Przetargi.pl
jest remont korytarzy pawilonu D-14 – etap III - KC-zp.272-284/20

Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica ogłasza przetarg

  • Adres: 30-059 Kraków, Al. Mickiewicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (12)6173595 , fax. (12)6173595
  • Data zamieszczenia: 2020-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
    Al. Mickiewicza 30
    30-059 Kraków, woj. małopolskie
    tel. (12)6173595, fax. (12)6173595
    REGON: 15770000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    jest remont korytarzy pawilonu D-14 – etap III - KC-zp.272-284/20
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont korytarzy na III piętrze pawilonu D-14 polegający na: 1. Remoncie podłóg przy wejściach do pomieszczeń w ilości 20 kpl. wraz z wymianą wszystkich warstw posadzkowych, stanowiący kontynuacje częściowo wykonanego remontu korytarzy. Zamawiający wykonał część remontu z zastosowaniem materiałów Nowa Gala Monotec - kolor MT 14 wobec czego koniecznym jest zastosowanie materiałów wykończeniowych kompatybilnych np. do Nowa Gala Monotec - kolor MT 14 o wymiarach 29,7cm x 29,7cm lub równoważnych jednak przy szczególnym uwzględnieniu, że: geometria, faktura, kolorystyka materiałów nie wpłynie na przyjęte rozwiązania architektoniczno-konstrukcyjne, a także zastosowane materiały nie doprowadzą do zmiany wyrazu architektonicznego obiektu, a co za tym idzie zmiany projektu jako zapisu świadomego rozwiązania architektonicznego będącego wyrazem uzyskania efektu założonego przez Zamawiającego i Projektanta. 2. Wymianie drzwi do pomieszczeń na akustyczne klasa Rw=37 dB ±2dB (laminowanych HPL 1 mm) w ilości 20 kpl w pełni wyposażonych. Zamawiający wykonał część remontu z zastosowaniem materiałów Pol-Skone Duo Typ B wobec czego koniecznym jest zastosowanie materiałów wykończeniowych kompatybilnych. Drzwi, ościeżnice i tunele winny być kompatybilne do zamontowanych w latach 2017-2019 (np. Pol-Skone Duo Typ B lub równoważny), z przesunięciem położenia z lica korytarza w kierunku pomieszczeń. W ramach prac ujętych w pkt. 2 należy wykonać m.in. remont ościeży drzwiowych, uzupełnienie okładzin z płytek ściennych przy ościeżach w toaletach (wzór jak istniejące już w danej toalecie), montaż nowych nadproży, montaż ościeżnic regulowanych systemowych np. Duo lub równoważne, laminowanych CPL, dla ościeży o szerokości do 70 cm, montaż (dodatkowo oprócz ościeżnic regulowanych podstawowych) tuneli systemowych regulowanych, laminowanych CPL, na ościeżach drzwi o szerokości do 70 cm otwierających się do środka korytarzy (rozwiązanie analogiczne do dotychczas zamontowanych), montaż tulei wentylacyjnych do drzwi do toalet, 3. Szpachlowanie i malowanie ścian korytarza III p oraz ścian wewnątrz pokoi na których wymieniono drzwi. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z poźn. zm.), osób wykonujących prace polegające na wykonaniu (zmienić w zależności od zakresu postępowania): - robót demontażowych - robót tynkarskich - robót malarskich - robót posadzkarskich - robót w zakresie stolarki budowlanej - instalowania drzwi Wyżej określony wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane powyżej prace. W odniesieniu do osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w rozumieniu 22 § 1 Kodeksu pracy, o których mowa powyżej, na żądanie Zamawiającego na każdym etapie realizacji umowy Wykonawca winien udokumentować fakt zatrudnienia, poprzez przedłożenie przez Wykonawcę poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umów o pracę ww. osób, zawierającej w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego, rodzaj wykonywanych czynności, okres zatrudnienia, pracodawcę (pozostałe dane osobowe dotyczące pracownika należy zaczernić) lub inne dokumenty zawierające w/w informacje potwierdzające zatrudnienie w/w osób. Zamawiający w każdym czasie może zażądać dodatkowych dokumentów lub wyjaśnień, jeżeli stwierdzi, że dokumenty przedstawione przez wykonawcę budzą wątpliwości co do ich autentyczności lub co do okoliczności które powinny potwierdzać. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dodatkowych dokumentów w terminie wyznaczonym przez Zmawiającego. Wspólny Słownik Zamówień dla zadania CPV 45214400-4 Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym CPV 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych CPV 45111300-1 Roboty rozbiórkowe CPV 45410000-4 Tynkowanie CPV 45421152-4 Instalowanie ścianek działowych CPV 45421100-5 Instalowanie drzwi CPV 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej CPV 45442100-8 Roboty malarskie CPV 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian CPV 45432100-5 Kładzenie i wykładanie podłóg Wykonawca winien udzielić pełnej gwarancji na roboty objęte zakresem zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy (3 lata), zgodnie z warunkami określonymi w oświadczeniu gwarancyjnym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214400-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych, 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. Pieniądzu 2. przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:  nr IBAN: PL 96 1240 4722 1111 0000 4858 2922  nr SWIFT: PKO PP LPW  Zamawiający przypomina, że za skutecznie wniesione wadium uznaje się zaksięgowanie kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego. 3. Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 4. gwarancjach bankowych; 5. gwarancjach ubezpieczeniowych 6. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji ma ona zawierać zapis o nieodwołalnym, bezwarunkowym spełnieniu świadczenia przez Gwaranta na rzecz Beneficjenta (AGH).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony i podpisany Formularz Oferty, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ (lub zgodnie z jego treścią). 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. 3. Upoważnienie-pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Pełnomocnictwo składane jest w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza 4. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach