Przetargi.pl
Modernizacja kompleksowa operatu ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej Tworóg

Powiat Tarnogórski ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3813786 , fax. 032 3813727
  • Data zamieszczenia: 2012-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tarnogórski
    ul. Karłuszowiec 5 5
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 032 3813786, fax. 032 3813727
    REGON: 27628546000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnogorski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja kompleksowa operatu ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej Tworóg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej modernizacji operatu ewidencji gruntów i budynków w celu utworzenia pełnego zbioru danych ewidencyjnych dla jednostki ewidencyjnej Tworóg, obręby: Boruszowice, Brynek, Hanusek, Koty, Mikołeska, Nowa Wieś Tworowska, Połomia, Świniowice, Tworóg, Wojska zgodnie z treścią § 55 pkt 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29.03.2001r w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U z 2001r., Nr 38, poz. 454), zwane dalej rozporządzeniem. 2.Zakres prac do wykonania: 2.1. Utworzenie numerycznej mapy ewidencyjnej, zawierającej wszystkie elementy wymienione w § 28 ust.1 rozporządzenia. 2.2. W przypadku gdy istniejąca dokumentacja nie spełnia wymogów rozporządzenia, położenie punktów granicznych należy określić na podstawie terenowych pomiarów geodezyjnych wykorzystując dokumentację znajdującą się w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Tarnowskich Górach. Ustalenie i pomiar granic wykonać stosownie do §§ 37 i 38 rozporządzenia. 2.3. W przypadku stwierdzenia niezgodności danych dotyczących granicy obrębu, ze stanem prawnym nieruchomości, należy ustalić przyczyny takiego stanu i zależnie od wyniku analizy dokonać sprostowania danych. Należy dokonać uzgodnienia granic obrębu z granicami obrębów sąsiednich, uzgodnienia załączyć do operatu. 2.4. Obliczenie powierzchni działek ewidencyjnych i porównanie z powierzchnią ewidencyjną. 2.5. Obliczenie powierzchni użytków gruntowych i konturów klasyfikacyjnych w działkach ewidencyjnych, wyrównanie ich do powierzchni działki oraz sporządzenie 2 egzemplarzy wykazów zmian danych ewidencyjnych. 2.6. Wprowadzenie do operatu ewidencyjnego zmian wynikających z wykazów sporządzonych przez Wykonawcę wraz z przygotowaniem zawiadomień o zmianach zgodnie z § 49 rozporządzenia. 2.7. Założenie ewidencji budynków. 2.8. Przeprowadzenie kontroli spójności geometrii obiektów mapy oraz zgodności obiektów mapy z częścią opisową operatu ewidencyjnego. 2.9. Udział w procesie wyłożenia projektu operatu ewidencji gruntów i budynków do wglądu zainteresowanych podmiotów, rozpatrzenie uwag i zastrzeżeń. 3. Charakterystyka obiektu: 3.1. Jednostka ewidencyjna: Tworóg - kod statystyczny - 241301_1 Poniżej dane ułożone w kolejności: Identyfikator obrębu, Nazwa obrębu, Pow. ewid. obrębu [ha], Ilość arkuszy, Ilość działek, Szacunkowa ilość budynków 3.1.1. 241308_2.0001, Boruszowice, 669, 10, 879, ok. 570 3.1.2. 241308_2.0002, Brynek , 11587, 8, 753, ok. 410 3.1.3. 241308_2.0003, Hanusek, 673, 5, 720, ok. 400 3.1.4. 241308_2.0004, Koty, 23511, 13, 1338, ok. 670 3.1.5. 241308_2.0005, Mikołeska, 927, 4, 366, ok. 190 3.1.6. 241308_2.0006, Nowa Wieś Tworowska, 512, 5, 1001, ok. 600 3.1.7. 241308_2.0007, Połomia, 10880, 7, 955, ok. 370 3.1.8. 241308_2.0008, Świniowice, 16841, 7, 805, ok. 270 3.1.9. 241308_2.0009, Tworóg, 24212, 12, 2431, ok. 1410 3.1.10. 