Przetargi.pl
Modernizacja kanalizacji ogólnospławnej - budowa przyłączy kanalizacji deszczowej- Oława, ul. 3 Maja 18E.

Starostwo Powiatowe w Oławie ogłasza przetarg

  • Adres: 55-200 Oława, ul. 3 Maja 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3011522 , fax. 071 3011562
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Oławie
    ul. 3 Maja 1 1
    55-200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3011522, fax. 071 3011562
    REGON: 93195091000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starostwo.olawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja kanalizacji ogólnospławnej - budowa przyłączy kanalizacji deszczowej- Oława, ul. 3 Maja 18E.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kanały z rur PCV o średnicy 315 mm -63 m. Kanały z rur PCV o średnicy 200 mm - 72 m. Kanały z rur PCV o średnicy 160 mm - 330 m. Studnie z kręgów betonowych o średnicy 1000 mm - 22 szt. Separator koalescencyjny 25/125 z osadnikiem i bajpasem. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 10 cm na podbudowie z kruszywa naturalnego o grubości 8 cm - 264 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452321302
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium - 5 000 zł .Zamawiający będzie żądać wniesienia wadium na etapie składania ofert, w formach określonych w art. 45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i w tym względzie: wykażą i udokumentują, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (tj.13.05.2009r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto każda (robota budowlana odpowiadająca swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - należy przez to rozumieć budowę kanalizacji), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a następnie składać ofertę muszą wykazać, że - każdy z osobna: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 2. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej, - wspólnie muszą wykazać, że : znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia posiadają wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. Warunek Nr 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Znaczenie warunku -spełnia / nie spełnia ( bez znaczenia punktowego). Dokument potwierdzający spełnianie warunku : -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia składa je każdy z uczestników konsorcjum. Warunek Nr 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Znaczenie warunku -100% Ocena posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Ocenie podlegać będzie ilość robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (tj.13.05.2009r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto każda. Sposób oceny spełniania warunku: Warunek będzie oceniany w skali 0-100pkt. Wykonawca, który wykaże się największą ilością wykonanych robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia , otrzyma 100 pkt. Pozostali wykonawcy będą oceniani odpowiednio proporcjonalnie mniej w skali 0 -100 pkt. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunku : Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (tj.13.05.2009r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających przedmiotowi zamówienia (o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto każda), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania ( załącznik nr 2) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Dokument podpisuje lider konsorcjum. Warunek Nr 3. Sytuacja ekonomiczna i finansowa wykonawcy zapewniająca wykonanie zamówienia Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia ( bez znaczenia punktowego). Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę (załącznik nr 1). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa lider konsorcjum. Warunek Nr 4. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia ( bez znaczenia punktowego). Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę (załącznik nr 1a). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia oświadczenie składają wszyscy partnerzy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru łub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia składa je każdy z uczestników konsorcjum. 2. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (tj.13.05.2009r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających przedmiotowi zamówienia ( o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto każda), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 2) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Dokument podpisuje lider konsorcjum. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 1). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa lider konsorcjum. 4. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (załącznik nr 1a). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia oświadczenie składają wszyscy partnerzy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie dotyczy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach