Urząd Gminy Wilkowice ogłasza przetarg
- Adres: 43-365 Wilkowice, ul. Wyzwolenia 25
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 033 4990077 w. 307 , fax. 033 4990077 w. 420
- Data zamieszczenia: 2009-08-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wilkowice
ul. Wyzwolenia 25 25
43-365 Wilkowice, woj. śląskie
tel. 033 4990077 w. 307, fax. 033 4990077 w. 420
REGON: 00054981000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja instalacji przygotowania ciepłej wody użytkowej w oparciu o zastosowanie systemu solarnego w Gminnym Ośrodku Sportu i Rekreacji w Wilkowicach przy ul. Szkolnej 8a. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji przygotowania ciepłej wody użytkowej w oparciu o zastosowanie systemu solarnego w Gminnym Ośrodku Sportu i Rekreacji w Wilkowicach przy ul. Szkolne 8a. 2. CPV: 45330000-9; 09331100-9;45311000-0; 45260000-7 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Załącznik Nr 6 do SIWZ - Wzór umowy Załącznik Nr 7 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Załącznik Nr 8 do SIWZ - Projekt budowlano - wykonawczy Załącznik Nr 9 do SIWZ - Przedmiar robót - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453300009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a/ nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; b/ udokumentują, iż dysponują/ będą dysponować minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; c/ udokumentują wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj. robót obejmujących dostawę, instalację i uruchomienie kolektorów słonecznych o łącznej powierzchni absorpcji min. 30 m2 każda. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu: 1. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ; 2. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ; 3. Uwierzytelniona kserokopia odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokument dołącza Wykonawca; 4. pełnomocnictwo /jeśli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik/ dokument dołącza Wykonawca; 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. przed terminem publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia z podaniem zakresu wykonanych robót, wartości, terminu realizacji, miejsca wykonania, zleceniodawcy. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ; 6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć uwierzytelnione kserokopie dokumentów potwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia oraz przynależą do właściwych izb samorządu zawodowego i posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - dokumenty dołącza Wykonawca. 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osoby/osób zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia i przynależących do właściwych izb samorządu zawodowego, jeżeli w wykazie o którym mowa w punkcie 7 niniejszej specyfikacji Wykonawca wskazał osobę/osoby którą/którymi będzie dysponował. 8. Uwierzytelniona kserokopia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia - dokument dołącza Wykonawca.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wilkowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie etażowych instalacji centralnego ogrzewania w mieszkaniach budynku przy ul. Węglowej 2 w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-06-16 - Termomodernizacja wraz z uciepłownieniem budynku wielorodzinnego mieszkalnego przy ul. Wita Stwosza 3 w Rudzie Śląskiej - ETAP I uciepłownienie budynku
Dodano: 2016-04-21 - Roboty remontowe pokoi Internatu Harnaś
Dodano: 2016-03-24 - Dostosowanie instalacji hydrantowej do obowiązujących przepisów w I LO i ZSP 3 Jaworznie
Dodano: 2016-03-01 - Dostosowanie instalacji hydrantowej do obowiązujących przepisów w SP 15, GIM 2, GIM 5 w Jaworznie
Dodano: 2016-02-29 - Dostosowanie instalacji hydrantowej do obowiązujących przepisów w GIM8, PM19, SP3 w Jaworznie
Dodano: 2016-02-03 - WYKONANIE REMONTU INSTALACJI SANITARNYCH W BUDYNKU ZAKŁADÓW TEORII MEDYCYNY WYDZIAŁU LEKARSKIEGO W KATOWICACH ŚLĄSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACH PRZY UL. MEDYKÓW 18 W KATOWICACH-LIGOCIE
Dodano: 2016-01-28 - WYKONANIE METODĄ BEZWYKOPOWĄ ODCINKA PRZYŁĄCZA KANALIZACJI DESZCZOWEJ PRZY UL. RADOSNEJ 35 A, B, C W KATOWICACH
Dodano: 2016-01-21 - Wykonanie bieżących robót remontowych w zakresie instalacji wodnych, kanalizacyjnych, gazowych, wentylacyjnych, centralnego ogrzewania, kotłowni, wymiennikowni w placówkach oświatowych na terenie miasta Piekary Śląskie
Dodano: 2015-11-12 - Wymiana pionów kanalizacyjnych w budynku Urzędu Miasta Chorzów
Dodano: 2015-09-23