241308_2.0010, Wojska, 10078, 11, 1249, ok. 720 3.2. Część opisowa operatu ewidencji gruntów i budynków prowadzona jest w systemie informatycznym, opartym na relacyjnej bazie danych ORACLE i aktualizowana w oprogramowaniu Kataster W/Z firmy Sygnity. 3.3. Numeryczna warstwa adresowa oraz warstwa osi ulic jest prowadzona i aktualizowana w GEOBAZIE w środowisku edycyjnym EDYCJA WZ, skonfigurowanym przez firmę Sygnity. 4. Materiały do wykorzystania: 4.1. Mapa ewidencyjna w postaci analogowej, 4.2. Warstwa działek wprowadzona do GEOBAZY na podstawie opracowania KERG 443-002/2006 aktualizowana na bieżąco w ramach prac własnych, 4.3. 815 budynków, które zostały wprowadzone do mapy numerycznej w ramach prac własnych. 4.4. Archiwalne mapy ewidencyjne - zarysy pomiarowe wraz z wykazem działek w formie skanów, 4.5. Dane z części opisowej operatu ewidencji gruntów i budynków w pliku SWDE, w tym dane dotyczące 328 budynków dla których w bazie danych są założone kartoteki, 4.6. Mapa zasadnicza w postaci analogowej w skali 1:2000, 4.7. Roczniki katastralne, 4.8. Operaty z pomiaru powykonawczego budynków oraz weryfikacji użytków wykonanych na terenie gminy od początku 1993 r. - ok. 275 operatów. 4.9. Mapy klasyfikacyjne w postaci analogowej lub w postaci rastrów. 4.10. Księga ewidencji robót geodezyjnych (KERG:EEE-NNN/RRRR). 4.11. Warstwa osi ulic, numerów adresowych i wykaz numeracji dróg publicznych. 4.12. Opis poszczególnych warstw i atrybutów przyjęty przez Zamawiającego. 4.13. Szablony plików w postaci shape zawierające wymagane atrybuty dla warstw mapy numerycznej. 4.14. Skany rejonów i obwodów statystycznych. 4.15. Raporty porównania działek w części mapowej i opisowej. 4.16. Porównanie powierzchni działek ewidencyjnych w części mapowej z częścią opisową. 4.17. Współczynniki transformacji pomiędzy układem 1965 a układem 2000 zawierające korektę lokalną właściwą dla powiatu tarnogórskiego. 5. Harmonogram prac: 5.1. Etap I: Prace przygotowawcze i analiza istniejących materiałów geodezyjno-kartograficznych. W celu stwierdzenia kompletności materiałów mapę przeglądową, spis szkiców katastralnych oraz segregator z ponumerowanymi szkicami należy przedstawić do wglądu Zamawiającemu przed przystąpieniem do dalszego opracowania. 5.2. Etap II: Wykonanie warstwy graniczników, warstwy granic i warstwy działek ewidencyjnych. Zakończeniem etapu II jest warstwa graniczników, warstwa granic działek oraz warstwa działek w GEOBAZIE. Na podstawie materiałów przekazanych przez Wykonawcę, Zamawiający sporządzi własny raport niezgodności i porówna go z raportem Wykonawcy. W razie wystąpienia różnic Wykonawca jest zobowiązany do ich wyjaśnienia i usunięcia. 5.3. Etap III: Wykonanie warstwy budynków, użytków, granic, granic użytków i użytków gruntowych. Zakończeniem etapu III są warstwy konturów użytków gruntowych i konturów klasyfikacyjnych oraz zaktualizowane warstwy budynków, rejonów i obwodów statystycznych oraz numeracji dróg publicznych wraz z atrybutami w GEOBAZIE. 5.4. Etap IV: Postępowanie formalno - prawne, wyłożenie projektu operatu. Przed rozpoczęciem wyłożenia baza danych opisowych i graficznych zostanie ponownie poddana kontroli przez Zamawiającego i po uzyskaniu pozytywnej opinii zostanie dopuszczona do wyłożenia. 5.5. Etap V: Wprowadzenie zmian do części opisowej operatu ewidencyjnego. Zakończeniem etapu V będzie numeryczna mapa ewidencyjna, zawierająca wszystkie elementy wymienione w § 28 ust.1 rozporządzenia, spójna z częścią opisową operatu ewidencji gruntów i budynków. 5.6. Wymagany nieprzekraczalny termin realizacji przedmiotu umowy, którym jest data podpisania bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego, upływa: 5.6.1 dla etapu I dnia: 31.10.2012 r. 5.6.2 dla etapu II dnia: 28.02.2013 r. 5.6.3. dla etapu III dnia: 28.06.2013 r. 5.6.4. dla etapu IV dnia: 30.08.2013 r. 5.6.5 dla etapu V dnia: 16.12.2013 r. 6. Ustalenia dodatkowe. 6.1. Wykonawca ponosi koszty opłat za zgłoszenie pracy geodezyjnej zgodnie z Lp. 2 tabeli III załącznika nr 1 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 19 lutego 2004r. w sprawie wysokości opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz udzielanie informacji, a także za wykonywanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego. (Dz. U. Nr 37, poz.333). Zamawiający nie przewiduje zastosowania współczynnika 0,01. 6.2. Zamawiający zawrze z wyłonionym w przetargu nieograniczonym Wykonawcą umowę z wynagrodzeniem ryczałtowym w rozumieniu art. 632 kc na wykonanie przedmiotu umowy. 6.3. Cena może być tylko jedna i nie będzie waloryzowana. 6.4. Na czas wykonywania prac założony zostanie dziennik robót, w którym wpisywane będą wszystkie dodatkowe czynności, a także uwagi i żądania obu stron. Wpisów do dziennika mogą dokonywać tylko osoby upoważnione do tego przez Zamawiającego i Wykonawcę. 6.5. Wszystkie obiekty mapy numerycznej pochodzące z opracowań powstałych w ramach prac zgłoszonych w PODGiK opisać pełnym numerem KERG, zgodnie z formatem pkt. 5.12 SIWZ, w atrybucie KERG plików shape. 6.6. Połączenie wykonanych warstw graficznych z częścią opisową odbywać się będzie bezpośrednio na tych warstwach w bazie danych i zostanie wykonane przez Zamawiającego przy udziale Wykonawcy 6.7 Po wprowadzeniu do GEOBAZY warstw, o których mowa w pkt 5.9., 5.10., 5.11., 5.22., 5.27., 5.30., 5.33., 5.34. SIWZ, Zamawiający przystąpi do kontroli otrzymanej dokumentacji. 6.8. Protokół kontroli dokumentacji geodezyjnej powstałej w wyniku realizacji każdego z etapów prac sporządzony zostanie nie później niż w ciągu 10 dni roboczych od daty przekazania dokumentacji do kontroli. Po usunięciu ewentualnych usterek wyszczególnionych w protokołach kontroli Wykonawca przekaże dokumentację do ponownego sprawdzenia. Ponowna kontrola zostanie przeprowadzona w terminie 10 dni roboczych 6.9. Protokół zdawczo-odbiorczy z każdego etapu prac zostanie podpisany niezwłocznie po stwierdzeniu przez Zamawiającego braku usterek. Podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę protokół zdawczo-odbiorczy będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury za poszczególne etapy prac. 6.10. W celu wprowadzenia zmian do komputerowej bazy danych Zamawiający udostępni Wykonawcy minimum 3 stanowiska komputerowe z aplikacją Kataster W/Z i dostępem do drukarki, natomiast Wykonawca zapewni papier niezbędny do wykonania wydruków, tonery, oraz druki potwierdzeń odbioru. 6.11. Wykonawca zapewni osobom wprowadzającym zmiany do komputerowej bazy danych szkolenie z zakresu obsługi programu Kataster W/Z, potwierdzone odpowiednim zaświadczeniem. 7. Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 12 miesięcy od daty podpisania końcowego protokołu zdawczo - odbiorczego przez Zamawiającego i Wykonawcę. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, etapów wykonania, zastosowanych przepisów i innych źródeł informacji oraz innych ustaleń dotyczących realizacji zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723120005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy 00/100 zł).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnogorski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach