851120, fax. 068 3854686
    REGON: 00052676500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja kompleksu budynków Sulechowskiego Domu Kultury przy al. Wielkopolskiej wraz z budową amfiteatru i zagospodarowaniem parku etap: opracowanie dokumentacji projektowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający powierza, a Wykonawca przyjmuje do realizacji wykonanie, w ramach zadania pn.: Modernizacja kompleksu budynków Sulechowskiego Domu Kultury przy Al. Wielkopolskiej wraz z budową amfiteatru i zagospodarowaniem parku, dokumentacji projektowej remontu budynków wraz z wyposażeniem oraz zagospodarowania terenu zlokalizowanego na części działki nr 583/3, położonej w Sulechowie. 2. Dokumentacja, o której mowa w ust. 1 powyżej, winna składać się z: a) projektu budowlanego, obejmującego: branżę budowlaną - 5 egz., branżę elektryczną - 5 egz., branżę sanitarną - 5 egz., b) projektu wykonawczego, obejmującego: branżę budowlaną - 5 egz., branżę elektryczną - 5 egz., branżę sanitarną - 5 egz., c) przedmiaru robót każdej branży z wyliczeniem ilości - 2 egz., a nadto Wykonawca zobowiązuje się do wykonania i przekazania Zamawiającemu: 1) informacji dotyczącej planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (art. 20 ust. 1 pkt 1b ustawy Prawo budowlane) - 4 egz., 2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - 4 egz., 3) projektu wystroju wnętrz i wyposażenia - poza częścią rysunkową wskazującą lokalizację poszczególnych elementów wyposażenia oraz częścią opisową musi on zawierać zestawienie wyposażenia z określeniem ilości, cech szczególnych i parametrów, tj. wymiarów elementów oraz parametrów umożliwiających jednoznaczne dokonanie zamówienia wyposażenia - rodzaje materiałów, oklein, kolory tapicerek, dane techniczne, jednak bez podania nazw własnych i producentów, a także rysunki techniczne nietypowych elementów wyposażenia - 3 egz., 4) opracowania kosztowego każdej branży osobno, w skład którego wchodzą: a) kosztorysy inwestorskie szczegółowe z zestawieniem materiałów, sprzętu i robocizny - 2 egz., b) kosztorysy nakładcze (szczegółowe bez cen) - 1 egz., c) kosztorysy uproszczone ofertowe - 2 egz., 5) opracowania kosztowego wyposażenia po konsultacji z Zamawiającym - 2 egz., 6) zbiorczego zestawienia kosztów (ZZK) - 1 egz. 3. Dokumentacja projektowa musi obejmować między innymi: remont elewacji budynków; remont dachów; budowę amfiteatru wraz z zapleczem w technologii uzgodnionej z Zamawiającym; remont lub przebudowę widowni; ogrodzenie terenu; zagospodarowanie terenu, w tym m.in. utwardzenie ścieżek i dojazdów, elementy małej architektury, oświetlenie z wykorzystaniem energii słonecznej, plac zabaw; remont pomieszczeń budynku SDK wraz z wymianą, remontem instalacji wewnętrznych; niezbędne wyposażenie po konsultacji z Zamawiającym; 4. Dokumentacja projektowa oraz opracowania kosztorysowe winny zostać podzielone na dwa etapy - prace wewnątrz budynków (remont pomieszczeń oraz wyposażenie) oraz prace wykonywane na zewnątrz (elewacje, dachy, amfiteatr, zagospodarowanie terenu, itd.). Dodatkowo przed przystąpieniem do wykonania opracowań kosztowych ich podział na części należy uzgodnić z Zamawiającym. 5. Budynek objęty jest ewidencją konserwatorską i położony w strefie ochrony konserwatorskiej. 6. Na dachu budynku lub w innym uzgodnionym z Zamawiającym miejscu, należy przewidzieć kolektory wykorzystujące energię słoneczną do ogrzewania budynku i wody oraz ogniwa fotowoltaiczne do uzyskania energii elektrycznej na potrzeby własne lub sprzedaży. Instalacja alternatywnych źródeł energii oraz energii konwencjonalnej musi zostać tak zaprojektowana, aby w razie potrzeby powyższe źródła energii wzajemnie się uzupełniały i aby odbywało się to bezobsługowo. 7. Orientacyjny zakres opracowania został przedstawiony na mapie stanowiącej integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - załącznik nr 1 do niniejszej umowy. 8. Zamówienie winno być wykonane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. poz. 462), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2004 Nr 130, poz. 1389), jak również z uwzględnieniem Polskich Norm, w tym właściwych norm technicznych. 9. Wykonawca wykona inwentaryzację obiektu i skonsultuje z Zamawiającym dokładny zakres prac remontowych, koncepcję układu i sposobu użytkowania pomieszczeń. 10. Dokumentacja projektowa winna zawierać w opisie wszystkie dane stanowiące podstawę przyjętych rozwiązań projektowych. 11. Zakres opracowania musi obejmować ewentualne projekty branżowe przebudowy infrastruktury podziemnej i naziemnej wynikające z uzgodnień branżowych z właścicielami sieci. 12. Wykonawca winien uzyskać w imieniu Zamawiającego wszelkie niezbędne uzgodnienia oraz decyzję o pozwoleniu na budowę wraz z zatwierdzeniem dokumentacji. Wszelkie opłaty z tym związane ponosi Wykonawca. 13. Ilości określone w ust. 2 powyżej nie obejmują egzemplarzy niezbędnych do uzyskania uzgodnień i decyzji. 14. Przekazanie przedmiotu umowy w ilościach określonych w ust. 2 powyżej, wraz z pozwoleniem na budowę, nastąpi w siedzibie Zamawiającego. Z czynności przekazania strony sporządzą protokół zdawczo-odbiorczy. Jeżeli w trakcie odbioru przedmiotu umowy Zamawiający stwierdzi wady przedstawionej dokumentacji, fakt ten odnotuje w protokole zdawczo-odbiorczym oraz określi termin na ich usunięcie. 15. Opracowania określone w ust. 2 muszą zostać przekazane Zamawiającemu w formie papierowej oraz w formie elektronicznej, dokładnie odpowiadającej zawartości formy papierowej. Dokumentacja po uzyskaniu pozwolenia na budowę oraz opracowania kosztowe (wszystkie strony) muszą zostać zeskanowane i zapisane w formacie otwartym, np. pdf lub jpg. Opracowania kosztowe dodatkowo w muszą być opracowane w programie umożliwiającym ich edycję w programie ZUZIA lub NORMA. 16. Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców. 17. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych. 18. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 19. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 20. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1.443,90 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta czterdzieści trzy złote 90/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach