Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury ogłasza przetarg
- Adres: 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 0048 12 6179655 , fax. 0048 12 6179653
- Data zamieszczenia: 2020-07-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury
ul. Przy Rondzie 5
31-547 Kraków, woj. małopolskie
tel. 0048 12 6179655, fax. 0048 12 6179653
REGON: 14058042800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kssip.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja instalacji oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego w budynkach Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury przy ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków na działce nr 446/14, 446/8 obr. 5 Śródmieście - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji obejmującej wymianę istniejących opraw oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego, czujek ruchu, przewodów zasilających, sterowniczych i monitorujących oprawy oraz aparatury sterowniczej i zabezpieczającej w istniejących rozdzielnicach wraz z współistniejącymi i niezbędnymi pracami budowlanymi. 2.W skład robót wchodzą: -instalacja oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego; -instalacja zasilająca, monitorująca oraz sterująca oświetleniem; -aparatura zabezpieczająca oraz sterownicza w istniejących rozdzielnicach; -demontaż istniejącej instalacji oświetlenia; -inne współistniejące i niezbędne prace budowlane konieczne do wykonania zamówienia zgodnie z OPZ. 3.Roboty będą prowadzone w budynkach Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury: -w budynku Szkoły (etap 1); -w budynku Dom Aplikanta (etap2); 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) jest określony w załączniku nr 1 do SIWZ w tym w wymienionych w jego treści dokumentach. Przedmiary należy traktować jako materiał pomocniczy. 5.Sposób oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty wymienione w SIWZ w następującym układzie: a)wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną „Formularz oferty” – wg Załącznika nr 2 do SIWZ; b)oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale 7 ust. 1 SIWZ; c)w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - do oferty musi być załączone pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; d)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty winno zostać załączone bądź to pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) bądź to umowa o współpracy, z której takie pełnomocnictwo będzie wynikać. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia wskazana została w załączniku nr 6 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie składa każdy z Wykonawców osobno.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont schodów oraz wykonanie kolejnego etapu remontu dachu w XV Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie, al. Dygasińskiego 15
Dodano: 2024-07-22 - Bieżące utrzymanie dróg gminnych w 2024 roku na terenie Gminy Racławice
Dodano: 2024-07-22 - Wykonanie remontu sali gimnastycznej SOSW nr 3 w Krakowie
Dodano: 2024-07-20 - Remont elewacji, wraz z wykonaniem pionowych i poziomych izolacji przeciwwilgociowych ścian fundamentowych budynku II Liceum Ogólnokształcącym im. Króla Jana III Sobieskiego w Krakowie - ETAP I
Dodano: 2024-07-18 - Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych
Dodano: 2024-07-17 - Modernizacja oczyszczalni ścieków w Miechowicach Wielkich wraz z zakupem sprzętu do obsługi sieci wod-kan dla Gminy Wietrzychowice
Dodano: 2024-07-16 - „Zaprojektowanie i wykonanie węzłów wymiennikowych na bibliotece i Ustroniu z likwidacją kotłowni gazowych - wymiana węzłów wymiennikowych wraz z uporządkowaniem infrastruktury instalacyjno-budow....”
Dodano: 2024-07-16 - Modernizacja obiektów KS Bronowianka przy ul. Zarzecze 124A w Krakowie w zakresie trybuny wraz z elementami towarzyszącymi oraz wzmocnieniem posadowienia bocznej klatki schodowej.
Dodano: 2024-07-15 - Wykonanie prac remontowo-budowlanych w budynku remizy OSP w Chabówce
Dodano: 2024-07-15 - Remont i modernizacja budynków szkół na terenie Gminy Wierzchosławice wraz z remontem i budową infrastruktury terenów przyszkolnych placówek edukacyjnych
Dodano: 2024-07-15