Przetargi.pl
Modernizacja istniejącego oświetlenia drogowego i ulicznego przy drogach publicznych na energooszczędne w Gminie Milicz

Gmina Milicz ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, Trzebnicka 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Milicz
    Trzebnicka 2
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    REGON: 931934710
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/milicz

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja istniejącego oświetlenia drogowego i ulicznego przy drogach publicznych na energooszczędne w Gminie Milicz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Modernizacja istniejącego oświetlenia drogowego i ulicznego przy drogach publicznych na energooszczędne w Gminie Milicz.Zadanie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej, uzyskanie wymaganych prawem decyzji lub zezwoleń na wymianę opraw oświetleniowych na drogach publicznych i wewnętrznych w gminie Milicz w zakresie opisanym w audycie energetycznym oświetlenia ulicznego. W ramach zadania przewiduje się wykonanie następujących prac:1) Wymiana 1724 istniejących wyeksploatowanych i nieefektywnych ulicznych opraw wysokoprężnych na nowoczesne oprawy ze źródłami światła typu LED, o mocy dostosowanej do kategorii drogi,2) Dołożenie 256 sztuk opraw LED na istniejących słupach dla poprawy parametrów oświetleniowych;3) Wymiana 77 sztuk stylowych słupów oświetleniowych na nowe wraz z 81 sztuk opraw stylowych LED w obrębie Starego Miasta w Miliczu,4) Wymiana 3 stylowych opraw na budynkach w obrębie Starego Miasta na nowe oprawy LED – ulica Kościelna oraz ul. Szewska,5) Wymiana 79 sztuk sodowych opraw parkowych nasłupowych na nowe oprawy LED,6)Wymiana 22 sztuk opraw parkowych zwieszanych przy Placu Korfantego na nowe oprawy LED,7) Wymiana 22 sztuk sodowych źródeł światła na 22 sztuki wkładów LED w oprawach ozdobnych – sołectwo Sułów,8)wymiana 173 szt. konstrukcji mocujących oprawy oświetleniowe (wysięgniki rurowe, śruby hakowe, mocowania, słupy) wraz z częściową wymianą przewodów zasilających,9) modernizacja polegająca na dostosowaniu do współpracy z systemem sterowania i zarządzania oświetleniem 68 szaf oświetlenia ulicznego,10) wymiana i montaż bezpieczników i zacisków oraz przewodów zasilających we wszystkich oprawach,11)podłączenie nowych opraw oświetleniowych LED do zasilania elektrycznego i doprowadzenie do pełnej sprawności funkcjonalnej,12) konfiguracja nowych opraw oświetleniowych LED z instalowanym systemem sterowania i zarządzania oświetleniem ulicznym,13) przeprowadzenie pomiarów fotometrycznych wraz z analizą uzyskanych wyników.14) Wymiana i montaż bezpieczników i zacisków oraz przewodów zasilających we wszystkich oprawach,15)Wykonanie prac zgodnie z opisem i wymaganiami określonymi w Załączniku nr 8 do SWZ – Projekt Umowy oraz właściwymi normami i rozporządzeniami16) Utylizację zdemontowanych urządzeń na własny koszt Wykonawcy oraz przedstawienie stosownego raportu z przeprowadzonej utylizacji zgodnie z umową (z wyłączeniem demontowanych słupów i wysięgników),17) Dostawa, montaż, dopasowanie i uruchomienie inteligentnego systemu sterowania i zarządzania energią dla 1733 sztuk punktów oświetleniowych (oprawy uliczne, oprawy parkowe, oprawy stylowe),18) Wykonanie badań, pomiarów fotometrycznych dla 5 lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego. W przypadku, gdy badania wykażą odstępstwa od wymogów, klasy oświetlenia określonej dla danej lokalizacji – Wykonawca dokona na własny koszt stosowną naprawę natomiast Zamawiający ma prawo zażądać od Wykonawcy następnych badań i pomiarów fotometrycznych dla kolejnych 5 lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego.19) Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej dla wszystkich punktów świetlnych poprzez wypełnienie Załącznika nr 11 - Wzór inwentaryzacji powykonawczej,20) Udostępnienie Zamawiającemu systemu informatycznego sterowania oświetleniem z możliwością zdalnego monitoringu wybudowanej infrastruktury,21) Przeprowadzenie prezentacji odbiorczej systemu informatycznego sterowania oświetleniem w siedzibie Zamawiającego, 22)Przeprowadzenie szkolenia z użytkowania systemu informatycznego sterowania oświetleniem w siedzibie Zamawiającego,23) Udzielenie Zamawiającemu nieograniczonej w czasie i terytorialnie licencji na korzystanie z systemu do zdalnego monitorowania wybudowanej infrastruktury,24) Bezpłatne wsparcie techniczne oraz stała aktualizacja oprogramowania systemu w okresie gwarancji,25) Wykonawca sporządzi, uzyska zatwierdzenie i wprowadzi czasową organizację ruchu na potrzeby wykonania modernizacji oświetlenia,26) Na koszt Wykonawcy, Wykonawca wykona inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi:• opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,• oznakowanie, ubezpieczenie oraz zabezpieczenie przejętego placu budowy na czas robót,• organizację zaplecza budowy,• organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót,• wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z ewentualnymi naniesionymi zmianami w trakcie robót w wersji papierowej i elektronicznej (format pdf) oraz możliwej do edycji (w formacie .dwg),• bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy,• wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 9 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz w załącznikach będących jego integralną częścią.2. Zamawiający informuje, że załączony do specyfikacji przedmiar robót stanowi opracowanie wtórne w stosunku do projektu budowlanego i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Zawarte w przedmiarze zestawienia mają zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji. Przedmiar ma wyłącznie charakter dokumentu pomocniczego.3. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie miało charakter ryczałtowy.4. Zaleca się, aby Wykonawca przed sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z obiektem i terenem objętym zamówieniem, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy i wykonania zamówienia.5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie z postanowieniami zawartymi w niniejszej specyfikacji wraz z załącznikami oraz na zasadach i warunkach opisanych w Załączniku nr 8 niniejszej specyfikacji warunków zamówienia – projekcie umowy.6. Mogące występować w dokumentach zamówienia wraz z załącznikami wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań i stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. Należy każdorazowo przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. (...)7. Zamawiający przewiduje wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane. Zamawiający określa wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności związane z wykonywaniem robót elektrycznych.8. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wyżej wymienionych osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu w terminie określonym zapisami umowy i aktualizowania na bieżąco, tj. za każdym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej, oświadczenia, o którym mowa w umowie.9. Wymóg zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób kierujących budową, osób wykonujących usługi geodezyjne, osób świadczących usługi biurowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 40.000,00 ZŁ (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawcy muszą wykazać, że:1.1.posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 1.000.000,00 zł;1.2 są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1.000.000,00 złotych.2. zdolności technicznej lub zawodowej:Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawcy muszą wykazać, że:2.1. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali należycie:- min. 1 zadanie polegające na wykonaniu nowego lub modernizacji istniejącego systemu oświetlenia ulicznego, czyli wykonaniu nowego oświetlenia (LED) lub modernizacji istniejącego oświetlenia polegającej na wymianie opraw ze źródeł wyładowczych na oprawy LED w ilości minimum 1 000 punktów świetlnych (punkt świetlny oznacza jedną oprawę oświetlenia ulicznego) wraz z dostarczeniem i uruchomieniem systemu sterowania oświetleniem lub 2 zadania na minimum 500 punktów świetlnych (punkt świetlny oznacza jedną oprawę oświetlenia ulicznego) wraz z dostarczeniem i uruchomieniem systemu sterowania oświetleniem.2.2. Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże dysponowanie oraz podstawę do dysponowania następującymi osobami:1) Kierownik budowy – uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń – posiadający odpowiednie doświadczenie tj. który pełnił w okresie ostatnich pięciu lat funkcję kierowniczą na zadaniu, które polegało na wykonaniu lub modernizacji oświetlenia ulicznego w technologii LED (min 250 punktów oświetleniowych) wraz z systemem sterowania.II. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunków przez Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach