Powiat Tarnogórski ogłasza przetarg
- Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3813786 , fax. 032 3813727
- Data zamieszczenia: 2010-04-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Tarnogórski
ul. Karłuszowiec 5 5
42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
tel. 032 3813786, fax. 032 3813727
REGON: 27628546000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnogorski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja kompleksowa operatu ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej Tarnowskie Góry - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej Tarnowskie Góry. II. Zakres prac do wykonania: 1. Utworzenie numerycznej mapy ewidencyjnej, zawierającej wszystkie elementy wymienione w § 28 ust.1 rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz.U. Nr 38, poz. 454) zwane dalej rozporządzeniem. 2. Obliczenie powierzchni działek ewidencyjnych i porównanie z powierzchnią ewidencyjną. 3. Obliczenie powierzchni użytków gruntowych i konturów klasyfikacyjnych w działkach ewidencyjnych, wyrównanie ich do powierzchni działki oraz sporządzenie 2 egzemplarzy wykazów zmian danych ewidencyjnych. 4. Wprowadzenie do operatu ewidencyjnego zmian wynikających z wykazów sporządzonych przez Wykonawcę wraz z przygotowaniem zawiadomień o zmianach zgodnie z § 49 rozporządzenia. 5. Założenie ewidencji budynków. 6. Przeprowadzenie kontroli spójności geometrii obiektów mapy oraz zgodności obiektów mapy z częścią opisową operatu ewidencyjnego. 7. Udział w postępowaniu formalno-prawnym dotyczącym wyłożenia projektu modernizacji. III. Charakterystyka obiektu: 1. Jednostka ewidencyjna: Tarnowskie Góry - kod statystyczny - 241304_1.0005 2. Pow. ewid. obrębu [ha]: 999 3. Ilość km: 17 4. Ilość działek: 8717 5. Szacunkowa ilość budynków: ok. 8600. 6. Część opisowa operatu ewidencji gruntów i budynków prowadzona jest w systemie informatycznym, opartym na relacyjnej bazie danych ORACLE i aktualizowana w oprogramowaniu Kataster WZ firmy WINUEL. Numeryczna warstwa adresowa oraz warstwa osi ulic jest prowadzona i aktualizowana w GEOBAZIE w środowisku edycyjnym EDYCJA SONET, skonfigurowanym przez firmę WINUEL. IV. Materiały do wykorzystania: 1. Mapa ewidencyjna w postaci analogowej. 2. 8628 działek, które zostały wprowadzone do mapy numerycznej (wymagają sprawdzenia i uaktualnienia atrybutów). 3. 8554 budynki, które zostały wprowadzone do mapy numerycznej (wymagają sprawdzenia i uaktualnienia atrybutów). 4. Archiwalne mapy ewidencyjne - zarysy pomiarowe wraz z wykazem działek w formie skanów. 5. Dane z części opisowej operatu ewidencji gruntów i budynków w pliku SWDE, w tym dane dotyczące 2324 budynków dla których w bazie danych są założone kartoteki. 6. Mapa zasadnicza w postaci analogowej w skali 1:1000. 7. Roczniki katastralne. 8. Operaty z pomiaru powykonawczego budynków oraz weryfikacji użytków wykonanych na terenie gminy od początku 1993 r. - ok. 1.550 operatów. 9. Mapy klasyfikacyjne w postaci analogowej lub w postaci rastrów. 10. Księga ewidencji robót geodezyjnych (KERG:EEE-NNN/RRRR). 11. Warstwa osi ulic, numerów adresowych i wykaz numeracji dróg publicznych. 12. Opis poszczególnych warstw i atrybutów przyjęty przez Zamawiającego. 13. Szablony plików w postaci shape zawierające wymagane atrybuty dla warstw mapy numerycznej. 14. Skany rejonów i obwodów statystycznych. V. Prace należy wykonać w pięciu etapach: 1. etap: Prace przygotowawcze i analiza istniejących materiałów geodezyjno-kartograficznych. 2. etap: Wykonanie warstwy graniczników, warstwy granic i warstwy działek ewidencyjnych. 3. etap: Wykonanie warstwy budynków, użytków, granic, granic użytków i użytków gruntowych. 4. etap: Postępowanie formalno - prawne, wyłożenie projektu operatu. 5. etap: Wprowadzenie zmian do części opisowej operatu ewidencyjnego. VI. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonaną usługę na okres minimum 12 miesięcy, licząc od daty podpisania bezusterkowego końcowego protokołu zdawczo - odbiorczego przez Zamawiającego i Wykonawcę. VII. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia, etapów wykonania i innych ustaleń dotyczących realizacji zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723120005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8.200,00 PLN
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnogorski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja kompleksowa operatu ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej Zbrosławice, obręby: Wieszowa, Boniowice, Karchowice, Zawada.
Dodano: 2015-07-13 - Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe
Dodano: 2015-03-17 - Wprowadzanie danych, komputerowe maszynopisanie i dodatkowe usługi biurowe znak: OL/260-4/2015
Dodano: 2015-03-13 - Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe
Dodano: 2015-03-06 - usługi wprowadzania danych i dodatkowe usługi biurowe - ZKP 2/2015 - zadanie Nr 16
Dodano: 2015-03-05 - Wprowadzanie danych, komputerowe maszynopisanie i dodatkowe usługi biurowe znak: OL/260-2/2015
Dodano: 2015-02-06 - usługi wprowadzania danych i dodatkowe usługi biurowe - ZKP 1/2015
Dodano: 2015-01-29 - Wprowadzanie danych, komputerowe maszynopisanie i dodatkowe usługi biurowe. znak: OL/260-1/2015
Dodano: 2015-01-21 - Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe
Dodano: 2014-12-30 - usługi wprowadzania danych i dodatkowe usługi biurowe - ZKP 19/2014
Dodano: 2014-12-19