Przetargi.pl
Modernizacja instalacji poziomych centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjnej w budynku głównym wraz z wymianą zaworów grzejnikowych we wskazanych budynkach 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie

109 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 70-965 Szczecin, ul. Piotra Skargi
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 8105800, , fax. 91 8105802
  • Data zamieszczenia: 2020-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 109 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
    ul. Piotra Skargi 9-11
    70-965 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 8105800, , fax. 91 8105802
    REGON: 81020096000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.109szpital.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja instalacji poziomych centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjnej w budynku głównym wraz z wymianą zaworów grzejnikowych we wskazanych budynkach 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji poziomych centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjnej w budynku głównym oraz wymiana zaworów grzejnikowych we wskazanych budynkach 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. • Sporządzenie inwentaryzacji w niezbędnym zakresie • Sporządzenie projektów: budowlanego i wykonawczych z uzyskaniem wymaganych uzgodnień i decyzji, pozwalających na realizację prac • Realizację robót instalacyjnych w formule „zaprojektuj i wybuduj” w oparciu o sporządzoną przez Wykonawcę i uzgodnioną przez Zamawiającego dokumentację projektową • Wykonanie prac instalacyjnych obejmujących : - Wymianę kanalizacji burzowej wraz z wpięciem do istniejącej infrastruktury, - Demontaż istniejącej instalacji poziomów w piwnicy budynku, - Modernizację instalacji poziomych centralnego ogrzewania, instalacji wody zimnej i ciepłej, instalacji kanalizacji w podziemiu (piwnicy) budynku głównego oraz łącznikach, - montaż zaworów regulacyjnych podpionowych, • Dostawę fabrycznie nowych grzejnikowych zaworów termostatycznych z głowicami średniej klasy typu np. Danfoss, Herz itp. • Wykonanie prac instalacyjnych obejmujących wymianę zaworów grzejnikowych we wskazanych budynkach Szpitala na zawory termostatyczne wraz z płukaniem i regulacją instalacji; Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w następujących opracowaniach dołączonych do SIWZ stanowiących załącznik nr 1: 1) Program funkcjonalno-użytkowy „Termomodernizacja 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie – Etap II” wykonany przez firmę VOSTOK DESIGN 2) Zestawienie zaworów grzejnikowych budynków Szpitala Wartość szacunkowa zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Przedmiot dostawy określono według Wspólnego Słownika Zamów Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dla zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz zakresem, celem uwzględnienia wszystkich niezbędnych elementów w wycenie, dokonali wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót. W czasie wizji Zamawiający nie będzie udzielał żadnych wyjaśnień, wszelkie zapytania winien Wykonawca złożyć na piśmie zgodnie z wymogami SIWZ. Osoba wyznaczona ze strony Zamawiającego – mgr Konrad Szymanowski email inwestycje@109szpital.pl WARUNKI WYKONANIA ZAMÓWIENIA Prowadzenie robót wraz z robotami towarzyszącymi będzie miało miejsce w czynnych obiektach służby zdrowia, dlatego wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia prac w sposób możliwie najmniej uciążliwy dla użytkowników obiektów. Prace uciążliwe, wywołujące hałas (kucie, wiercenie) oraz pylenie, w budynku głównym szpitala będą mogły być wykonywane w godzinach od 8.00 do 18.00 we wszystkie dni tygodnia, zgodnie ze szczegółowym harmonogramem prac uzgadnianym z Zamawiającym z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem. Wykonywanie prac instalacyjnych we wszystkich obiektach wymaga każdorazowo trwałego wydzielenia obszaru wykonywania robót, w sposób zabezpieczający przed wydostawaniem zanieczyszczeń na zewnątrz zabezpieczenia. Teren wykonywania prac budowlanych Wykonawca będzie zobowiązany codziennie, po zakończeniu pracy, uprzątnąć. Bezpośredni nadzór nad robotami będzie sprawowany przez pracownika Wykonawcy. Zmiana osoby pełniącej tą funkcję, w stosunku do wykazu zawartego w ofercie, a także w trakcie trwania budowy, wymaga każdorazowo poinformowania Zamawiającego. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w myśl ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz.U.2020.797 t.j.). Do dokumentów odbiorowych wykonawca złoży karty przekazania odpadów. Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne są przykładowe. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert z produktami równoważnymi. Jeżeli Wykonawca składa ofertę z produktami równoważnymi musi przedłożyć informacje o proponowanym produkcie zawierającą co najmniej jego nazwę i parametry techniczne (opis produktu równoważnego). Za równoważne zostaną uznane wyroby, które będą spełniały te same normy, parametry i standardy co opisane w SIWZ oraz zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego Za termin wykonania zamówienia rozumie się datę podpisania protokołu odbioru końcowego. Wymagania o których mowa w art. 29 ust. 3a. Zamawiający zgodnie z przepisami art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu Pracy) osób wykonujących opisane roboty istalacyjne. Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia, W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca na każe wezwanie Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności o których mowa powyżej: -oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/ umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy. Kopia umowy/ umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, inne dokumenty: 1) Oferta Wykonawcy – załącznik nr 2 do SIWZ; 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 3 do SIWZ; 3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SIWZ; 4) wykaz wykonanych robót wraz z dokumentami potwierdzającymi (referencje), że roboty wskazane w załączniku zostały wykonane w sposób należyty wraz ze szczegółowym opisem zakresu wykonywanych robót – załącznik nr 5 do SIWZ; 5) wykaz osób które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za wykonywanie prac wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności – załącznik nr 6 do SIWZ; 6) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 7) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia z pkt. 2) i 3) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 8) W przypadku dokonywania czynności związanych ze złożeniem wymaganych dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy do oferty dołączyć należy stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnictwo powinno być opatrzone datą wystawienia, określać termin jego obowiązywania i zakres umocowania; 9) Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 9 do SIWZ);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach