Przetargi.pl
Modernizacja instalacji elektrycznej wraz z wymianą opraw. Wymiana drzwi na ciągach komunikacyjnych i toaletach z dostosowaniem dla osób z niepełnosprawnością w budynkach uczelni PANS w Głogowie

Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Głogowie ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, Piotra Skargi 5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Głogowie
    Piotra Skargi 5
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    REGON: 391063799
  • Adres strony internetowej zamawiającego: pans.glogow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja instalacji elektrycznej wraz z wymianą opraw. Wymiana drzwi na ciągach komunikacyjnych i toaletach z dostosowaniem dla osób z niepełnosprawnością w budynkach uczelni PANS w Głogowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Modernizacja instalacji elektrycznej wraz z wymianą opraw. Wymiana drzwi na ciągachkomunikacyjnych i toaletach z dostosowaniem dla osób z niepełnosprawnością w budynkach uczelni PANS w Głogowie” 3.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, przewiduje się do wykonania następujące prace: Głównym celem pracbudowlanych jest wymiana opraw świetlnych na energooszczędne wraz z wymianą instalacji elektrycznej na korytarzachgłównych i klatkach schodowych wraz odnowieniem ścian i sufitów korytarzy i klatek schodowych oraz ukrycie widocznychinstalacji poprzez wkucie ich w ściany oraz wydzielenie klatek schodowych jako pionowej drogi ewakuacyjnej drzwiami oodpowiedniej odporności pożarowej. Zakres modernizacji zaczyna się od korytarza na parterze a kończy się na II piętrzekorytarza jak również klatki schodowej głównej i bocznej na poziomie (piwnica -1) a kończy się na poziomie poddasza.Przystosowanie toalet dla osób z niepełnosprawnością w budynku „B” 5 pomieszczeń w budynku „A” 3 pomieszczenia.UWAGA:ZGODNIE Z ART. 121 USTAWY PZP ZMAWIAJĄCY ZASTRZEGA OBOWIĄZEK OSOBISTEGO WYKONANIA PRZEZ WYKONAWCĘ KLUCZOWYCH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA W ODNIESIENIU DO ELEMENTÓW ROBÓT OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKACH DO SWZ. Wykonawca musi samodzielnie wykonać następujące roboty:a) remont toalet – roboty rozbiórkowe, murowe, glazurnicze, tynkarskie i malarskie;b) remont schodów – roboty rozbiórkowe, kamieniarskie, malarskie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, zaznaczając cel wpłaty, w wysokości: 40 000,00 zł.2. Forma wnoszenia wadium.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, w:• pieniądzu,• poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasyjest zawsze poręczeniem pieniężnym,• gwarancjach bankowych,• gwarancjach ubezpieczeniowych,• poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. outworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2020, poz. 299 z późn. zm.).3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na podany niżej rachunek bankowy Zamawiającego:Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w GłogowieBank Spółdzielczy we WschowieOddział w GłogowieNr rachunku: 74 8669 0001 2020 0202 1254 0001z opisem przelewu „Wadium DGT.262.3.2024”4. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wymaganego wadium lub wadium wniesione zostało nieprawidłowo, zostanieodrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.5. Wadium w pieniądzu jest wpłacone w terminie, jeżeli przed upływem terminu składania ofert wpłacona przez Wykonawcękwota, zostanie zaksięgowana przez bank na rachunku Zamawiającego. Złożenie dyspozycji wpłaty wadium w dniuskładania ofert, nie gwarantuje dotrzymania terminu wniesienia wadium6. Dowód wpłacenia wadium powinien być dołączony do oferty.7. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, dokument wadialny musi zawierać zapisy gwarantująceprawo Zamawiającego do egzekwowania należności bez zwłoki (tzn. bezwarunkowo i na pierwsze wezwanieZamawiającego). Dokument wadialny należy dołączyć do oferty w oryginale.8. Zamawiający zwraca Wykonawcom wniesione wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dniawystąpienia jednej z okoliczności:1) upływie terminu związania ofertą,2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie naczynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.9. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,2) którego oferta została odrzucona,3) po wyborze oferty najkorzystniejszej, za wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana,4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albonie upłynął termin do jego wniesienia.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lubporęczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela zżądaniem zapłaty wadium, jeżeli:1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczynleżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowychpotwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa wart. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jakonajkorzystniejszej,2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy,którego oferta została wybrana.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) spełniają warunki udziału w postępowaniu.Ocena potwierdzenia spełniania warunku zostanie wstępnie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego przezoferenta oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznika nr 2 do SWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia.2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania.Ocena potwierdzenia spełniania warunku zostanie wstępnie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego przezoferenta oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznika nr 3 do SWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach