Przetargi.pl
Modernizacja instalacji ogrzewania budynków bazy magazynowej B3 (bud nr 25 i 26) na terenie OPP KWP w Katowicach przy ul. Koszarowej 17

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2002050 , fax. 032 2002060
  • Data zamieszczenia: 2011-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2002050, fax. 032 2002060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja instalacji ogrzewania budynków bazy magazynowej B3 (bud nr 25 i 26) na terenie OPP KWP w Katowicach przy ul. Koszarowej 17
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia jest objęty umową o dofinansowanie z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji ogrzewania w budynkach nr 25,26 : a) w budynku nr 25 zakres robót obejmuje wykonanie instalacji ogrzewania wraz z robotami towarzyszącymi. b) w budynku nr 26 zakres robót obejmuje wykonanie instalacji ogrzewania wraz z robotami towarzyszącymi. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji instalacji centralnego ogrzewania wraz z robotami budowlanymi towarzyszącymi w budynkach nr 25,26 bazy magazynowej B3 na terenie OPP KWP w Katowicach przy ul. Koszarowej 17. Modernizacja instalacji c.o. stanowi 1 etap modernizacji budynku wraz z jego termomodernizacją. Roboty budowlano- instalacyjne są realizowane na podstawie ważnego zgłoszenia robót budowlanych dokonanego przez inwestora tj KWP w Katowicach ul. Lompy 19 .Wykonawca powinien przewidzieć utrudnienia związane z koniecznością koordynacji przedmiotowych robót (instalacja c.o.) z innymi robotami remontowymi budowlanymi i instalacyjnymi ( instalacja wentylacji, instalacja wod - kan, instalacja elektryczna) wchodzącymi w zakres remontu obiektów. Zamawiający informuje, iż zespół budynków 25,26 bazy magazynowej B3 zasilany jest z indywidualnej stacji wymienników ciepła zlokalizowanej ( SWC) w budynku magazynowym nr 24. SWC pokrywa zapotrzebowanie ciepła bazy magazynowej B3 ( bud 25,26) a także bazy magazynowej B1 ( bud 22,23,24). Sieci cieplne zewnętrzne wykonane w systemie rurociągów preizolowanych doprowadzające czynnik grzewczy z wymiennikowni do budynku nr 25 i 26 były zmodernizowane i nie wchodzą w zakres przedmiotu zamówienia. Główne wyprowadzenie ciepła -z rozdzielaczy wymiennikowni ciepła - do budynków 25 i 26 przebiega częściowo w obrębie budynków 23,24 (tranzyt przez budynki 23,24 bazy B1 ). Rurociągi rozdzielcze wewnętrzne zasilające instalację c.o w bud 25,26 (baza B3), przebiegające przez budynki 23,24 bazy B1, wchodzą w zakres robót budowlano - instalacyjnych objętych niniejszym postępowaniem. 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany za pomocą 2.1. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 8 do SIWZ; 2.2. Projektu budowlano- wykonawczego Modernizacji instalacji ogrzewania budynków bazy magazynowej B3 (bud nr 25 i 26) na terenie OPP KWP w Katowicach przy ul. Koszarowej 17 załącznik nr 9 do SIWZ; 2.3. Przedmiaru robót - załącznik nr 10 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Szczególne wymagania dotyczące organizacji prac instalacyjnych wynikające z tego, że prace należy wykonywać na obiektach czynnych będą wprowadzone do protokołu przekazania frontu robót. Protokół będzie spisany w obecności przedstawicieli użytkowników. 4. Wykonawca zobowiązany jest opracować harmonogram realizacji zadania nie będący załącznikiem do umowy uwzględniając warunki wykonywania robót polegające na: a) możliwości wykonywania robót w budynkach magazynowych nr 25 i 26 tylko w dni robocze do godz 15.00. b) zabezpieczeniu doraźnego, zgodnego z warunkami przeciwpożarowymi, ogrzewania pomieszczeń magazynowych przenośnymi urządzeniami grzewczymi ;( w gestii Wykonawcy robót ) c)zabezpieczaniu robót i wykonywaniu prac porządkowych tak aby użytkownicy mogli w pełni korzystać z pomieszczeń . 5. Zamawiający zapewnia media odpłatnie na podstawie zainstalowanego podlicznika energii elektrycznej oraz wg ryczałtu za zużytą wodę, zgodnie z obowiązującymi cenami, ustalonymi według posiadanych przez Zamawiającego umów z dostawcami energii i wody. 6. Wykonawca musi do wartości robót wliczyć zwiększenie z tytułu utrudnień organizacyjnych wynikających ze specyfiki obiektu z uwzględnieniem kosztu ogrzewania doraźnego pomieszczeń wyliczonego na podstawie kalkulacji własnej Wykonawcy, z uwzględnieniem danych w zakresie nominalnej mocy cieplnej niezbędnej do ogrzania pomieszczeń ( wg projektu ogrzewania). 7. Zamawiający wymaga zabezpieczenia przed kradzieżą złomu z demontażu istniejącej instalacji centralnego ogrzewania .Miejsce składowania ustalone będzie w protokole przekazania placu budowy. 8. Zamawiający zastrzega sobie udział przedstawicieli użytkowników w nadzorowaniu organizacji realizacji zamówienia oraz odbiorze przedmiotu zamówienia 9.Wszystkie powyższe wymagania Wykonawca winien skalkulować w formie dodatku za utrudnienia przedstawionego w wartości % od kwoty netto do kosztorysu ofertowego. 10. Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonane roboty wynosiła minimum 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego. Dokumenty gwarancyjne Wykonawca przedkłada w dniu odbioru końcowego. 11.Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Na formularzu ofertowym Wykonawca składa oświadczenie wskazując zakres robót (należy wskazać konkretnego podwykonawcę dla konkretnego zakresu):, jaki będzie realizował przy udziale podwykonawcy/ów. 12. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w ofercie, jaki zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 5000,00 zł należy wnieść jak niżej: 1. Wadium należy wnieść w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego tj. Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach NBP O/O Katowice nr 91 1010 1212 0050 5013 9120 0000. Konto Zamawiającego jest kontem nieoprocentowanym. Zaleca się umieszczenie dopisku wadium dot. ZP-2380-512-24/2011 Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie do dnia 11.10.2011 r. do godziny 12:00 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie tj. najpóźniej w dniu 11.10.2011 r., o godzinie 12:00 znajdzie się na koncie Zamawiającego. Uwaga: Wadium w pieniądzu wnosi się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp). Z przepisu tego wynika jednoznacznie obowiązek bezgotówkowego rozliczenia wadium w drodze przelewu bankowego. Przepis ten wyraźnie wyklucza dokonywanie wpłat gotówkowych na rachunek Zamawiającego i to niezależnie od tego, czy wpłata taka dokonywana byłaby w kasie banku prowadzącego rachunek zamawiającego, czy też zupełnie innego banku. Przepis mówi o przelewie, a więc operacji bezgotówkowej, a nie gotówkowej. Wniesienie wadium w formie gotówkowej na rachunek Zamawiającego jest niedopuszczalną formą zabezpieczenia oferty, co w konsekwencji skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. (Analiza wyroków sądów okręgowych oraz analiza orzecznictwa zespołów arbitrów wydanych na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych Urząd Zamówień Publicznych 2006). Taka interpretacja ma dodatkowe potwierdzenie w treści art. 63 ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. nr 72 poz.665). Powyższe ma odzwierciedlenie w wyroku Zespołu Arbitrów z 10.10.2005r. sygn. akt UZP/ZO/0-2788/05. 3. Wadium w innej formie niż w ppkt. 2 należy złożyć (oryginał) w siedzibie Zamawiającego tj. KWP w Katowicach ul. J. Lompy 19, pokój 504 kasa - V piętro blok C najpóźniej w dniu 11.10.2011 r. do godziny 12:00 Kasa jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 11.00 - 13.00 Wadium ma zabezpieczać interes Zamawiającego na okres wskazany w rozdziale VII SIWZ. Kserokopię gwarancji należy dołączyć do oferty. Brak dokumentu w ofercie nie spowoduje odrzucenia oferty. 4. Wadium zostanie zwrócone w trybie określonym a) w art. 46 ust. 1 z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo Zamówień Publicznych wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, b) w art. 46 ust. 1a ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) w art.46 ust 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Zgodnie z art.46 ust 4 a Prawa Zamówień Publicznych Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi w pozycji zobowiązanego (Wykonawcy) wskazywać wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie lub lidera konsorcjum jako działającego w imieniu wszystkich Wykonawców działających w konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach